Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarer ikke slå meg til ro i livet mitt. Bor 2 timer unna foreldrene mine, syns jeg er så langt unna. 

Har en fantastisk samboer, vi eier hus sammen. Ingen barn. Han er snill, omtenksom, får meg til å le. Jeg vet han elsker meg. Hverdagen med han er veldig fin. 

Men jeg tenker alltid på hvordan ting hadde vært hvis jeg bodde nærmere familien min. At jeg ville vært lykkeligere. 

Disse tankene gjør at jeg ikke klarer slå meg til ro der jeg er, være lykkelig. Ha det bra i livet. I julen tenker jeg hvor lett det hadde vært om jeg var nærmere, at vi kunne møttes i hverdagen, bare kommet på middag f eks.. 

Jeg vil ha det bra, og trives i huset, men klarer ikke slippe disse tankene..

Andre som føler på noe av det samme?

Anonymkode: 0b4df...8ed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor langt unna dem bor du?

Anonymkode: b8f73...db0

Skrevet

Hvorfor kan du ikke komme på middag utenom jul om du bor bare 2 timer unna?

Skrevet

Skjønner deg godt. Har svigers som nærmeste nabo, så dem ser vi ofte. Bor bare 30 min unna min familie, men tenker likevel at jeg hadde hatt det enda bedre om det var dem vi lett kunne se i hverdagen..

Det er sårt. Ser hvor glad mamma blir om jeg kommer en impulstur innom. 

Kommer nok til å flytte til byen igjen (der de bor). Kanskje ikke ene og alene pga dette, men det er en viktig grunn. Familien er jo egentlig alt for meg, og livet er for kort til å ikke være så mye med dem som mulig. Syns JEG 🙂

Anonymkode: 9e5c5...843

Skrevet

Hvis du savner dem, og stedet hvor du vokste opp så mye, kanskje samboeren din kan gå med på å flytte nærmere? Hvordan er jobbmulighetene i området hvor foreldrene dine bor?

... Eller vil du da finne noe annet å være misfornøyd med? 🤷‍♀️

Anonymkode: 98165...5cd

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Hvis du savner dem, og stedet hvor du vokste opp så mye, kanskje samboeren din kan gå med på å flytte nærmere? Hvordan er jobbmulighetene i området hvor foreldrene dine bor?

... Eller vil du da finne noe annet å være misfornøyd med? 🤷‍♀️

Anonymkode: 98165...5cd

Samboer vil i utgangspunktet ikke flytte. Hvertfall ikle nå.

Huff ja, det kan hende jeg vil finne noe annet å være misfornøyd med 🙈 

Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Hvorfor kan du ikke komme på middag utenom jul om du bor bare 2 timer unna?

Jeg kan jo det, men det er jo et lite stykke å kjøre, særlig tur retur på 1 dag. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Hvor langt unna dem bor du?

Jeg bor 2 timer unna dem.

Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Klarer ikke slå meg til ro i livet mitt. Bor 2 timer unna foreldrene mine, syns jeg er så langt unna. 

Har en fantastisk samboer, vi eier hus sammen. Ingen barn. Han er snill, omtenksom, får meg til å le. Jeg vet han elsker meg. Hverdagen med han er veldig fin. 

Men jeg tenker alltid på hvordan ting hadde vært hvis jeg bodde nærmere familien min. At jeg ville vært lykkeligere. 

Disse tankene gjør at jeg ikke klarer slå meg til ro der jeg er, være lykkelig. Ha det bra i livet. I julen tenker jeg hvor lett det hadde vært om jeg var nærmere, at vi kunne møttes i hverdagen, bare kommet på middag f eks.. 

Jeg vil ha det bra, og trives i huset, men klarer ikke slippe disse tankene..

Andre som føler på noe av det samme?

Med to timers reise, går det fint an å ta dagsturer når man har fri fra jobb. 

Anonymkode: b5d9e...be9

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...