AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #1 Skrevet 20. august 2023 Igår natt litt etter kl.03.00 gikk jeg inn på soverommet for å ta en titt på min 3 åring som lå å sovet så dypt. Men den ene hånden pekte rett opp i taket. Jeg stå og såg på i noen sekunder det såg ut som armen svevet eller at noen drar den opp da det var noe merkelig bevegelser. Lyset som stå i gangen skinnet inn på soverommet. Lille åpnet øynene sakte mens armen forsatte var oppe i luften også gikk den fort ned igjen. Spåker det hos meg ? Er det en ånd som plager datteren min eller er det vanlig? Kan det vare noen muskelsmerter? Scener? Anonymkode: b5c0c...47d
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #2 Skrevet 20. august 2023 Datteren min løftet ofte begge beina i søvne da hun var baby. Husker vi så den lille dyna "sveve" over vogga. Tror det er helt vanlig. Det er i hvert fall ikke noe overnaturlig. Anonymkode: 82c6d...684 2
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #3 Skrevet 21. august 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Igår natt litt etter kl.03.00 gikk jeg inn på soverommet for å ta en titt på min 3 åring som lå å sovet så dypt. Men den ene hånden pekte rett opp i taket. Jeg stå og såg på i noen sekunder det såg ut som armen svevet eller at noen drar den opp da det var noe merkelig bevegelser. Lyset som stå i gangen skinnet inn på soverommet. Lille åpnet øynene sakte mens armen forsatte var oppe i luften også gikk den fort ned igjen. Spåker det hos meg ? Er det en ånd som plager datteren min eller er det vanlig? Kan det vare noen muskelsmerter? Scener? Anonymkode: b5c0c...47d Scener? Hva mener du? Jeg tipper hun drømte noe som gjorde at hun løftet armen. Anonymkode: 14aad...946
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå