Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

oki, lang historie kort. Jeg har møtt en fyr, vært på kino med han en gang. Jeg liker han relativt godt, og han har sagt at han liker meg. Er en stund siden vi var på kino nå, men vi har holdt kontakt på sms. Men føler liksom ikke at vi har særlig "kjemi" over sms.. og lurer på om mangel på sms-kjemi kan "spå" at vi ikke kommer til å ha den beste kjemien når vi skal møtes igjen til uken. Det hjelper ikke på at begge er sjenert, og det verste jeg vet er anspent/nervøs kjemi. Alle som er betatt av noen kan vanligvis sitte oppe hele natten og sende sms'er og sånt.. så har sms-kjemi noe å si?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg har sms-kjemi mye å si.. men det løser seg sikkert etterhvert,tror du ikke?

Skrevet

Jeg tror det kan komme an på hva slags forhold man har til sms. Jeg bruker sms til å avtale møter og slikt, og synes det er unødvendig å sende små meldinger uten innhold, hilsener og slikt. Men jeg er generelt ingen small-talk-person. Og irriterer meg over at menn jeg har møtt sender sms der de skriver 'jeg savner deg' el.l., da vet jeg ikke hva jeg skal svare, og synes bare det blir ubehagelig, og føler at de forventer en likelydende sms tilbake, og går med skyldfølelse for at jeg ikke skriver slikt tilbake (selv om jeg kanskje savner dem jeg også).

Det er nok mange av oss som ikke utleverer seg på sms - selv om vi er småinteresserte i noen i Real Life... Bruk heller mobilen til å lage konkrete avtaler, og så kan dere se hva slags kjemi dere har!

Gjest singel forever
Skrevet

Det er jo også noen som ikke er særlig interessert i det å skrive sms ofte. Så det bør du ikke ta som et tegn på kjemi eller ikke mellom dere.

Du bør ikke basere kjemien mellom dere på om han er ivrig i å sende sms eller ikke. Se bare på hvordan han er når dere er sammen. Blikkontakt og et smil sier mer enn tusen ord. ;)

Skrevet

Jeg mener konseptet med sms-kjemi vil bære galt avsted. Dette skal jeg jammen starte en tråd om!

Skrevet

Nja, jeg synes ofte det har det.

De siste jeg har "hatt noe med å gjøre" for å si det slik, de har jeg hatt veldig bra kjemi med på meldinger, men selvsagt også "på ordentlig".

Synes meldinger er en fin ice breaker jeg, lettere å skrive ting der enn å si det face to face ofte

Skrevet

Ja. Mangel på SMS kjemi tyder på at dere ikke har en fremtid sammen. Men en bør ikke gi opp før alle steiner er vendt så kanskje dere skal skaffe dere samme type mobil. Hvem vet om ikke det er det som skal til for at det skal klaffe mellom dere kjemisk så kan det være bullseye digitalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...