Gå til innhold

Synes menn dette er turnoff under sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har etter fødslene ( noen år siden sist fødsel i 2017) men fortsatt har mage og strekkmerker, mye strekkmerker men er hvite og ikke røde strekkmerker. Er så redd for å være meg selv og naken foran menn, og holder meg derfor unna dating. Holdt på med en lenge og følte han så på magen min når vi hadde sex, kan være noe jeg har innbilt meg. Er 162 cm og veier 63, så dere menn bryr dere dere om det?! Og kvinner har dere erfaring?

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

DETTE!

Er det VG?

Anonymkode: cdd70...967

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

DETTE!

Er det VG?

Anonymkode: cdd70...967

?

Skrevet
7 minutter siden, Tina2023 said:

Hei. Jeg har etter fødslene ( noen år siden sist fødsel i 2017) men fortsatt har mage og strekkmerker, mye strekkmerker men er hvite og ikke røde strekkmerker. Er så redd for å være meg selv og naken foran menn, og holder meg derfor unna dating. Holdt på med en lenge og følte han så på magen min når vi hadde sex, kan være noe jeg har innbilt meg. Er 162 cm og veier 63, så dere menn bryr dere dere om det?! Og kvinner har dere erfaring?

Nei

Anonymkode: cdb8c...1fd

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg er 172cm og 90kg, og føler veldig på den magebiten. Strekkmerkene er hvite, tror han driter i de. Men kjæresten min er veldig trent, tidligere fotballspiller, definerte muskler og mannemann i kroppsbygning. Jeg er myk, feminin, myke former, rund, og blir veldig selvbevisst.  Han liker å se kuken gli inn og ut, jeg er redd det er avtennende å se den sammentrykte magen 😔 

Når jeg har vært med menn som har mindre perfekt kropp så har jeg gitt faen. Det er når mannen jeg har sex med ser veldig bra ut. 

Anonymkode: ba08b...62a

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg er 172cm og 90kg, og føler veldig på den magebiten. Strekkmerkene er hvite, tror han driter i de. Men kjæresten min er veldig trent, tidligere fotballspiller, definerte muskler og mannemann i kroppsbygning. Jeg er myk, feminin, myke former, rund, og blir veldig selvbevisst.  Han liker å se kuken gli inn og ut, jeg er redd det er avtennende å se den sammentrykte magen 😔 

Når jeg har vært med menn som har mindre perfekt kropp så har jeg gitt faen. Det er når mannen jeg har sex med ser veldig bra ut. 

Anonymkode: ba08b...62a

Ikke sant! Det er nettopp det🥲 blir flere ringer 

Skrevet

Er det kjæreste som føder mitt barn er det en av mange ting som følger med fødsel. Ellers må jeg si det er litt turnoff. 

Anonymkode: 1ca0a...a38

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det er når mannen jeg har sex med ser veldig bra ut. 

Hvorfor skulle en mann som ser bra ut ha sex med deg om du ikke var fin? Jeg visste ikke hva strekkmerker var før kvinner gjorde meg oppmerksom på det. Bryr meg ikke mer etterpå heller.

Anonymkode: 26657...91f

• Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er ikke turnoff, slapp av og kos deg 🙂

Anonymkode: 6c1c1...cf2

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg er nok litt gammeldags, men for meg er det veldig rart at dating handler om sex. For meg er dating noe som foregår i en bli-kjent-fase hvor man henger sammen, prater, går turer, spiser sammen, og andre aktiviteter for å bli kjent. Dating er for meg noe som kan foregå i uker og måneder før man tar det store og alvorlige spranget videre til sex. Når man kommer til sex, tenker jeg at datingen har ført til at man har bestemt seg for å være kjærester og dele framtida sammen.

Men til TS sitt spørsmål:

Som mann liker jeg å se på veldreide damer med fine former og perfekt hud, men jeg har aldri fått anledning til å date noen slike, og langt mindre ha sex med noen. Det er ikke så viktig heller, fordi jeg har ikke sex med damer på grunn av kroppen, men fordi vi har et personlig forhold og fordi vi er forelsket, eller elsker hverandre. Når man elsker noen, da blir utseende mye mindre viktig, da er man glad i personen uansett.

Derfor, TS, vil jeg anbefale en ny strategi: Forsett dating uten sex. Bli kjent med nye menn. Finn en mann som du kan date over tid og bli godt kjent med. En som fortsetter å komme tilbake til deg selv om han ikke får sex. En som kan være din fortrolige bestevenn. Da har du en mann som liker deg som menneske og person. Da har du en mann som vil like kroppen din slik den her, fordi kroppen din er skallet som inneholder vakre kvinnen han er blitt glad i.

Anonymkode: ca5f8...8d9

• Liker 6
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Tina2023 skrev (7 timer siden):

Det er mer turn off med en som er redd for å være naken og usikker på kroppen sin, en det er med strekkmerker.

Om jeg er i en situasjon med deg der klærne skal av, så liker jeg deg allerede. Da er du allerede en «turn on». 
Om du skulle ha strekkmerker eller på en eller annen måte bære merker/preg etter barnefødsler, så er det 100% å forvente, og absolutt ingen ting jeg hadde tenkt over eller vært noe «turn off».

Drit en lang marsj i strekkmerker og jobb heller litt med selvtillit/selvfølelse 😊

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg prøvde lenge å skjule magen min når vi hadde sex. 

Men en dag tok jeg mot til meg og spurte om han tenkte på strekkmerkene og løs hud. Han så seriøst overrasket ut. Jeg kunne like gjerne spurt ham om han tenkte på sanden i Sahara eller noe sånt. Det var absolutt ikke noe han tenkte på.

Nå bruker jeg hendene og tankene mine på andre ting enn å skjule magen ;-)

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Rart dette med strekkmerker og all usikkerheten. 

Kvinner, synes dere at det er turnoff med en mann med strekkmerker? For dette er jo ikke bare noe kvinner har. Jeg har sett menn med strekkmerker over både armer, lår, rumpe og rygg...

Anonymkode: fcc81...43f

• Liker 2
Skrevet

1. Nei, jeg tenker ikke over det.

2. Enig med hun som skriver at dating og forhold handler om mer enn sex. Det handler om å kunne snakke bra sammen og ha det gøy for eksempel. Man må være idiot, rett og slett, for å velge bort partner pga strekkmerker.

• Liker 1
Skrevet

Det er mer turnoff med en usikker jente som prøver å skjule seg og ikke deltar i akten. Hadde han brydd seg så hadde han ikke ligget i samme seng som deg. 

Når man har sex med noen må man legge all usikkerhet til side og slippe alle hemninger løs og nyte akten. 

Anonymkode: 2da0d...704

• Liker 5
Skrevet

Nei, det har aldri falt meg inn som noe som er turn off. Når du følte at han så på magen din under sex, tipper jeg blikket egentlig var litt lenger ned, jeg. For der foregår det noe vi liker å se på😉😅

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg har så langt ila et langt liv, ikke møtt en eneste mann som har syns at slikt er turn-off

Jeg er lubben, med dvaskete mage, strekkmerker og andre lyter, har ikke hatt en eneste mann som har klaget på noe som helst. Tenker det er fordi jeg er trygg i meg selv og det er det som utstråles

Anonymkode: a61eb...9ba

• Liker 2
Skrevet

Det eneste som er turn off er all denne usikkerheten.

Celulitter, strekkmerker og noen få kilo ekstra er hva det er, alderstillegg som viser at du har levd et liv. 

Valget mitt ville verdt enkelt. Styrer fint unna de kvinnene som ikke kan være naken fordi de er så usikre på egen kropp. 

Anonymkode: 79630...cbd

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er mer turnoff med en usikker jente som prøver å skjule seg og ikke deltar i akten. Hadde han brydd seg så hadde han ikke ligget i samme seng som deg. 

Når man har sex med noen må man legge all usikkerhet til side og slippe alle hemninger løs og nyte akten. 

Anonymkode: 2da0d...704

Dette!
Absolutt dette!

Til TS:
Har dere først kommet så langt som til sex, så er alt kroppslig "godkjent" / ikke av betydning lengre. Da er nok det du gjør langt viktigere... at du faktisk er en aktiv entusiastisk deltaker i sexen. Eller sagt på en litt flåsete måte; det at han har pikken dypt inni deg tar nok langt mer oppmerksomhet enn noen merker på kroppen.

Hvis du snur på det da ... du har sex med en fyr, du er kåt og rir han ... hva ville du tenkt om du så noen merker på kroppen hans?

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg har heller ikke møtt en mann som har brydd seg om strekkmerker. Jeg synes heller ikke at verken strekkmerker eller cellulitter er problematisk. Heldigvis har jeg vært sammen med menn som liker det ekte. Og ekte damer har ofte strekkmerker, cellulitter og mye annet (jeg sier ikke at de som har glatt hud ikke er ekte, jeg sier bare at det ikke er så vanlig når man kommer opp på min alder, 35+). Hørte en mann forklare det med at det er som å sammenligne et bilde av en perfekt blomsterbukett med det å ha en ekte bukett foran deg. Bildet er "perfekt" og glanset, men det er likevel mye bedre med en ekte bukett, som til "tross for" et vissent blad og litt uperfekte blomster, er velduftende, du kan lukte den, ta på den, bruke alle sansene til å nyte den. Det perfekte bildet kan man bare se på. Det er kjedelig. 

Anonymkode: 125b9...fdd

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...