Gå til innhold

Noen som vet hvor denne sofaen er fra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så på finn.no og leiligheter til salgs og fant en annonse med en sofa jeg falt for. Er det noen som vet hvor denne er fra/hva den heter? Vurderer å spørre eier av leiligheten, men vil helst unngå det siden jeg ikke skal kjøpe leiligheten

IMG_6876.png

Anonymkode: b594b...9e0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan spørre megleren, som kan spørre eier/stylist. Fullt lovlig det, og de mottar mange slike spørsmål til vanlig om produkter det styles med.

Anonymkode: 77ecd...f4c

• Hjerte 1
Skrevet

Ligner på Äpplaryd IKEA.

Fant det ut ved omvendt bildesøk. Alle burde ha google appen og lære seg det. Det er såå praktisk!

Anonymkode: 342ea...229

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
16 hours ago, AnonymBruker said:

Så på finn.no og leiligheter til salgs og fant en annonse med en sofa jeg falt for. Er det noen som vet hvor denne er fra/hva den heter? Vurderer å spørre eier av leiligheten, men vil helst unngå det siden jeg ikke skal kjøpe leiligheten

IMG_6876.png

Anonymkode: b594b...9e0

Ser litt ut som Bolia sofa

Anonymkode: 3d841...4a9

Skrevet

Ligner veldig på 3-seteren til IKEA som heter Äpplaryd ja. Anbefaler å prøvesitte hvis det er den, for vi liker egentlig verken å sitte eller å ligge i den selv etter halvannet år med daglig bruk 😅

Anonymkode: 326e9...eab

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ligner veldig på 3-seteren til IKEA som heter Äpplaryd ja. Anbefaler å prøvesitte hvis det er den, for vi liker egentlig verken å sitte eller å ligge i den selv etter halvannet år med daglig bruk 😅

Anonymkode: 326e9...eab

Er jo den beste sofaen ikea har å by på mtp komfort.

Anonymkode: e2189...037

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...