AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #1 Skrevet 21. august 2023 Hei, for tre uker siden fikk jeg kyssesyken, noe dritt. for en uke siden følte jeg men helt frisk, men nå har jeg plutselig fått sykt vondt i halsen igjen… hva kan dette skyldes? Anonymkode: 7d26d...170
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #2 Skrevet 21. august 2023 Hva gjorde du den uken du følte deg frisk? Kyssesyken kan sitte i veldig lenge og gå i bølgedaler med symptomer. Viktig å holde seg i ro. Anonymkode: ed315...a6c
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #3 Skrevet 21. august 2023 Det kan være streptokokker. Da jeg hadde kyssesyken fikk jeg beskjed om at streptokokkinfeksjon ofte kommer etterpå, og det stemte for meg. Husker ikke hvor lenge etterpå det kom, men det var ikke lenge. Har du sett om du har fått hvite flekker på mandlene igjen? Hvis ikke det er det, kan du jo bare ha fått et nytt virus. Det er gjerne sånn at immunforsvaret er svekket etter nylig gjennomgått infeksjon, og da er det lettere å bli syk igjen. Anonymkode: 2263e...a65
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå