Gå til innhold

Kopiering - hvor vanlig er det egentlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du opplevd at noen har kopiert din stil, hår, sminke, hjem eller måte å være på, evt også forsøkt å stjele dine venner eller få dine bekjente til å velge dem fremfor deg?

Jeg kom over den tråden om kopiering som fikk meg til å minnes hendelser jeg har opplevd, så.. er dette veldig vanlig eller er det bare rare mennesker som holder på slik?

Anonymkode: e1e37...380

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri hørt om. Skulle likt å se noen kopiere meg 🤭🤭 To nære venninner, lite hobbier, desperat etter ny mann etter et samlivsbrudd og dater derfor på Tinder. Så jeg framstår egentlig ganske mislykket 😅 

K 38 

Anonymkode: 1366f...7a2

• Hjerte 1
Skrevet

Har opplevd at noen kopierer klærne og tatoveringen jeg har. Klær er helt greit. Sånn er det når man handler på de vanlige butikkene. Men tatoveringen hadde jeg laget selv. Så ble veldig skuffet og liker den ikke lenger. 

Anonymkode: f909b...162

Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Har du opplevd at noen har kopiert din stil, hår, sminke, hjem eller måte å være på, evt også forsøkt å stjele dine venner eller få dine bekjente til å velge dem fremfor deg?

Jeg kom over den tråden om kopiering som fikk meg til å minnes hendelser jeg har opplevd, så.. er dette veldig vanlig eller er det bare rare mennesker som holder på slik?

Kan du linke til den tråden? Jeg har hørt om det en gang og da var det massiv kopiering. Dreide seg om to damer og den ene var nesegrus i beundring over den førstes gode smak, antagelig, men jøss jeg ville ikke ha blitt glad hvis jeg oppdaget det. 

Skrevet

Tror det er ei på jobben som forsøker å kopiere meg hvordan jeg er på håret og klesstilen. I en periode så la jeg alt håret mitt på ene siden (har langt hår). Hun har ikke langt hår, men jeg begynte å merke at hun gjorde det samme som meg bare hun har litt kortere hår. Nå har jeg mer midtskill og legger håret litt frem på begge sider. Nå ser jeg at hun plutselig er begynt å gjøre det samme.

Men jeg opplever av og til hvis jeg har blitt kjente med nye personer og begynt å få invitasjoner av dem, så plutselig så har noen nære venner av oss også blitt godt kjente med dem. Dette opplever vi veldig ofte. Bare hyggelig at våre venner blir kjente med våre andre venner, men blir ofte litt påfallende og en slags konkurranse om hvem som har mest og best kontakt med dem

Anonymkode: 9d1cb...9f2

Skrevet

Det er så utrolig mange som har kopiert meg! Etter at jeg fikk det har jeg inntrykk av at nesten ALLE har kontorjobb, 3 unger, en partner de er fornøyd med, og ikke minst elbil. Jeg er skikkelig trendsetter!

Anonymkode: 64f03...a45

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Det er så utrolig mange som har kopiert meg! Etter at jeg fikk det har jeg inntrykk av at nesten ALLE har kontorjobb, 3 unger, en partner de er fornøyd med, og ikke minst elbil. Jeg er skikkelig trendsetter!

Anonymkode: 64f03...a45

Jeg skulle gjerne hatt det, men er skilt og nå på jakt etter ny mann. Så da kopierer jeg deg delvis, forhåpentligvis.   

Anonymkode: 1366f...7a2

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg har en bekjent som prøver å kopiere meg på insta tror jeg.  ( hun er psykisk syk )

Men har bare opplevd det som du skriver her en gang, og det var med en jente på ungdomskolen som var litt tilbakestående. Hun prøvde å kopiere en venninne av meg, men bare veninna merket det. Men det er jo rimelig uskyldig da.

Anonymkode: f872d...4c4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...