Gjest Elooon Skrevet 31. august 2023 #41 Del Skrevet 31. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): 🙄 Anonymkode: 915d8...ed8 Å det betyr? Jeg skjønner ikke hva folk mener kun med en emoji. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #42 Del Skrevet 31. august 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg forstår ikke denne nedlatende holdningen overfor voksne mennesker som tar sine egne valg. Folk gjør som er selv vil, men det er hyklersk å «ta» andre pga botox mens man selv bruker sminke og whatnot. Ingen syns stive ansikter er pene, alt med måte og gjerne litt mindre enn det som er anbefalt og botox forsvinner igjen. Det er lammer nervene for en kort tid. Anonymkode: 990c1...048 Hva snakker du om her? Jeg skrev jo nettopp at du gjør som du vil? At dette er «ditt valg»? Da må du også respektere at andre tar valget om IKKE å injisere nervegift i ansiktet sitt. Er det vanskelig å akseptere? Verden har blitt gal 😳 Anonymkode: 463c4...ae4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #43 Del Skrevet 31. august 2023 Tone83 skrev (6 minutter siden): Vil ikke si at det er det samme, botoxen er usynlig. Ha ha! Det er den absolutt ikke 😅 Anonymkode: 463c4...ae4 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #44 Del Skrevet 31. august 2023 Er 48 år og har aldri og vil aldri ta botox. Har rynker som seg hør og bør når man nærmer seg 50. De rynkene jeg har kommer av et levd liv. Føler meg heldig som har fått levd det livet, selv om det kanskje skapte noen flere bekymringsrynker enn man hadde håpet. Klarer ikke forstå mennnesker som fikser på ting som ikke er feil. Anonymkode: 904d0...3dc 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #45 Del Skrevet 31. august 2023 Jeg er 55år. Jeg har tatt botox i sinnarynken ca en gang i året siden jeg var 48/49 år. Jeg tar i april/mai, så ikke den blir dypere pga mysing vår og sommer. Jeg tok ikke i år, så når jeg tar neste gang i april/mai vil det være 2 år siden sist. Jeg har tydelig sinnarynke, som etablerte seg før jeg startet og siden jeg tar en gang i året eller sjeldnere, så blir den ikke borte, men blir dypere jo eldre jeg blir, men voldsom videreutvikling av den i myse månedene blir mindre pga botox. Jeg er fornøyd. Har tydelige rynker og all mimikk, men utsetter litt videreutvikling av den. Tar det hos lege, tar ikke stor dose, og betalte vel ca 3600kr sist. Anonymkode: a2ebd...963 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #46 Del Skrevet 31. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er 48 år og har aldri og vil aldri ta botox. Har rynker som seg hør og bør når man nærmer seg 50. De rynkene jeg har kommer av et levd liv. Føler meg heldig som har fått levd det livet, selv om det kanskje skapte noen flere bekymringsrynker enn man hadde håpet. Klarer ikke forstå mennnesker som fikser på ting som ikke er feil. Anonymkode: 904d0...3dc Helt enig. Utrolig trist at vi har kommet dit at vi ser på spor av levd liv som noe som må fikses og fjernes. Anonymkode: 463c4...ae4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #47 Del Skrevet 31. august 2023 Sam Jones skrev (30 minutter siden): Rull inn da! Så utrolig teit å bruke hersketeknikker bare fordi man er uenig. Dette er ikke en tråd for å diskutere for eller mot, men dere klarer bare ikke la være. Og dersom dere MÅ si i mot Botox- bruk; vær så snill å vær saklige og dropp skremsel og latterliggjøring. Det er så utrolig patetisk. Snakker om å være gode forbilder og så rakke ned på andres valg. Er det skremsel å kalle Botox for nervegift? Du vet at det er en nervegift, sant? Hvis ikke er du skremmende dårlig informert. Det er mange historier om Botox på avveie. Anonymkode: 463c4...ae4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessic_a Skrevet 31. august 2023 #48 Del Skrevet 31. august 2023 0, men tenker å starte en dag. Har flere venninner som bruker og to av dem kunne jeg ikke gjette hadde det. 5 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #49 Del Skrevet 31. august 2023 Jeg er anbefalt av nevrolog å ta sinnarynken for å redusere anspenthet som resulterer i hodepine. Har tidligere tatt Botox i nakken grunnet migrene og tensjonshodepine, men det fikk jeg dekt. Hadde litt effekt. Nå har jeg ikke nok migrene til å få sinnarynken dekt, men vurderer å ta likevel for å se om det kan hjelpe på hodepinen. Grunnet mye smerte går jeg med et sint uttrykk hele tiden og har i en alder av 29 en dyp rynke mellom øyenbrynene. Men det koster jo så mye… vurderer å be om ny henvisning for ånde om jeg kan få det dekt da. Anonymkode: 6553a...ca3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hespe3 Skrevet 31. august 2023 #50 Del Skrevet 31. august 2023 Tok i sinnarynken èn gang for 6 år siden, og har tenkt å begynne å ta det jevnlig nå. Er 53 år. Liker smilerynkene mine, men sinnarynken liker jeg ikke. Den utviklet seg i en dårlig periode av livet mitt, som jeg ikke trenger en daglig påminnelse om, i tillegg til at den får meg til å se unødig streng og sliten ut. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #51 Del Skrevet 31. august 2023 3-4 ganger i året her. Etter 3 måneder ser jeg gradvis rynkene kommer tilbake. Er 38 år og har jevnlig tatt Botox i synnarynka og rynkene rundt øynene de siste 3 åra. Anonymkode: a4a7a...22e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #52 Del Skrevet 31. august 2023 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Botox? Kommer aldri til å skje. Da kan jeg likegodt tatovere «Jeg har dårlig selvtillit» i panna 🤭 Botoxfri dame 53. Anonymkode: 463c4...ae4 Ja, kanskje mange kvinner har dårlig selvtillitt da? Og at botox får oss til å føle oss bedre? Er så jælla lei av sånne tisper som deg som absolutt skal gi andre kvinner skam for å ville fikse på utseendet og føle seg bedre! Anonymkode: 32971...400 10 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #53 Del Skrevet 31. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, kanskje mange kvinner har dårlig selvtillitt da? Og at botox får oss til å føle oss bedre? Er så jælla lei av sånne tisper som deg som absolutt skal gi andre kvinner skam for å ville fikse på utseendet og føle seg bedre! Anonymkode: 32971...400 Det jeg synes er utrolig trist er at noen kloke, vakre og naturlige kvinner må sprøyte nervegift inn i ansiktet sitt for å «føle seg bedre». Utrolig trist. Anonymkode: 463c4...ae4 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #54 Del Skrevet 31. august 2023 Hvorfor svarer dere som aldri har tatt botox og heller ikke tenker å starte? Anonymkode: 558a4...007 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #55 Del Skrevet 31. august 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva snakker du om her? Jeg skrev jo nettopp at du gjør som du vil? At dette er «ditt valg»? Da må du også respektere at andre tar valget om IKKE å injisere nervegift i ansiktet sitt. Er det vanskelig å akseptere? Verden har blitt gal 😳 Anonymkode: 463c4...ae4 Du skrev det, men samtidig er du utrolig nedlatende i innleggene dine og framstiller meningene dine som fakta. Jeg for min del syns det er spesielt at voksne har så stort behov for å dømme andre voksne som tar andre valg enn de selv ville gjort. Det er smålig. Anonymkode: 990c1...048 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #56 Del Skrevet 31. august 2023 Jeg er godt voksen og har aldri gjort noe slikt og ikke skal jeg heller. Anonymkode: cecc4...ac0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #57 Del Skrevet 31. august 2023 2-4 ganger i året. Synes ikke trekkspillpanne er så lekkert. Anonymkode: 39381...d27 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #58 Del Skrevet 31. august 2023 Elooon skrev (5 timer siden): Starten av 30 åra her. 0 Botox. Har ingen grunn til å ta Botox. Huden min er perfekt som den er. Bruker solkrem i ansiktet med spf 50 hele året. Jeg har litt smilerynker rundt øynene når jeg ler og smiler, men det tåler både jeg og andre folk. Litt sinnarynker tåler også folk. Får jeg mye rynker ellers når jeg blir eldre så hadde jeg nok tatt botox, men så lenge jeg tar vare på huden min så bekymrer ikke det meg. Jeg har også gode gener der. Forhåpentligvis trenger jeg aldri å ta. Har godt selvbilde jeg. Solkrem hjelper ikke mot skikkelig sinnarynke. Den kommer pga sammentrekning av muskelen under, gjerne pga stress, og kan også gi hodepine eller forverre migrene. Anonymkode: 39c96...f12 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #59 Del Skrevet 31. august 2023 Tone83 skrev (5 timer siden): Vil ikke si at det er det samme, botoxen er usynlig. Hvorfor ta det da? Anonymkode: c4f70...c6f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elooon Skrevet 31. august 2023 #60 Del Skrevet 31. august 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Solkrem hjelper ikke mot skikkelig sinnarynke. Den kommer pga sammentrekning av muskelen under, gjerne pga stress, og kan også gi hodepine eller forverre migrene. Anonymkode: 39c96...f12 Nå bryr ikke de fleste mennesker seg om litt sinna rynke, men 100% forståelig når det er snakk om hodepine og migrene. Alt som kan hjelpe mot det er flott❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå