SuperNova Skrevet 4. november 2002 #1 Del Skrevet 4. november 2002 Var det ikke det vi visste, Enga vant finalen! Gratulerer Kitchenwitch og andre supportere, ædda-bædda Tusenfryd og Lasse *peke nese* :blunke: Super Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuperNova Skrevet 4. november 2002 Forfatter #2 Del Skrevet 4. november 2002 Unnskyld meg, jeg glemte å erte Kristian (71) også. Sånn! Merkelig stille i fjøset, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 4. november 2002 #3 Del Skrevet 4. november 2002 Masse grattis til Enga.......Selv koser vi oss med seriegullet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 4. november 2002 #4 Del Skrevet 4. november 2002 :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnie Skrevet 4. november 2002 #5 Del Skrevet 4. november 2002 HEIA LILLESTRØM :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 4. november 2002 #6 Del Skrevet 4. november 2002 Tusen takk for det, SuperNova :D Kampen kunne forøvrig vært litt mer spennende...men det viktigste her er jo at Vålerenga vant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elefantina Skrevet 5. november 2002 #7 Del Skrevet 5. november 2002 Må du rippe opp i det nå igjen? :evil: :cry: Bare flaks mener jeg, ODD er et MYE bedre lag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuperNova Skrevet 5. november 2002 Forfatter #8 Del Skrevet 5. november 2002 Hvis Odd faktisk er et bedre lag, hadde de en ypperlig sjanse til å bevise det søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 5. november 2002 #9 Del Skrevet 5. november 2002 Jamen kampen var jo rimelig jevn ellers da. Enga var jo ikke helt suuupre heller,- størsteparten av tida. Det kunne like gjerne vært ODD som vant, som Vålenga. Det sa fotballfolka selv og,- altså kommentatorer og synsere. Så JEG mister ikke motet! Vi kommer sterkere tilbake, vettu:) Hilsen Kattepus som fremdeles digger ODDANE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lizbet Skrevet 5. november 2002 #10 Del Skrevet 5. november 2002 Det heter ODDRANE! Eller ODDÆRANE om du drar det langt Men så dere kjempesjansen vi hadde eller!?!! Synd det ikke blei mål av det. Får vel bare bøye seg i støvet og gratulere Enga..... Sukk.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 10. november 2002 #11 Del Skrevet 10. november 2002 Unnskyld meg' date=' jeg glemte å erte Kristian (71) også. Sånn! [/quote'] Ehhhhh.... her burde jeg vel kanskje si noe *tenker*....... *tenker mer* Jo.... det var det..... "GRATULERER SuperNova og andre VIF fans!!! Sånn, den satt langt inne men vinner man så vinner man. Neste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 10. november 2002 #12 Del Skrevet 10. november 2002 I :D :D :D :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå