Gå til innhold

Hvor mange ganger i året tar du BOTOX?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du snakker om det å bli gammel og uattraktiv som en slags bragd. Det er det ikke.

Anonymkode: ac48e...d02

Å bli gammel er da vel en bragd? Og bli gammel og ha god selvtillit er en enda større bragd. Personlig tenker jeg at hver kvinne får velge selv når det gjelder egen kropp, men jeg ser absolutt poenget med å kritisere at utseendefokuset for kvinner virkelig varer fra vugge til grav. 

Anonymkode: 2c0e9...062

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Å bli gammel er da vel en bragd? Og bli gammel og ha god selvtillit er en enda større bragd. Personlig tenker jeg at hver kvinne får velge selv når det gjelder egen kropp, men jeg ser absolutt poenget med å kritisere at utseendefokuset for kvinner virkelig varer fra vugge til grav. 

Kvinner skaper jo dette selv så skylder de på samfunnet. Typisk kvinner, null ansvar for egen handling.

Anonymkode: 85275...52d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Enig. Jeg vurderer å ta botox på et lite område, men skulle ønske jeg ikke hadde ønske om det, at linjen i panna irriterer meg så pass mye… Men det er jo som du sier, en bragd å bli gammel, å ha levd et liv… Alle kvinner velger selv hva de gjør med egen kropp, men det er ingen tvil om at man blir påvirket av utseendefokuset og det er fint at det blir kritisert.

Anonymkode: 990c1...048

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kvinner skaper jo dette selv så skylder de på samfunnet. Typisk kvinner, null ansvar for egen handling.

Anonymkode: 85275...52d

Så svart-hvitt tankegang enkelte har… 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Du snakker om det å bli gammel og uattraktiv som en slags bragd. Det er det ikke.

Anonymkode: ac48e...d02

Nei, det pleide ikke å være det, det pleide å være noe helt naturlig. Men det har blitt en bragd i dag, hvor så mange faller for sin frykt for å bli naturlig eldre.

Anonymkode: 8a189...503

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 ganger i året. 3000 pr gang. Får da sinnarynken bort + 2 små linjer i panna. Verdt hver ei krone😀 Ser yngre ut enn for 10 år siden!

Botox i små mengder = selvtillit og velvære og det tar 5-10 min så er det over,kun noen stikk!!!

Skal ikke slutte med botox. Ingen ser jeg har tatt. Ser helt lik ut,bare uten sinnarynke😊

Anonymkode: 5f533...f12

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.9.2023 den 9.51):

Dere som påstår at dere alltid ser hvem som har tatt Botox, kan dere gi et eksempel på noen dere ser det på der det ikke er så åpenbart? En politiker, TV-personlighet e.l.?

Anonymkode: 39c96...f12

Tone Damli. Kan ikke se det,men jeg har studert bilder for noen år siden og nå,og hun tar botox. Samme med meg. Ingen kan se det med mindre de går på min insta og zoomer inn og ut på bildene mine de siste 6 åra😅

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tone Damli. Kan ikke se det,men jeg har studert bilder for noen år siden og nå,og hun tar botox. Samme med meg. Ingen kan se det med mindre de går på min insta og zoomer inn og ut på bildene mine de siste 6 åra😅

Jeg ser det helt tydelig på henne av samme grunn som deg. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (3 timer siden):

Jeg ser det helt tydelig på henne av samme grunn som deg. 

Jupp. Så et bilde av henne for noen år siden og hun hadde mange linjer i panna, men nå har hun ingen. Ser på insta at hun reklamerer for ZO, på videon har hun ikke brukt filter (ser det ut som) og huden min er mye bedre enn hennes og jeg bruker produkter som koster rundt 200😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 hours ago, AnonymBruker said:

Jo, jeg ser det på henne. Husker det falt meg inn hver episode av Stjernekamp i høst, at hun har botox. Men jeg sjekket det aldri opp. Er ikke så voldsomt interessert. Folk gjør med kroppen som de vil. Men synes, det gjør det.

Anonymkode: 7dbc9...15f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 4.9.2023 den 22.11):

Til den som hevdet at en lege hadde sagt til henne at alle som har lite rynker i 40-årene har tatt botox, har ikke fasiten på det. Det er hans mening. Moren min er et godt eksempel, hun er 65 år og har veldig lite rynker. Nå er hun typen som aldri bruker sminke eller hudpleieprodukter og vasker ansiktet med vann nå og da. Hun bruker ikke solkrem heller, men hun liker ikke å sole seg. Hun har porselenshud og har mindre linjer enn meg. Har kjøpt ulike serum til henne, som hun ikke gidder å bruke, for hun bryr seg ikke om slikt.

