AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #1 Skrevet 21. august 2023 Så på finn.no og leiligheter til salgs og fant en annonse med en sofa jeg falt for. Er det noen som vet hvor denne er fra/hva den heter? Vurderer å spørre eier av leiligheten, men vil helst unngå det siden jeg ikke skal kjøpe leiligheten Anonymkode: b594b...9e0
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #2 Skrevet 21. august 2023 Du kan spørre megleren, som kan spørre eier/stylist. Fullt lovlig det, og de mottar mange slike spørsmål til vanlig om produkter det styles med. Anonymkode: 77ecd...f4c 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #3 Skrevet 21. august 2023 Ligner på Äpplaryd IKEA. Fant det ut ved omvendt bildesøk. Alle burde ha google appen og lære seg det. Det er såå praktisk! Anonymkode: 342ea...229 3 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #4 Skrevet 21. august 2023 16 hours ago, AnonymBruker said: Så på finn.no og leiligheter til salgs og fant en annonse med en sofa jeg falt for. Er det noen som vet hvor denne er fra/hva den heter? Vurderer å spørre eier av leiligheten, men vil helst unngå det siden jeg ikke skal kjøpe leiligheten Anonymkode: b594b...9e0 Ser litt ut som Bolia sofa Anonymkode: 3d841...4a9
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #5 Skrevet 23. august 2023 Ligner veldig på 3-seteren til IKEA som heter Äpplaryd ja. Anbefaler å prøvesitte hvis det er den, for vi liker egentlig verken å sitte eller å ligge i den selv etter halvannet år med daglig bruk 😅 Anonymkode: 326e9...eab 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #6 Skrevet 23. august 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ligner veldig på 3-seteren til IKEA som heter Äpplaryd ja. Anbefaler å prøvesitte hvis det er den, for vi liker egentlig verken å sitte eller å ligge i den selv etter halvannet år med daglig bruk 😅 Anonymkode: 326e9...eab Er jo den beste sofaen ikea har å by på mtp komfort. Anonymkode: e2189...037
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå