AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #1 Skrevet 21. august 2023 Var en typisk stygg andunge av mangel på bedre utrykk, overvektig, hadde blitt mobba så var veldig innovervendt og slet med å finne min stil. Møtte en fyr online, han var høy, kjekk, bra jobb osv. Nå 15år senere han han blitt tynn i håret, og rundere i kantene men er ennå for meg drømmemannen. Jeg har på grunn av han fått mere selvtillit, blitt tynnere, kler meg classy osv. Så lurer søsteren min på hvorfor jeg ennå er sammen med han når jeg kan få meg en mye bedre. Og for å toppe det så minner moren hans meg på at han elska meg når jeg var tjukk så om jeg fin nå så må jeg ikke dumpe han.. altså jeg elsker mannen min, faren til mine barn, er folk virkelig så overfladiske?! Anonymkode: 488a5...48a 5
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #2 Skrevet 21. august 2023 Ja, folk er virkelig så overfladiske… jeg ville snudd spørsmålet jeg: «så hvis jeg hadde lagt på meg igjen så mener du det alene hadde vært god grunn for mannen til å forlate meg?». Det er ofte mer enn kropp og utseende som binder folk sammen og eksteriøret endrer seg ofte med årene - naturlig nok. Du elsker da ikke mannen på grunn av hverken kropp eller hårmanke… attraktivitet handler ikke kun om utseende. En attraktiv mann kan komme i mange former og fasonger. Anonymkode: 3849b...ce8 3
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #3 Skrevet 21. august 2023 Jeg elsker hele mannen min, og vi nærmer oss 60, og kunne aldri forlatt han om en som var penere og rikere prøvde seg. Jeg har funnet den rette og har ingen planer om å bytte han ut. Folk som alltid skal jakte på noe bedre, er overfladiske og kommer til å ende opp med overfladiske partnere som bytter dem ut når de finner noe bedre. Ekte skjønnhet kommer innenfra, og det er den du må se etter om du vil ha noe som varer "livet ut" Anonymkode: 5a10f...260
M.H85 Skrevet 21. august 2023 #4 Skrevet 21. august 2023 Søsteren din er bare et klassisk eksempel på en umoden emosjonell person. Du er smartere enn henne, og har mer selvinnsikt 😉 Hev deg over det! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå