Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

har noen erfaring med ebeach.no?

trygt å bestille reise fra de?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sitat

Med oss er din bestilling trygg

Vi har reisegarantiordning med britiske ATOL, noe som innebærer at du som kunde er trygg når du bestiller med oss. Om din reise blir innstilt eller avbrutt, så er du økonomisk beskyttet av reisegarantien.

Hvorfor ikke den norske? Den linken bringer til intetland.

Sitat

Hvorfor er vi billigere?

På eBeach.no kan du ofte bestille samme hotell med samme oppholdsperiode billigere enn tradisjonelle reisebyrå, men til lavere pris. Grunnen til dette er at vi har ikke butikker eller personal på destinasjonene. I stedet har vi et dyktig kundeserviceteam som har åpent syv dager i uken, som du kan nå på e-post og telefon, så du vil alltid få den servicen du trenger. Dessuten har eBeach.se også utmerkede kontrakter med mange hotelleverandører.

Klikk på epost og telefon, den siden eksisterer heller ikke.

Jeg hadde ikke bestilt noe fra de.

Skjermbilde2023-08-21kl_08_58_03.thumb.png.aeb1a25adee1479179dc5d23eb56dfd8.png

Det er ett år siden siden ble oppdatert...

Sitat

Kontakt oss

Ønsker du å kontakte oss?

Du kan nå oss på telefon 80 01 49 51 (vanlig samtaletakst gjelder).

Tlfnr gir ingen treff i telefonkatalogen

Den svenske siden får så som så av vurderinger

https://no.trustpilot.com/review/ebeach.se?languages=all

Anonymkode: 38ffb...dc9

Skrevet

Tenk så heldig du er som får en tilfeldig person til å søke opp all informasjon FOR DEG TS....

Det kunne du klart helt selv om du hadde viljen til det :D

Anonymkode: 615bf...0da

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Tenk så heldig du er som får en tilfeldig person til å søke opp all informasjon FOR DEG TS....

Det kunne du klart helt selv om du hadde viljen til det :D

Anonymkode: 615bf...0da

Hei, jeg har faktisk prøvd masse, men blir liksom ikke smart på nettsiden. Er veldig takknemlig. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvorfor ikke den norske? Den linken bringer til intetland.

Klikk på epost og telefon, den siden eksisterer heller ikke.

Jeg hadde ikke bestilt noe fra de.

Skjermbilde2023-08-21kl_08_58_03.thumb.png.aeb1a25adee1479179dc5d23eb56dfd8.png

Det er ett år siden siden ble oppdatert...

Tlfnr gir ingen treff i telefonkatalogen

Den svenske siden får så som så av vurderinger

https://no.trustpilot.com/review/ebeach.se?languages=all

Tusen hjertelig takk for så mye undersøkelse. Men da er den ikke trygg? 
Jeg er ny på dette med reiser 

Skrevet
Queen94 skrev (3 minutter siden):

Tusen hjertelig takk for så mye undersøkelse. Men da er den ikke trygg? 
Jeg er ny på dette med reiser 

Det kan være den er trygg, men jeg hadde ikke bestilt noe der. 

For mange røde flagg for min del. 
Prøvde å finne ut av Tripadvisors sine såkalte partnere, men fikk opp affiliates-programmer. Gadd ikke søke mer. Tenkte siden ebeach skriver de er partner med de, men de har kun logoen deres øverst til høyre på siden sin. Ingen linker eller noe. Altfor enkel side. 

Der er mange som jeg oppfatter som langt tryggere og som er medlem i den norske reisegarantifondet. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Det kan være den er trygg, men jeg hadde ikke bestilt noe der. 

For mange røde flagg for min del. 
Prøvde å finne ut av Tripadvisors sine såkalte partnere, men fikk opp affiliates-programmer. Gadd ikke søke mer. Tenkte siden ebeach skriver de er partner med de, men de har kun logoen deres øverst til høyre på siden sin. Ingen linker eller noe. Altfor enkel side. 

Der er mange som jeg oppfatter som langt tryggere og som er medlem i den norske reisegarantifondet. 

Tusen hjertelig takk. Da velger jeg å holde meg unna de.

Skrevet

eBeach er en underavdeling av britiske (og børsnoterte) On the Beach Group. Konseptet eBeach er å være en online reisetilbyder av typiske sydenturer, og de selger sine tjenester i Sverige, Danmark og Norge, i tillegg til i UK.

De er ikke et charterselskap, men forretningsmodellenTROR JEG er som følger: De har avtaler med en rekke hoteller på typiske sydenplasser, og basert på dine ønsker kjøper du en et opphold på et at disse hotellene kombinert med enten rutefly eller plasser de kjøper opp på andres charterfly.

Sånn sett er de ikke useriøse, men som andre er inne på ville jeg nok helt klart valgt en tilbyder som er medlem i vårt norske reisegarantifond.

Anonymkode: df8bf...f48

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

eBeach er en underavdeling av britiske (og børsnoterte) On the Beach Group. Konseptet eBeach er å være en online reisetilbyder av typiske sydenturer, og de selger sine tjenester i Sverige, Danmark og Norge, i tillegg til i UK.

De er ikke et charterselskap, men forretningsmodellenTROR JEG er som følger: De har avtaler med en rekke hoteller på typiske sydenplasser, og basert på dine ønsker kjøper du en et opphold på et at disse hotellene kombinert med enten rutefly eller plasser de kjøper opp på andres charterfly.

Sånn sett er de ikke useriøse, men som andre er inne på ville jeg nok helt klart valgt en tilbyder som er medlem i vårt norske reisegarantifond.

Ok, men har du liksom reist gjennom de?

Skrevet

Nix. Har ingen erfaring med dem. Svarte egentlig kun på den andre delen av spørsmålet ditt: om det var trygt å bestille fra dem. 

Det tror jeg det er fra akkurat eBeach (basert på at morselskapet er et børsnotert konsern), men det finnes svært mange andre selskaper der ute som jeg ikke ville bestilt pakketurer, flyreiser, leiebil etc fra.

Så på generelt grunnlag vil jeg anbefale at en bestiller akkurat pakketurer fra selskap som er med i den norske garantiordningen.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nix. Har ingen erfaring med dem. Svarte egentlig kun på den andre delen av spørsmålet ditt: om det var trygt å bestille fra dem. 

Det tror jeg det er fra akkurat eBeach (basert på at morselskapet er et børsnotert konsern), men det finnes svært mange andre selskaper der ute som jeg ikke ville bestilt pakketurer, flyreiser, leiebil etc fra.

Så på generelt grunnlag vil jeg anbefale at en bestiller akkurat pakketurer fra selskap som er med i den norske garantiordningen.

Ok. Tusen takk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...