AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #21 Del Skrevet 21. august 2023 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Blødde han hver gang han var på toalettet? Jeg har ikke blødd ved dobesøk i dag og tenker jo nå at dette ikke er noe farlig... hvor gammel var kjæresten din da han fikk diagnosen? Andre symptom? Var hos fastlegen i dag som ikke fant noen hemoroider. Henvist videre. Anonymkode: 3cea3...404 Han blødde ikke hver dag men mest når han drakk øl, spiste junk food o.l Han var 49 år da han fikk diagnosen og hadde svettet innimellom om natten og vært slapp i flere år, men trodde det kun var jobben og lite søvn. Anonymkode: f432f...83a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #22 Del Skrevet 21. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han blødde ikke hver dag men mest når han drakk øl, spiste junk food o.l Han var 49 år da han fikk diagnosen og hadde svettet innimellom om natten og vært slapp i flere år, men trodde det kun var jobben og lite søvn. Anonymkode: f432f...83a Ble han frisk? Anonymkode: aa823...13d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #23 Del Skrevet 22. august 2023 Det kan være allergi Anonymkode: f7459...9e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 22. august 2023 #24 Del Skrevet 22. august 2023 AnonymBruker skrev (På 21.8.2023 den 8.41): Har hatt blodig avføring i helgen, fast bestemt på å ringe legen når de åpner i dag, redd for kreft. I dag har jeg ikke sett noe til noe blod. Er det ingenting å bekymre seg for da, eller kan det fortsatt være alvorlig (type kreft) selv om man bare blør innimellom? Føler meg så hysterisk om jeg ringer og så er alt fint. Anonymkode: 3cea3...404 Det er nok ikke kreft men hemorroider 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #25 Del Skrevet 22. august 2023 Grüner skrev (2 timer siden): Det er nok ikke kreft men hemorroider Sannsynligvis ikke hemoroider, fastlegen sjekket. Anonymkode: 3cea3...404 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #26 Del Skrevet 22. august 2023 AnonymBruker skrev (På 21.8.2023 den 8.41): Har hatt blodig avføring i helgen, fast bestemt på å ringe legen når de åpner i dag, redd for kreft. I dag har jeg ikke sett noe til noe blod. Er det ingenting å bekymre seg for da, eller kan det fortsatt være alvorlig (type kreft) selv om man bare blør innimellom? Føler meg så hysterisk om jeg ringer og så er alt fint. Anonymkode: 3cea3...404 Hadde du hatt kreft i tarmen hadde du hatt blod oftere enn «noen ganger». Er avføring veldig stor, hard o.l så er det veldig enkelt å få en rift i rektum - helt ufarlig. Og da får man selvfølgelig blod på papiret og i do. Det kan også være hemorider. Tegn på tarmkreft er ikke bare blod i avføring, men også (alvorlige) fordøyelsesproblemer og diaré m.m Anonymkode: 06101...485 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 22. august 2023 #27 Del Skrevet 22. august 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Sannsynligvis ikke hemoroider, fastlegen sjekket. Anonymkode: 3cea3...404 Aha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå