Gå til innhold

Hvor mange ganger i året tar du BOTOX?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tatt i 10 år, midt i 40-årene nå. Tar ca 2 ganger pr år, mulig 3 ganger i begynnelsen. Opplever dessverre at brynene blir litt rare de siste gangene. Klør også mer i øynene. Tidligere var Botox et utrolig enkelt «skjønnhetsmiddel», men nå synes jeg altså at brynene blir litt underlige. 

Anonymkode: 8909f...eaf

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For å være ærlig så skjønner jeg ikke at folk tør. Mye som kan gå galt. Og de fleste blir jo seende helt like ut. Hvorfor ønsker noen å viske ut det som gjør dem unike?

Anonymkode: 463c4...ae4

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Så linjer i ansiktet gjør det umulig for folk å «føle seg vel»? Trist at det skal være sånn for noen. 

Beklager, men jeg tenker nok ofte at folk med stivt botox-ansikt sliter med egen selvfølelse og egenverd. De framstår som usikre på seg selv. Beklager om du ikke tåler å høre sannheten.

Jeg velger å være et godt forbilde for datteren min ved å vise henne i praksis at hun kan «føle seg vel» akkurat som hun er.

Så du farger ikke det gråe håret ditt eller shaver eller gjør andre endringer på kroppen din?

Anonymkode: c3e9a...fa2

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Aldri, selvsagt 

Anonymkode: f0bef...b7b

Hvorfor svarer du?

Anonymkode: 484f4...d11

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hva snakker du om her? Jeg skrev jo nettopp at du gjør som du vil? At dette er «ditt valg»? Da må du også respektere at andre tar valget om IKKE å injisere nervegift i ansiktet sitt. Er det vanskelig å akseptere? Verden har blitt gal 😳

Nå var vel heller ikke dette en debatt om for eller imot. Hvorfor sabotere andres innlegg på denne måten?

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Så du farger ikke det gråe håret ditt eller shaver eller gjør andre endringer på kroppen din?

Anonymkode: c3e9a...fa2

Jeg liker best min naturlige hårfarge. Og så skjønner jeg ikke hvordan du i det hele tatt kan sidestille shaving med injisering av nervegift?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvorfor svarer du?

Hun gjør det aldri, sier hun. Aldri betyr 0 ganger. 0 er da også et tall?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hun gjør det aldri, sier hun. Aldri betyr 0 ganger. 0 er da også et tall?

Og hvorfor holder du på med å spre gift i andred tråder? Lite å gjøre på?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe veldig stakkarslig med å sprøyte gift inn i ansiktet for å hindre naturlige endringer. 

Jada, du gjør det for å føle deg vel. Men hvorfor får det å ha mindre rynker deg til å føle deg mer vel? Hvor kommer det fra?

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvorfor svarer dere som aldri har tatt botox og heller ikke tenker å starte?

Anonymkode: 558a4...007

Aldri = 0.

0 er også et tall.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/30/2023 at 9:56 PM, AnonymBruker said:

Botox? Kommer aldri til å skje. Da kan jeg likegodt tatovere «Jeg har dårlig selvtillit» i panna 🤭

Botoxfri dame 53.

Du trenger ikke stemple folk som gjør noe annet enn deg selv. Du vet jo ingenting om dem. Virker nesten om du det er du som har dårlig selvtillit, som må rakke ned på andre?

Jeg tar botox i panna ca. 3 ganger i året. Blir færre og færre, ettersom mine linjer ikke har satt seg, og panna vi vil faktisk bli rynkefri til slutt, uten botox.

Dette er noe jeg gjør for meg selv, mannen synes det er unødvendig. Men det er mitt valg, for meg. Jeg er selvsikker både med og uten botox. Alltid vært.

Jeg respekterer andre kvinner som synes at botox er ei unødvendig greie, og syns de er like flotte som kvinner med botox. 

Hvorfor kan ikke alle bare feie for egen dør? Så lenge vanen til nabokjærringa ikke går utover deg, er det da vel ikke noe å gå rundt å 'synse' om?

• Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Tatt i 10 år, midt i 40-årene nå. Tar ca 2 ganger pr år, mulig 3 ganger i begynnelsen. Opplever dessverre at brynene blir litt rare de siste gangene. Klør også mer i øynene. Tidligere var Botox et utrolig enkelt «skjønnhetsmiddel», men nå synes jeg altså at brynene blir litt underlige. 

Anonymkode: 8909f...eaf

Det er vel ikke så rart akkurat. Man ser det ikke selv, men vises tydelig på alle som tar slike behandlinger.

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

La heller giften være på innsiden av kroppen. Bedre valg 😂

Anonymkode: 19ed6...f18

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så du synes ikke de som svarer at de aldri tar Botox (altså 0 ganger) har rett til å svare i denne tråden? Spesielt..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anerikke said:

Det er noe veldig stakkarslig med å sprøyte gift inn i ansiktet for å hindre naturlige endringer. 

Jada, du gjør det for å føle deg vel. Men hvorfor får det å ha mindre rynker deg til å føle deg mer vel? Hvor kommer det fra?

Jeg personlig synes foundation sitter finere når den ikke legger seg i linjene.

Botox i panna er mi greie fordi jeg, personlig, trives med det.

Og ja, jeg gjør det definitivt for meg selv. Med mine penger. Dermed ingen grunn til å synes synd på meg eller strakkarsliggjøre meg pga. mitt valg. Finnes tross alt værre vaner.

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Så du synes ikke de som svarer at de aldri tar Botox (altså 0 ganger) har rett til å svare i denne tråden? Spesielt..

Her tenkte jeg mer på oppgulpet du har skrevet tidligere. Hvilken agenda har du mot hva andre gjør? Vi gjør det av egen fri vilje og kan ta våre egne valg. Så hvorfor gidder du?

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Så linjer i ansiktet gjør det umulig for folk å «føle seg vel»? Trist at det skal være sånn for noen. 

Beklager, men jeg tenker nok ofte at folk med stivt botox-ansikt sliter med egen selvfølelse og egenverd. De framstår som usikre på seg selv. Beklager om du ikke tåler å høre sannheten.

Jeg velger å være et godt forbilde for datteren min ved å vise henne i praksis at hun kan «føle seg vel» akkurat som hun er.

Beklager om du ikke tåler å høre sannheten? Her var det kanskje litt vel MYE selvtillit på gang, eller? Du vet jo ikke sannheten bak hver eneste kvinne som bruker botox. Det er nok mer komplekst enn du tror, tenker jeg. Tipper du finner kvinner med god selvtillit som bruker botox, og jeg tipper du finner kvinner med dårlig selvtillit som ikke bruker det. I noen tilfeller har du sikkert rett. Men du eier nok ikke den hele og fulle sannheten om alle her.

Anonymkode: 4cc99...411

• Liker 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...