Gå til innhold

Gamle damer som vagger rundt uten bh. Udelikat!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor tror gamle damer med store pupper at det er fint å vagge rundt uten bh? 

Nå satt det ei på borettslagets grønne hageflekk i helgen og brukte armene i et forsøk på å diskre løfte puppene. Jeg og kjæresten lo når vi hadde gått forbi for det var bare så kleint å se på. Hvorfor ikke ta på seg en fin og støttende bh når man sitter ute i all offentlighet?

Anonymkode: 61d40...e0b

• Liker 6
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vagger de? Virkelig? 

Hvorfor velger du et så negativt ord? Du ville fått frem meningen din om du skrev «går rundt» også.

De går neppe uten bh for at det skal se pent ut. De går uten bh fordi det er mer behagelig. 

• Liker 43
  • Nyttig 4
Skrevet

Stakkars gamle dame da. Hvordan greier du å se puppene hennes så langt unna egentlig? 

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Jeg skjønner det heller ikke fordi det virker så  ubehagelig! Men folk må få kle seg som de vil, så lenge de er påkledd 

Anonymkode: d40a6...146

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nå satt det ei på borettslagets grønne hageflekk i helgen og brukte armene i et forsøk på å diskre løfte puppene. Jeg og kjæresten lo når vi hadde gått forbi for det var bare så kleint å se på. Hvorfor ikke ta på seg en fin og støttende bh når man sitter ute i all offentlighet?

Hvorfor ikke gå uten BH  i offentligheten, hvis vi ikke vil? Noen ganger er det komfortabelt med BH. Noen ganger synes jeg det er mer komfortabelt uten. Den eneste som har noe med når jeg velger hva er... jeg. 

Anonymkode: 838a9...25e

• Liker 19
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvorfor bry deg?

Har brukt bh hele livet. Men har problemer med å få de på pga en vond arm. Så har nå gått uten i ca 6mnd. Det finnes jo ikke bh med lås foran . Og bak er umulig.  Er du i tillegg stor så sliter man ofte med å få tak i riktig str uten at det i tillegg koster en formue.  Det vet jeg for min mamms car stor med store Bryster. Og i tilegg var låsen bak på de få hun kunne kjøpe. Og med ødem  så var uansett små låser umulig å håndtere. 

Jeg syntes både du og alke andre bare skal drite i andres kropper, hvorvidt de bruker bh eller ikke. Så håper jeg du i tillegg inser at det er mange grunner til å ikke gå med bh.

Anonymkode: 3d8aa...5d3

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 12
Skrevet

Jeg synes meningene dine er udelikate. Du bør kjøpe deg munnteip. 

Av alle ting du kunne hengt deg opp i 😅La nå de gamle damene få veive puppene sine rundt i frisk luft de siste årene av livet.

Anonymkode: 0c608...a57

• Liker 33
  • Nyttig 8
Skrevet

Det hender jeg også ikke orker å ta på meg BH hvis jeg bare skal ut i butikken en tur, og om du hadde syntes det var delikat eller ikke, det bryr meg midt i r**a. Jeg gjør det som er mest komfortabelt for meg! Så får du heller bare se en annen vei da, dersom det plager deg så mye.. 🙄  Kvinne32

Anonymkode: 3a7c7...ce1

• Liker 16
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Hulderen skrev (5 minutter siden):

Vagger de? Virkelig? 

Hvorfor velger du et så negativt ord? Du ville fått frem meningen din om du skrev «går rundt» også.

De går neppe uten bh for at det skal se pent ut. De går uten bh fordi det er mer behagelig. 

Men... er det egentlig ler behagelig uten? Er ikke særlig digg med lange, hengende og skvulpende pupper som er i veien og gjør vondt.

Da er det mer behagelig å komprimere dem i en god BH.

Anonymkode: 6ef4e...cb5

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det hender jeg også ikke orker å ta på meg BH hvis jeg bare skal ut i butikken en tur, og om du hadde syntes det var delikat eller ikke, det bryr meg midt i r**a. Jeg gjør det som er mest komfortabelt for meg! Så får du heller bare se en annen vei da, dersom det plager deg så mye.. 🙄  Kvinne32

Anonymkode: 3a7c7...ce1

Jeg er 33 år og dypt fornærmet over at du, som bare er 32 år, føler deg truffet av overskriften.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men... er det egentlig ler behagelig uten? Er ikke særlig digg med lange, hengende og skvulpende pupper som er i veien og gjør vondt.

Synes du. 

• Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hadde ikke damen genser /bluse på?

Anonymkode: 7e473...311

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Synes du. 

Selvfølgelig... nå bruker jeg bare 80B, men har vært på D tidligere da jeg var feit, og det å gå uten bh da var et mareritt.

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor bry deg?

Har brukt bh hele livet. Men har problemer med å få de på pga en vond arm. Så har nå gått uten i ca 6mnd. Det finnes jo ikke bh med lås foran . Og bak er umulig. 

Anonymkode: 3d8aa...5d3

Joda, visst finnes det. Du har tydeligvis ikke prøvd en gang. Men ønsker du å gå uten, så er jo det greit. Jeg bare reagerte på at du påstod  at det ikke finnes.

Anonymkode: 0f149...766

• Liker 4
Skrevet

Kan du forestille deg at denne gamle damen syns at det er vanskelig å kle på/av en BH? Vonde skuldre og armer, kanskje? Eller at hun syns BH er vondt å ha på? Mener du hun skal sitte inne i finværet da, pga at du ikke klarer å la være og stirre på puppene til folk? Og hvordan plager det deg at hun sliter med å gå, sånn at hun vagger?

Anonymkode: 02f84...7ac

• Liker 15
  • Nyttig 6
Skrevet

Jeg synes det er mer behagelig å gå uten bh enn med. Det første jeg gjør når jeg kommer hjem fra jobb er å ta av meg bh-enn. Enn så lenge så er jeg så forfengelig at jeg både tar på sminke og bh når jeg skal på jobb eller i selskap. Men jeg ser ikke bort fra at jeg som pensjonist kommer til å velge å gå mest uten begge deler. 

Jeg vet ikke hvordan dine pupper er (hvis du er kvinne). Men mine er hverken i veien eller gjør vondt. De er kun ubehagelige når jeg løper, så da har jeg på trenings-bh.

• Liker 15
  • Nyttig 2
Skrevet

Så dette mennesket satt altså stille til og med, og du reagerer fortsatt på at hun gikk uten bh? Noe sier meg at du er en sånn som finner noe å utsette på alt og alle uansett.

Ps: I går hentet jeg sushi uten bh. Fant ikke ut at jeg ikke hadde den på før jeg hadde gått ut, og ble enig med meg selv om at det ikke var noe å bry seg om. Har små pupper og gikk med en college-genser i ganske tykt stoff, så jeg håper virkelig at du kan tilgi meg for mine handlinger ts!

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet

Er det første gang du ser brystet til en eldre person, eller? Siden du blir så "klein" av å se det. En kroppsdel på et menneske som er noen år eldre enn deg, og du blir helt satt ut.

Mye rart folk skal henge seg opp i. Å guri malla, jeg så en eldre dame uten bh! Hvor krenket kan jeg bli?

Anonymkode: b6838...39e

• Liker 14
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...