AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #1 Skrevet 21. august 2023 Har vert gift i over 20år med ungdomskjæresten, han jobber i byen og alt etter hvor mye trafikk, hvor kjapt han komme seg ut fra jobb, kan bli sittende i tlf med kunder osv, så varier det når vi spiser middag. Når vi fikk smart telefoner så deler vi sky og kan spore telefonene. Jeg bruker det så jeg kan se når jeg skal sette på potetene og sånt. Så slipper han å sende melding om trafikk osv. Kom opp i en samtale på jobb, og virket så en del syntes dette var helt genialt og en del syntes dette var veldig kontrollerende. Så er det virkelig en så dårlig ting? Syntes bare det er greit med middagen jeg… Anonymkode: a12b6...a87
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #2 Skrevet 21. august 2023 Det er hensikten ved å bruke det som er avgjørende tenker jeg. Ser ikke problemet med din bruk av det.. Anonymkode: 1660a...4a5 4
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #3 Skrevet 21. august 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har vert gift i over 20år med ungdomskjæresten, han jobber i byen og alt etter hvor mye trafikk, hvor kjapt han komme seg ut fra jobb, kan bli sittende i tlf med kunder osv, så varier det når vi spiser middag. Når vi fikk smart telefoner så deler vi sky og kan spore telefonene. Jeg bruker det så jeg kan se når jeg skal sette på potetene og sånt. Så slipper han å sende melding om trafikk osv. Kom opp i en samtale på jobb, og virket så en del syntes dette var helt genialt og en del syntes dette var veldig kontrollerende. Så er det virkelig en så dårlig ting? Syntes bare det er greit med middagen jeg… Anonymkode: a12b6...a87 Hvis det er greit for dere begge to så kjør på. Det kan jo være svært praktisk. Samtidig så må det faktisk være slik at begge vil og ikke at det er slik at en sier det er greit for begge. Det bør feks gjelde begge veier. Anonymkode: fa40e...5e3 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #4 Skrevet 21. august 2023 Som AB over skriver, det er HENSIKTEN som er avgjørende. Noen bruker det til å spore kjæresten og bli mistenksom på alt. 30 minutter på butikken?!?! HAN KNULLER NOEN ANDRE... 1 time i ett ukjent hus??!?!?! GOOGLER ADRESSE, FINNER NAVN OG NUMMER PÅ ALLE I BYGNINGEN. TERRORRINGER ALLE!!!! Anonymkode: 1a320...4bc 2
Fioljenta Skrevet 21. august 2023 #5 Skrevet 21. august 2023 Vet han det? Og begge synes det er greit? Hvis svarene er ja, så skjønner jeg ikke hva andres meninger har med saken å gjøre…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #6 Skrevet 21. august 2023 Høres helt greit ut for min sin del. På samme tid så liker jeg å være nysgjerrig på hverandre og det å ha kontakt gjennom dagen. Så jeg vil holde på de kontaktpunktene 😉 Anonymkode: fa5f3...511
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #7 Skrevet 21. august 2023 Vi har det på hverandres tlf, appen på Iphone heter "hvor er?" Har det på mann og datter, og skal ha det på de to yngste når de er gamle nok til å ha tlf. Syns det er greit å ha mtp når vi kjører hjem fra jobb og sjekker om den andre er på vei eler overtid/forsinket. Ingen av oss har noe å skjule eller at det er kontrollerende, så da vi er enige er det heller ikke noe problem. Anonymkode: c3152...478
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #8 Skrevet 21. august 2023 Vi har også begge det, begge ville. Bruker det fordi mannen ofte er ute i skog og mark for å ta bilder, og så kan det skje noe. Hvorfor han vil ha meg der vet jeg ikke, da jeg bare er hjemme 😂 men vi er nå enige og ser ikke noe stygt med det. Om hensikten er å ha kontroll så er det jo kontrollerende. Anonymkode: e9030...b70
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #9 Skrevet 21. august 2023 Så lenge det er 100% frivillig av begge, og ingen måtte overtales, så er det greit. Å ha det på av praktiske grunner er helt greit. Å ha det på fordi du tror at mannen din er så umoralsk at han er utro hvis du ikke passer på, så er du sammen med feil mann. Hvis noen av dere må ha på kartet mot deres vilje, så er det ikke greit. Anonymkode: afcff...709
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå