Gå til innhold

Vis dine stuefarger!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på med oppussing av stue, spisestue og kjøkken, og det er dags for å velge farger. Men jeg er så usikker på hva som vil bli fint! Del gjerne et lite utsnitt av dine stuevegger eller fargekart hvis du vil dele litt inspirasjon til oss som er i oppussingsmodus.

Anonymkode: 146c1...a33

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Vi har Jotun Space i stua, med parkett i lyst treverk 😊 

Endret av Lacuna
Skrevet
Lacuna skrev (1 minutt siden):

Vi har Jotun Spaces i stua, med parkett i lyst treverk 😊 

Den var veldig fin! Er du fornøyd? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Den var veldig fin! Er du fornøyd? 

Veldig! Vi har lys eikefarget møblement + innslag av hvitt i møblene. Det gir en veldig rolig palett. Vi valgte samme farge i gangen også i og med at det er åpent mellom gang og stue😅 

Skrevet

Den så nesten brun ut når jeg fikk så mye motlys fra alt, men den oppleves ikke sånn på ordentlig 😅 Har senses på stua, varm eikeparkett.

Snapchat-911672592.thumb.jpg.7f8ead0a62e6d5703aafe619cbb7b3e0.jpg

Anonymkode: 7bfdc...6ec

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Den så nesten brun ut når jeg fikk så mye motlys fra alt, men den oppleves ikke sånn på ordentlig 😅 Har senses på stua, varm eikeparkett.

Snapchat-911672592.thumb.jpg.7f8ead0a62e6d5703aafe619cbb7b3e0.jpg

Vi har senses på soverommet faktisk! Opplever den som en varm fersken(?) litt vanskelig å sette ord på det, men den er veldig fin

Skrevet

På veggene i stuen har vi: Jotun Elegant og Mohair
image.png.f27ad9fa0f05def5637e93921a371c44.pngimage.png.07d617712c3358b4036ef9e614c7fda1.png

Man ser i ut i gangen fra stuen, og der har vi Antique Green:

image.png.b9da907f4f0c34436bcb977e23fe60de.png

Synes lyse stuer er veldig fine, men blir fort lei og vil male i noe annet. I de mørkere fargene finner jeg mer roen :) 

Skrevet

Har hvitlyng og elsker den.

Anonymkode: ee7c6...719

Skrevet

Vi har åpe mellom kjøkken og stua så måtte finne farge som passet sammen, så på stua har vi Lady Blåtind og hvite panelvegger (kjøkken Lady Frost) 😊

Skrevet
Lacuna skrev (28 minutter siden):

Vi har senses på soverommet faktisk! Opplever den som en varm fersken(?) litt vanskelig å sette ord på det, men den er veldig fin

Elsker den, men den varierer tonen veldig ut ifra lyset ja! Hadde den på soverommet i leiligheten vi bodde i, elsket den der også 💕

QLOflMzo.jpeg.thumb.jpg.4829a6344e01e90910e828d72f27fdf3.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...