AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #1 Del Skrevet 20. august 2023 Hei. Jeg veier normaltsett 62-65 kg. Men jeg har vært uheldig i mitt liv å til min alder av 30 år så har jeg nå gått igjennom 3 veldig traumatiske ting, å hver gang så ryker vekta. Nå var det en vond ting som skjedde får et år siden å en voldsom traumatisk ting et halvt år siden så jeg har desverre gått opp til 82 kg, igjen 😔 Jeg er egentlig mentalt sterk men selvfølgelig er jeg ikke laget av stein😅 Etter min 2 traumatiske opplevelse i livet gikk jeg opp til 97 kg å jeg har endel løs hud pga dette. Iogmed at jeg har gått igjennom dette 3 ganger nå i livet så vet jeg godt hva jeg skal gjøre får å gå ned. Men er like vanskelig å få begynt hver gang. Det jeg trenger hjelp til er Hvordan ble dere motivert? Vet man ikke bli kvitt løs hud men vet å at huden kan trekke seg veldig mye tilbake å at med lav fettprosent å bygge muskler så kan det bli ganske bra. Har noen av dere løs hud som klarte å ned nok i fettprosent så huden ligger inntil kroppen ?😂 å isåfall hvordan fikk du det til? Finnes det noe "gruppe" får de som slanker seg?😊 tenker sånn diskusjonsgreier på nett 😊 Hjelp meg ❤️ Har begynt dag en i en mnd nå men kommer ikke lengere 🙈 sprekker hver eneste kveld 😅 Anonymkode: 3cbe7...f2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #2 Del Skrevet 21. august 2023 Veide 100 kg på mitt største, og etter 2 graviditeter så måtte jeg fjerne hud på lår, mage og bryst kirurgisk. Det ser veldig bra ut da, så jeg er fornøyd. Anonymkode: 2319f...65e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #3 Del Skrevet 21. august 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Veide 100 kg på mitt største, og etter 2 graviditeter så måtte jeg fjerne hud på lår, mage og bryst kirurgisk. Det ser veldig bra ut da, så jeg er fornøyd. Anonymkode: 2319f...65e Samme her, har nettopp fikset armene mine og er veldig fornøyd sammenlignet hvordan det var. er desverre ingen andre ting som vil fikse huden. Anonymkode: 5bead...bc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå