AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #1 Skrevet 21. august 2023 Er det noen som har positive erfaringer med dette, eller blir alle nervøse, hissige og helt ute? Har en 16-åring som starter i morgen, og blir redd når jeg leser om alle negative erfaringene, men samtidig er det gjerne de som deler erfaringer også. Har forstått at hen skal over på Aduvanz ganske kjapt, men man MÅ vel prøve Ritalin først? Noen gode tips eller beroligende ord? Anonymkode: 3ffe8...e5f
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #2 Skrevet 21. august 2023 Ingen med erfaring med dette? Anonymkode: 3ffe8...e5f
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #3 Skrevet 21. august 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Er det noen som har positive erfaringer med dette, eller blir alle nervøse, hissige og helt ute? Har en 16-åring som starter i morgen, og blir redd når jeg leser om alle negative erfaringene, men samtidig er det gjerne de som deler erfaringer også. Har forstått at hen skal over på Aduvanz ganske kjapt, men man MÅ vel prøve Ritalin først? Noen gode tips eller beroligende ord? Anonymkode: 3ffe8...e5f Kan snakke for meg selv da jeg fikk diagnosen som 17 åring og ble satt på Ritalin. Jeg fikk ingen av de negative bivirkningene,heller tvert om. Jeg vil si Ritalinen var livreddende Anonymkode: ea645...ad5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå