AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #1 Del Skrevet 20. august 2023 Har dere blitt inspirert av noen spesielt fine navn? Og er det noen navn dere ikke ville valgt etter å ha undervist barn ved det navnet? Anonymkode: b381a...77b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #2 Del Skrevet 20. august 2023 Ja. Det er navn man bare styrer unna. Tror det skjer i fleste yrker hvor man jobber tett på mennesker. Anonymkode: 712b4...73a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #3 Del Skrevet 20. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja. Det er navn man bare styrer unna. Tror det skjer i fleste yrker hvor man jobber tett på mennesker. Anonymkode: 712b4...73a Det skjer jo uansett. Alle har assosiasjoner til navn. Anonymkode: 2f415...cb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #4 Del Skrevet 20. august 2023 Har veldig mange navn jeg styrer unna. Og noen helt vanlige navn jeg synes er utrolig fine. Begge deler pga navn jeg forbinder med barn i læreryrket. Anonymkode: 9550f...e11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #5 Del Skrevet 20. august 2023 Ja! Lærer😉 Det er definitivt navn jeg valgte å skygge unna da vi fikk barn. Anonymkode: aa6ed...2fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #6 Del Skrevet 20. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har dere blitt inspirert av noen spesielt fine navn? Og er det noen navn dere ikke ville valgt etter å ha undervist barn ved det navnet? Anonymkode: b381a...77b Jepp og ja. Anonymkode: a22fa...d58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #7 Del Skrevet 20. august 2023 Er lærer, vi venter barn og planlegger et veldig spesielt navn til ungen som kommer, som det tar litt tid å vende seg til, men som jeg forelsket meg helt i etter flere år med en veldig spesiell unge som jeg kjente meg sånn igjen i. Andre navn er fine, men så assosierer jeg de med unger jeg helst ikke håper min blir lik. Eller som jeg rett og slett blir lei av etter å møte for mange som heter det samme. Anonymkode: b31f8...45e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #8 Del Skrevet 20. august 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Er lærer, vi venter barn og planlegger et veldig spesielt navn til ungen som kommer, som det tar litt tid å vende seg til, men som jeg forelsket meg helt i etter flere år med en veldig spesiell unge som jeg kjente meg sånn igjen i. Andre navn er fine, men så assosierer jeg de med unger jeg helst ikke håper min blir lik. Eller som jeg rett og slett blir lei av etter å møte for mange som heter det samme. Anonymkode: b31f8...45e Er du norsklærer? Anonymkode: aa6ed...2fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå