AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #1 Skrevet 21. august 2023 Holder på med oppussing av stue, spisestue og kjøkken, og det er dags for å velge farger. Men jeg er så usikker på hva som vil bli fint! Del gjerne et lite utsnitt av dine stuevegger eller fargekart hvis du vil dele litt inspirasjon til oss som er i oppussingsmodus. Anonymkode: 146c1...a33
powerpuffen Skrevet 21. august 2023 #2 Skrevet 21. august 2023 (endret) Vi har Jotun Space i stua, med parkett i lyst treverk 😊 Endret 21. august 2023 av Lacuna
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #3 Skrevet 21. august 2023 Lacuna skrev (1 minutt siden): Vi har Jotun Spaces i stua, med parkett i lyst treverk 😊 Den var veldig fin! Er du fornøyd? Anonymkode: 146c1...a33
powerpuffen Skrevet 21. august 2023 #4 Skrevet 21. august 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Den var veldig fin! Er du fornøyd? Anonymkode: 146c1...a33 Veldig! Vi har lys eikefarget møblement + innslag av hvitt i møblene. Det gir en veldig rolig palett. Vi valgte samme farge i gangen også i og med at det er åpent mellom gang og stue😅
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #5 Skrevet 21. august 2023 Den så nesten brun ut når jeg fikk så mye motlys fra alt, men den oppleves ikke sånn på ordentlig 😅 Har senses på stua, varm eikeparkett. Anonymkode: 7bfdc...6ec 2
powerpuffen Skrevet 21. august 2023 #6 Skrevet 21. august 2023 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Den så nesten brun ut når jeg fikk så mye motlys fra alt, men den oppleves ikke sånn på ordentlig 😅 Har senses på stua, varm eikeparkett. Anonymkode: 7bfdc...6ec Vi har senses på soverommet faktisk! Opplever den som en varm fersken(?) litt vanskelig å sette ord på det, men den er veldig fin
Gjest EmKay Skrevet 21. august 2023 #7 Skrevet 21. august 2023 På veggene i stuen har vi: Jotun Elegant og Mohair Man ser i ut i gangen fra stuen, og der har vi Antique Green: Synes lyse stuer er veldig fine, men blir fort lei og vil male i noe annet. I de mørkere fargene finner jeg mer roen
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #8 Skrevet 21. august 2023 Har hvitlyng og elsker den. Anonymkode: ee7c6...719
Mariehøna Skrevet 21. august 2023 #9 Skrevet 21. august 2023 Vi har åpe mellom kjøkken og stua så måtte finne farge som passet sammen, så på stua har vi Lady Blåtind og hvite panelvegger (kjøkken Lady Frost) 😊
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #10 Skrevet 21. august 2023 Lacuna skrev (28 minutter siden): Vi har senses på soverommet faktisk! Opplever den som en varm fersken(?) litt vanskelig å sette ord på det, men den er veldig fin Elsker den, men den varierer tonen veldig ut ifra lyset ja! Hadde den på soverommet i leiligheten vi bodde i, elsket den der også 💕 Anonymkode: 7bfdc...6ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå