Gå til innhold

Hvor mange ganger i året tar du BOTOX?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Dette har jeg også lurt på. Skummelt nært øyne når det settes i “sinnarynka”. Skjønner ikke at folk tør. Man må jo være bra sikker på at botoxen ikke kommer på avveie.. Og hva med blodårer inn mot hjernen? 

Anonymkode: 463c4...ae4

Jeg tror du trenger en leksjon i hva Botox egentlig er, ansiktets innervasjon og karanatomi i hode-/halsområdet - da slipper du å lure på dette🤭

Anonymkode: ce48f...b75

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er 46 år gammel og har aldri tatt botox. Kommer heller aldri til å gjøre det. Synes bare det er trist at folk ikke kan eldes med stil, men er så redd for rynker at de små sprøyte kjemikalier inn under huden. Samfunnet er på vei i en syk retning.

Anonymkode: 8a189...503

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg er 46 år gammel og har aldri tatt botox. Kommer heller aldri til å gjøre det. Synes bare det er trist at folk ikke kan eldes med stil, men er så redd for rynker at de små sprøyte kjemikalier inn under huden. Samfunnet er på vei i en syk retning.

Jeg synes jo begrensing av forfallet er å eldes med stil jeg da 🤷‍♀️Om det så gjelder trening, kosthold eller estetiske behandlinger. 

Anonymkode: a5fd5...4cf

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 4.9.2023 den 14.05):

Hva da dukker opp når hun snakker? Rynker? Mimikk? Bra i såfall. Det er da helt naturlig!

Anonymkode: 463c4...ae4

Det ser ikke helt naturlig ut, for rynkene er ikke-eksisterende når hun ikke snakker. De har på en måte ikke satt seg i ansiktet hennes, slik de ville gjort hvis hun ikke hadde brukt Botox i mange år.

Anonymkode: 6dfaf...b58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg synes jo begrensing av forfallet er å eldes med stil jeg da 🤷‍♀️Om det så gjelder trening, kosthold eller estetiske behandlinger. 

Det er bare trist å kalle det "forfall". Det er helt naturlig å eldes. 

Trening og kosthold er bra, jeg fokuserer på det samme selv. Men grensen går ved å sprøyte kjemikalier inn i kroppen, det ser jeg på som litt desperat og veldig langt fra å eldes med verdighet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er bare trist å kalle det "forfall". Det er helt naturlig å eldes. 

Trening og kosthold er bra, jeg fokuserer på det samme selv. Men grensen går ved å sprøyte kjemikalier inn i kroppen, det ser jeg på som litt desperat og veldig langt fra å eldes med verdighet.

Men da har vi forskjellige grenser, og det er jo helt greit.

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...