AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #1 Del Skrevet 21. august 2023 Hei. Jeg skal til koloskopi idag. Og har nå tatt tømmemiddel i 2 omganger. Problemer er at jeg får ikke i meg alt, er det helt krise? dose 1 klarte jeg å drikke 4 dl av 5. dose 2 har jeg kun drukket 2,5 dl av 5. har også spydd opp igjen litt av det, jeg takler det ikke fordi jeg får trang til å spy… noen som vet ? Anonymkode: 3bab8...148 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #2 Del Skrevet 21. august 2023 Har samme problem som deg. Utrolig at noen i det hele tatt klarer å få i seg alt synes jeg. Jeg gir beskjed når jeg kommer til undersøkelse og det har gått bra de gangene jeg har hatt koloskopi. Kanskje flaks, men jeg har alltid vært svært tynn. Vet ikke om det har hatt noen betydning. Bare si i fra når du kommer til timen så tar de en avgjørelse. Lykke til. Anonymkode: 6330d...abc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #3 Del Skrevet 21. august 2023 Så lenge det virker..? Får du tømt deg skikkelig? Ville prøvd å drikke alt Anonymkode: 713b3...d10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #4 Del Skrevet 21. august 2023 Alt for lite av dose 2 Anonymkode: d12aa...83d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #5 Del Skrevet 21. august 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har samme problem som deg. Utrolig at noen i det hele tatt klarer å få i seg alt synes jeg. Jeg gir beskjed når jeg kommer til undersøkelse og det har gått bra de gangene jeg har hatt koloskopi. Kanskje flaks, men jeg har alltid vært svært tynn. Vet ikke om det har hatt noen betydning. Bare si i fra når du kommer til timen så tar de en avgjørelse. Lykke til. Anonymkode: 6330d...abc Tusen takk for svar. Da håper jeg det går greit for meg også. skjønner ikke selv, for er noe av det jævligste jeg har putta i munnen tror jeg😂 Anonymkode: 3bab8...148 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #6 Del Skrevet 21. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så lenge det virker..? Får du tømt deg skikkelig? Ville prøvd å drikke alt Anonymkode: 713b3...d10 Vet ikke, det kommer ikke mer nå. Og de siste gangene har det bare kommet gult vann, unnskyld detaljer🫠 Er det ikke for sent å drikke nå da jef skal reise dit om 2 timer ? Anonymkode: 3bab8...148 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #7 Del Skrevet 21. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Alt for lite av dose 2 Anonymkode: d12aa...83d 😓😓 men er det for sent å prøve å drikke litt til nå, 2 timer før? Anonymkode: 3bab8...148 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #8 Del Skrevet 21. august 2023 Hvilket middel er det? Anonymkode: 50ab5...7f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #9 Del Skrevet 21. august 2023 Just now, AnonymBruker said: Vet ikke, det kommer ikke mer nå. Og de siste gangene har det bare kommet gult vann, unnskyld detaljer🫠 Er det ikke for sent å drikke nå da jef skal reise dit om 2 timer ? Anonymkode: 3bab8...148 Ring og spør? Vil tro det er for sent Anonymkode: 713b3...d10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #10 Del Skrevet 21. august 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hei. Jeg skal til koloskopi idag. Og har nå tatt tømmemiddel i 2 omganger. Problemer er at jeg får ikke i meg alt, er det helt krise? dose 1 klarte jeg å drikke 4 dl av 5. dose 2 har jeg kun drukket 2,5 dl av 5. har også spydd opp igjen litt av det, jeg takler det ikke fordi jeg får trang til å spy… noen som vet ? Anonymkode: 3bab8...148 Spør du på KG? DU må kontakte de du skal til... Anonymkode: fe07b...6ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #11 Del Skrevet 21. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvilket middel er det? Anonymkode: 50ab5...7f2 Plenvu Anonymkode: 3bab8...148 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #12 Del Skrevet 21. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ring og spør? Vil tro det er for sent Anonymkode: 713b3...d10 Redd for å ringe, hu dama er alltid så sint og kjefta meg ned sist fordi jeg var syk.. Anonymkode: 3bab8...148 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #13 Del Skrevet 21. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vet ikke, det kommer ikke mer nå. Og de siste gangene har det bare kommet gult vann, unnskyld detaljer🫠 Er det ikke for sent å drikke nå da jef skal reise dit om 2 timer ? Anonymkode: 3bab8...148 Poenget med det er jo at tarmen skal bli tom, som det jo høres ut som den er. Det er ikke noe poeng å ta mere av middelet om tarmen allerede er tom. Anonymkode: 50ab5...7f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #14 Del Skrevet 21. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Poenget med det er jo at tarmen skal bli tom, som det jo høres ut som den er. Det er ikke noe poeng å ta mere av middelet om tarmen allerede er tom. Anonymkode: 50ab5...7f2 Åh, så bra. Da håper jeg det stemmer😁 Anonymkode: 3bab8...148 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #15 Del Skrevet 21. august 2023 Jeg fikk i meg mye mindre enn deg, men sa meg fornøyd siden det bare kom ut blankt vann. Gikk helt fint. Om du fremdeles tømmes for gult er det usikkert om du er ren nok. Poenget er jo at legen skal se tarmen.. Anonymkode: 7bc5e...f50 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #16 Del Skrevet 21. august 2023 Når man skal hive i seg drikke som smaker høgg – hold for nesen, hiv inn, svelg og kanskje drikk ekstra vann med smak. Anonymkode: ffde4...cdc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #17 Del Skrevet 21. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg fikk i meg mye mindre enn deg, men sa meg fornøyd siden det bare kom ut blankt vann. Gikk helt fint. Om du fremdeles tømmes for gult er det usikkert om du er ren nok. Poenget er jo at legen skal se tarmen.. Anonymkode: 7bc5e...f50 Så det skal bli blankt ?🥲 jeg går fortsatt på do innimellom nå, så får håpe det blir blankere.. jeg har gruet meg så lenge til denne undersøkelsen, og er livredd. Så håper jeg bare får blitt ferdig med det idag Anonymkode: 3bab8...148 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #18 Del Skrevet 21. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Når man skal hive i seg drikke som smaker høgg – hold for nesen, hiv inn, svelg og kanskje drikk ekstra vann med smak. Anonymkode: ffde4...cdc Jeg gjorde det. Men spydde det opp igjen de siste gangene.. Anonymkode: 3bab8...148 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #19 Del Skrevet 21. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så det skal bli blankt ?🥲 jeg går fortsatt på do innimellom nå, så får håpe det blir blankere.. jeg har gruet meg så lenge til denne undersøkelsen, og er livredd. Så håper jeg bare får blitt ferdig med det idag Anonymkode: 3bab8...148 Tømming er verre en selve undersøkelsen. Det gir deg smertelindrende rett i blodet underveis om du har behov😊 Anonymkode: 7bc5e...f50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #20 Del Skrevet 21. august 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Tømming er verre en selve undersøkelsen. Det gir deg smertelindrende rett i blodet underveis om du har behov😊 Anonymkode: 7bc5e...f50 Uff ja, gruer meg til å få noe oppi rumpa nå, er jo så sår🥲 håper bare undersøkelsen får blitt gjennomført siden jeg ikke har drukket alt.. Anonymkode: 3bab8...148 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå