AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #121 Del Skrevet 1. september 2023 Hvorfor søren svarer dere som aldri tar botox i denne tråden??😂😂 snikskryt eller. Les spørsmålet på tråden igjen Anonymkode: 0505d...ce9 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #122 Del Skrevet 1. september 2023 AnonymBruker skrev (På 22.8.2023 den 0.27): 1-2 ganger i året. Holder i massevis, er 42 og har nesten ingen rynker i det hele tatt. Anonymkode: 46b48...286 Men er det virkelig et mål? Det synes ofte godt at noen har tatt botox. Ansiktet blir litt skummelt å se på. Flere jeg kjenner som ikke har sagt noe om at de tar botox, men det er så lett å se. Samtidig tror de ofte ingen andre ser det. Men vi som ser det og ikke synes det ser bra ut sier jo ingenting !! Anonymkode: 9afd6...ca0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #123 Del Skrevet 1. september 2023 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Null. Kommer aldri til å ta det av kosmetiske årsaker. Om man ikke føler seg vel i egen kropp uten å sprøyte inn gift som potensielt kan skade deg, så bør man heller bruke pengene på psykolog for å bedre selvbildet. Det blir i alle fall særdeles selvmotsigende å skulle være gode rollemodeller når man ikke godtar egen kropp og den aldringen som naturlig skjer. Anonymkode: fcb1b...6f3 Dette. Er så utrolig trist å se voksne mennesker ha så lav selvtillit, samtidig som de er elendige rollemodeller for sine egne barn. Om 20år kommer man til å se tilbake på denne tida og riste på hodet av hvor hjernevasket så mange ble av dette. Anonymkode: 9afd6...ca0 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #124 Del Skrevet 1. september 2023 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Er ikke alle seg selv? Anonymkode: 484f4...d11 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Enig. Ganske tåpelig av brukeren å skrive: «Jeg velger å være et godt forbilde for datteren min ved å vise henne i praksis at hun kan «føle seg vel» akkurat som hun er.» Som om hun er bedre forbilde bare i kraft av å ikke ha tatt botox… (virkelig?!) Datteren min kommer aldri til å vite om inngrepene jeg tar, for det er ikke noe jeg forteller til barna mine. Jeg lærer dem at de skal ha det bra meg selv selv, akkurat slik de er. Anonymkode: 990c1...048 Det synes jo på bilder etterhvert, at du har tatt botox. Så barna dine vil skjønne det. Spesielt fordi så mange tar mer og mer av med alderen og får et utseende som gjør at de fremstår som kalde og utilgjengelige. Mimikk og sjarm blir borte. Anonymkode: 9afd6...ca0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #125 Del Skrevet 1. september 2023 Anerikke skrev (På 1.9.2023 den 0.00): Det er noe veldig stakkarslig med å sprøyte gift inn i ansiktet for å hindre naturlige endringer. Jada, du gjør det for å føle deg vel. Men hvorfor får det å ha mindre rynker deg til å føle deg mer vel? Hvor kommer det fra? Fordi vi blir møtt med så høye standarder på hvordan vi "skal" se ut. Og da er det mange kvinner og menn med lav selvfølelse som ikke føler seg sterke nok til å føle seg vel som de er. Så det bunner i lav selvfølelse. Skjønnhetsindustrien er jo skyld i å gi oss kvinner denne lave selvtilliten . Og det er veldig vanskelig å stå imot. All respekt til alle kvinner som greier å stå imot presset, dere som ikke sprøyter inn dette tullet og som tør være dere selv. For det blir færre og færre som tør være seg selv og som er fornøyd med den de er. Anonymkode: 9afd6...ca0 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #126 Del Skrevet 1. september 2023 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg hadde blitt SÅ glad om de faktisk ønsket å være seg selv! Anonymkode: c4f70...c6f Du hadde blitt glad om de ønsket å være som deg. For måten du lever på er det riktige, eller hva? Andre kan ikke like noe du ikke liker Anonymkode: 651af...30d 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #127 Del Skrevet 1. september 2023 Tar botox null ganger i året. Liker å ha full mimikk i ansiktet, og jeg synes det er helt greit å få tegn på at jeg har levd en stund. Tenker også det er bra at unge ser at linjer og rynker er en normal og greit del av det å bli voksen. Anonymkode: c81fe...17f 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #128 Del Skrevet 2. september 2023 AnonymBruker skrev (På 31.8.2023 den 17.13): Ha ha, beklager å måtte skuffe deg, men det er veldig lett å se når folk har brukt botox. Også de som bare har tatt litt eller «bare i sinterynken». Har folk rundt meg som tror at ingen ser dette, men det er veldig lett å se Sminke, hårfarge og nervegift kan vel ikke helt sammenlignes.. Personlig foretrekker jeg å ha min naturlige hårfarge. Anonymkode: 463c4...ae4 Nei virkelig ikke, jeg har blitt veldig overrasket når to av mine kollegaer har fortalt at de har tatt det. Kunne absolutt ikke se det. Tror du blander Botox og fillers. Anonymkode: 6dfaf...b58 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 2. september 2023 #129 Del Skrevet 2. september 2023 Jeg tar Botox hver tredje måned (migrene) og ikke engang familien eller kollegaer ser det før man gjør et nr ut av det. Tror mange blander Botox og fillers når de snakker om dette. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #130 Del Skrevet 2. september 2023 AnonymBruker skrev (På 22.8.2023 den 0.16): Null! Og jeg synes det er patetisk at folk «trenger» slike inngrep. Dere er så dårlige forbilder til ungene våre! Anonymkode: 42c3c...cf3 Dette var vel ikke spørsmålet? Anonymkode: c06dd...119 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #131 Del Skrevet 2. september 2023 Ca 3 ganger, og har fortsatt kråketær og rynker. Tar for tunge øyelokk. Vil unngå operasjon så lenge som mulig. Jeg holder det ikke skjult og skammer meg ikke. Anonymkode: c06dd...119 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #132 Del Skrevet 2. september 2023 AnonymBruker skrev (På 1.9.2023 den 0.58): Jeg jobber med flere som tar botox. Ingen av dem tror det synes. Alle blir ledd av i det stille. Anonymkode: c4f70...c6f Jeg jobbet også med flere som har tatt Botox. Ble helt sjokkert da de sa det. Virkelig ikke synlig i det hele tatt. Anonymkode: 6dfaf...b58 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #133 Del Skrevet 2. september 2023 Kan man fikse permanente poser under øynene med Botox? Anonymkode: a725e...ede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #134 Del Skrevet 2. september 2023 Dere som påstår hardnakket at botox er usynlig, og at vi som sier at vi ser når noen har brukt botox må ta feil, at vi blander botox og fillers: NEI, vi blander ikke botox og fillers. De fleste er godt kjent med forskjellen. Og JA, vi ser at du har brukt botox. Til dere som mener at kolleger ikke har sett at dere bruker botox fordi ingen av dem har sagt noe - eller de spiller overrasket når dere forteller det: Kollegene dine er bare høflige. Og hvorfor er dere så himla opptatt av om det synes eller ikke? Hvorfor så mye prat om at det ikke er synlig, at ingen ser det osv? Kan dere ikke bare stå for det, liksom? Eller skjemmes dere? Anonymkode: 463c4...ae4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #135 Del Skrevet 2. september 2023 Nordis skrev (På 1.9.2023 den 10.58): Jeg har aldri prøvd botox og kommer aldri til å gjøre det. Det er flere grunner til dette. Den ene grunnen er at jeg synes alle blir seende så like ut. Det er som om familiære trekk, og det man har ved seg som er unikt, blir borte. Så er det dette med kommunikasjon og samspill med andre mennesker. Dette er kanskje den viktigste grunnen til at botox er uaktuelt for meg. Jeg jobber med barn, og det er svært viktig at barna kan lese og forstå mitt ansiktsuttrykk i samspillet mellom oss. Har også egne barn, og det er viktig for tilknytning at barnet klarer å «lese» følelsene mine og det jeg ønsker å uttrykke. Det gir trygghet for barn. I tillegg så hadde jeg nok aldri turt. Ikke trygg nok på hvor stoffet til slutt ender opp, inkl mulige negative langtidseffekter på helsa. Og så synes jeg eldre mennesker er så vakre 🥰 Du kan fortsatt ha mimikk med botox. Det kommer ann på mengden man tar. Jeg jobber også med barn, og tar botox i sinnarynke og pannen. Men kan fortsatt lage mye mimikk med ansiktet, da jeg ikke setter store doser. Min behandler vet at det er viktig for meg. Jeg minimerer linjene mine, men fjerner de ikke helt. Anonymkode: f0df9...28c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #136 Del Skrevet 2. september 2023 Tar Botox i sinnarynka ca 4 ganger pr år. Jeg har tunge øyelokk og har derfor veldig sterke muskler og synlige rynker i panna. Kan ikke ta hele pannen for da blir brynene bare enda tyngre. Skal bestille time for øyelokkoperasjon i vinter. K 42 Anonymkode: 0dca2...53b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordis Skrevet 2. september 2023 #137 Del Skrevet 2. september 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Du kan fortsatt ha mimikk med botox. Det kommer ann på mengden man tar. Jeg jobber også med barn, og tar botox i sinnarynke og pannen. Men kan fortsatt lage mye mimikk med ansiktet, da jeg ikke setter store doser. Min behandler vet at det er viktig for meg. Jeg minimerer linjene mine, men fjerner de ikke helt. Anonymkode: f0df9...28c Det er helt uaktuelt for meg å prøve botox. Ikke bare fordi jeg jobber med barn. Når jeg snakker med folk med botox i ansiktet, så opplever jeg at det er vanskelig å kommunisere godt med dem. Ja, du kan ha igjen noe mimikk, men det er likevel mye som går tapt. Jeg opplever det som skremmende. Synes det er ordentlig ubehagelig å stå ansikt til ansikt og kommunisere med noen som har lammet deler av ansiktsmuskulaturen sin. Så det kommer aldri til å skje at jeg prøver botox. Men fint at du er fornøyd. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raquelle Skrevet 2. september 2023 #138 Del Skrevet 2. september 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Dere som påstår hardnakket at botox er usynlig, og at vi som sier at vi ser når noen har brukt botox må ta feil, at vi blander botox og fillers: NEI, vi blander ikke botox og fillers. De fleste er godt kjent med forskjellen. Og JA, vi ser at du har brukt botox. Til dere som mener at kolleger ikke har sett at dere bruker botox fordi ingen av dem har sagt noe - eller de spiller overrasket når dere forteller det: Kollegene dine er bare høflige. Og hvorfor er dere så himla opptatt av om det synes eller ikke? Hvorfor så mye prat om at det ikke er synlig, at ingen ser det osv? Kan dere ikke bare stå for det, liksom? Eller skjemmes dere? Anonymkode: 463c4...ae4 Jeg har ikke noe problem med å fortelle det til andre! Jeg brøt ut i latter da noen av mine tidligere kollegaer satt å pratet negativt om botox i en pause for noen år siden. De lurte på hva jeg lo så fælt av. Så fortalte de, at jeg sitter nå her med ansiktet fult av botox. Men visste ikke at jeg så så jævlig ut. Noen av de er rett og slett frekt ærlige. Så de hadde med glede sagt rett ut om de hadde sett det på meg. For de elsker å komme med stikk til andre. Men da ble de jaggu stille og rare. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #139 Del Skrevet 2. september 2023 Mjalloh skrev (På 1.9.2023 den 0.10): Da har hun stukket deg 'feil'. Ble veldig 'tung' over Øyenbryne første gang jeg tok det. Jeg sa ifra, og det skjedde aldri igjen, da de heller stikker slik at det gir et lite løft nå. Fikk jo ikke sminka meg som vanlig engang når det sto på som værst 😅 Er d mulig å rette på når de er litt rette pg tunge da, tro🫣 Anonymkode: 8909f...eaf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElectricScum Skrevet 2. september 2023 #140 Del Skrevet 2. september 2023 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Dere som påstår hardnakket at botox er usynlig, og at vi som sier at vi ser når noen har brukt botox må ta feil, at vi blander botox og fillers: NEI, vi blander ikke botox og fillers. De fleste er godt kjent med forskjellen. Og JA, vi ser at du har brukt botox. Til dere som mener at kolleger ikke har sett at dere bruker botox fordi ingen av dem har sagt noe - eller de spiller overrasket når dere forteller det: Kollegene dine er bare høflige. Og hvorfor er dere så himla opptatt av om det synes eller ikke? Hvorfor så mye prat om at det ikke er synlig, at ingen ser det osv? Kan dere ikke bare stå for det, liksom? Eller skjemmes dere? Anonymkode: 463c4...ae4 Det er rimelig dumt å hardnakket påstå at du alltid ser det. Du kan umulig vite om alle de du anser som botox/fillers-frie faktisk ikke har tatt en sprøyte eller to. Det blir litt som å påstå at du kan få øye på alle homofile. Selvsagt ser man de som har alle klassiske kjennetegn, men det er umulig å vite hvor mange som går under radaren. Bare så det er sagt, jeg synes heller ikke det ser nice ut med stive ansikter uten mimikk. Men jeg kjenner til folk som har fått fint resultat som ikke ser plæstikk ut. Jeg kunne vurdert botox/fillers selv, om jeg hadde giddi. Men med min uflaks setter de sikkert sprøyta i en nerve og jeg blir lam i halve ansiktet i stedet eller jeg får et dårlig resultat. Jeg vet hva jeg har, men vet ikke hva jeg får. Det er vel helst det som holder meg tilbake. I tillegg til at jeg synes det er en litt kjip utvikling. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå