Gå til innhold

Nygravid og vondt med sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nettopp funnet ut at jeg er gravid. Hadde ei runde på torsdag hvor omtrent hver stilling gjorde vondt, som om mormunnen var lavt nede og «i veien»… på fredag fant jeg ut at jeg var gravid, aner ikke hvor i syklusen jeg er så vet ikke riktig hvor langt men maks 5 uker(er fem uker siden sist jeg tok en test slik ca).. 

Prøvde igjen i dag og åpningen, skjedeveggene, alt nedentil er bare ømt og ikke direkte VONDT men nok til at det tar kverken på sexlysten min. Noen med erfaringer her? 
jeg har to barn, og dette er første gangen jeg opplever dette.

Anonymkode: 4c3b7...4cc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte å legge til, JA vi varmer opp godt og NEI jeg trenger ikke glide.

Skrevet

Hadde det tilsvarende under mine 2 svangerskap. Sex var «no go» pga blant annet ømhet og ubehag.

Anonymkode: 6b05c...09c

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hadde det tilsvarende under mine 2 svangerskap. Sex var «no go» pga blant annet ømhet og ubehag.

Anonymkode: 6b05c...09c

Æh, så kjipt… 

Skrevet

Er det andre ting dere kan gjøre enn samleie? Fingring, oral, og slike ting?

Skrevet

Kjenner meg overhode ikke igjen. Ville ha sex inntil 3 ganger om dag da jeg var gravid, men i ammeperioden var det 0 smøring og alt var vondt pga manglende østrogen. Hadde overhode ikke lyst på sex da, så jeg lånte ut en arm for å tilfredstille han. 

Mvh 4-barnsmamma

Anonymkode: c76e9...6c4

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Kjenner meg overhode ikke igjen. Ville ha sex inntil 3 ganger om dag da jeg var gravid, men i ammeperioden var det 0 smøring og alt var vondt pga manglende østrogen. Hadde overhode ikke lyst på sex da, så jeg lånte ut en arm for å tilfredstille han. 

Mvh 4-barnsmamma

Anonymkode: c76e9...6c4

Har alltid hatt høy sexdrift som gravid selv, men nå gjør det vondt nedentil…aldri hatt det problemet før, og det ødelegger.

ts.

Skrevet

Kroppen din skal gjennom en del endringer i svangerskapet, så jeg ville ventet med å få panikk til det er gått noen uker. Forhåpentligvis går det over. Hvis ikke, kan du jo ta det opp med jordmor. 💜

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...