Jeg har selv ganske fin hud (enn så lenge), og har jeg samme type hud som mamme vil jeg ikke få mange linjer og rynker, men jeg er i motsetning til moren min, glad i å bruke sminke og hudpleieprodukter og kommer nok til å ta botox om jeg får fremtredende linjer, men fillers kommer jeg ALDRI til å ta. Det er overraskende at folk ukritisk sprøyter inn fillers og at det er mange hudpleiesalonger som tilbyr det og anbefaler det til kundene, da har man rett og slett ikke fulgt med og har ikke kunnskap om ulempene. Jeg er som nevnt glad i hudpleie og undersøker mye om ingrediensene jeg påfører på huden og følger mange dermatologer på sosiale medier, og kommer jeg til å ta botox, da er det etter å ha nøye vurdering og research, men tilbake til fillers og spørsmålet Nordis stiller her - da er svaret kort og greit, JA, huden blir strukket av fillers og mange får større ansikt. Det er kjent og etter å ha brukt fillers i over 20 år har man nå kunnskap om hva det kan føre til. Fillers forsvinner aldri helt, det flytter på seg og gir deg en viss type utseende. 

Her er en plastisk kirurg som jeg følger, som snakker litt om fillers og ulempene. Jeg kommer som sagt ALDRI, ALDRI til å ta fillers, men botox? Ja. 

(14 minutter inn i videoen snakker han om fillers) Og angående laser, ultralyd, så er det også uaktuelt å bruke for mitt vedkommende. Mindre fett i ansiktet vil føre til at du ser eldre ut. Mange deler erfaringene sine med i kommentarfeltet. 

Hvor får jeg kjøpt produktene hans og har han en episode vedr Botx?

Anonymkode: a2ebd...963

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tar botox ca 3 ganger i året, bare fyller på sinnarynken som forsvinner:klappe:

Rynken er ikke dyp så trenger lite ( i følge behandler )  jeg er derfor 100 prosent sikker på at ingen ser det ;) 

Jeg har ikke dårlig selvtillit, er under nav, har lite utdannelse eller phuser meninger og synspunkter på andre, la folk gjøre som DE vil selv, deres liv.

Anonymkode: 5e7cf...c98

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ja dere blir flotte om 10-20 år. 🤣 

Kattekvinner.

Anonymkode: f0a98...837

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 5.3.2024 den 19.28):

Kattekvinner.

Du må huske at dette var veldig populært for 20 år siden også.

Ikke uten grunn at det raskt ble mange klinikker. Nå er det som å gå til frisøren.

Klinikkene har altså veldig lang erfaring, og nybegynnerfeilene er borte for lengst. 

Anonymkode: e0cd2...278

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er dere ikke redd for potensielle bivirkninger ved langtids bruk eller å bli blind f.esk?

Anonymkode: e44ef...2b1

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 7.3.2024 den 20.15):

Er dere ikke redd for potensielle bivirkninger ved langtids bruk eller å bli blind f.esk?

Anonymkode: e44ef...2b1

Dette har jeg også lurt på. Skummelt nært øyne når det settes i “sinnarynka”. Skjønner ikke at folk tør. Man må jo være bra sikker på at botoxen ikke kommer på avveie.. Og hva med blodårer inn mot hjernen? 

Anonymkode: 463c4...ae4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 5.3.2024 den 19.28):

Kattekvinner.

Hva tror du skjer da? Du vet tydeligvis ikke hva Botox er. 

Anonymkode: 8909f...eaf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 12.12.2023 den 23.17):

Jupp. Så et bilde av henne for noen år siden og hun hadde mange linjer i panna, men nå har hun ingen. Ser på insta at hun reklamerer for ZO, på videon har hun ikke brukt filter (ser det ut som) og huden min er mye bedre enn hennes og jeg bruker produkter som koster rundt 200😄

Ja Tone ble tidlig litt "rynkete" dvs hun hadde linjer!

Nå har hun null mimikk og ingen linjer..botox og fillers tar hun.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja Tone ble tidlig litt "rynkete" dvs hun hadde linjer!

Nå har hun null mimikk og ingen linjer..botox og fillers tar hun.

Ja, det skjønner alle. ZO er flotte produkter, men de er ikke Botox. Uanstendig å reklamere for hudprodukter uten å nevne hva du egentlig gjør…

Anonymkode: 8909f...eaf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...