AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #1 Skrevet 20. august 2023 Jeg var med min jobb på et arrangement, og samboer med sin jobb. Jeg ringte ikke samboer da vi var på plass for det var mat servering først. Hadde mobilen i veska og glemt at den stod på lydløs. Etter maten ser jeg 6 tapte anrop fra samboer og plutselig så står han der. Så fra da måtte jeg være sammen med han hele tiden. Enten sammen med mine kolleger eller hans (som er skikkelig kjedelige). Jeg ville være sammen med mine kolleger, men måtte stadig være med bort til hans. Når jeg sa til han dagen etter at vi kan jo være litt hver for oss, så ble han sur og påstod at da han kom hadde jeg hengt rundt halsen på sjefen, noe som absolutt ikke stemte i det hele tatt. Vi er en glad gjeng på min jobb som liker å ta en fest sammen og da er det ikke forskjell på hvem som er hva, direktøren er en av oss. Kjenner at jeg ble ganske provosert av det han sa om at jeg hang rundt halsen på direktøren når det overhodet ikke stemmer.Skjønner heller ikke hvorfor vi måtte være sammen absolutt hele kvelden. Er jeg urimelig som sa at vi burde kunne være fra hverandre og sammen med hver vår jobb selv om vi er på samme arr. ? Anonymkode: 747be...796
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #2 Skrevet 20. august 2023 Nei, jeg holder med deg i den. Er vi ute blant folk er det ikke for å mingle sammen og vi har ulike preferanser på hvem vi liker å henge med. Samboeren din er åpenbart en sjalu type Anonymkode: 5eaa0...f0d 3 1
Andro Skrevet 20. august 2023 #3 Skrevet 20. august 2023 Alle forsøk på å kontrollere hvem jeg skal snakke med eller utbrudd av sjalusi er slutten på forhold for min del. Enten har vi full tillit til hverandre eller så er det over. 4
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #4 Skrevet 20. august 2023 Han høres sjalu ut. Det kan hjelpe å trygge han på dette, se glad ut når du ser han, sende en ekstra melding, ringe, si du gleder deg til å se han, at dere skal legge dere sammen osv. Men det skal være mulig å henge med hver deres kollega, der du ikke trenger å være fysisk med noen av de. Anonymkode: 3e7fb...0de 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #5 Skrevet 20. august 2023 En person som sier til deg at du MÅ gjøre noe som helst er ikke en partner, ts. Det er en fangevokter. En partner vet med 100% sikkerhet at hen eller hun ikke har noen rett til å diktere hva du gjør, tror, mener, hvem du liker og misliker, hvem du er venner med og hvordan der omgåes +++ Så, nei, du var ikke ute med din partner. Du var muligens ute med din tidligere fangevokter? Eller nåværende? Det du ble utsatt for er kontrollerende adferd. Den er ikke forenelig med å være i et forhold. Den er forenelig med å oppsøke terapi. Anonymkode: f58ed...9c6 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #6 Skrevet 20. august 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): En person som sier til deg at du MÅ gjøre noe som helst er ikke en partner, ts. Det er en fangevokter. En partner vet med 100% sikkerhet at hen eller hun ikke har noen rett til å diktere hva du gjør, tror, mener, hvem du liker og misliker, hvem du er venner med og hvordan der omgåes +++ Så, nei, du var ikke ute med din partner. Du var muligens ute med din tidligere fangevokter? Eller nåværende? Det du ble utsatt for er kontrollerende adferd. Den er ikke forenelig med å være i et forhold. Den er forenelig med å oppsøke terapi. Anonymkode: f58ed...9c6 Føler egentlig ikke han er noen fangevokter, men mulig han er litt sjalu på sjefen? Vi har en god tone, men absolutt ikke noe mer enn det. Anonymkode: 747be...796 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #7 Skrevet 20. august 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Han høres sjalu ut. Det kan hjelpe å trygge han på dette, se glad ut når du ser han, sende en ekstra melding, ringe, si du gleder deg til å se han, at dere skal legge dere sammen osv. Men det skal være mulig å henge med hver deres kollega, der du ikke trenger å være fysisk med noen av de. Anonymkode: 3e7fb...0de Jeg ble jo glad når han kom, men var jo selvfølgelig bommert av meg å ikke se/høre at han ringte, men jeg tenkte ikke på det. Jeg tenkte vi kunne ses etter maten. Det forklarte jeg han også og beklaget at jeg ikke hørte telefonen. Anonymkode: 747be...796
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #8 Skrevet 20. august 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Skjønner heller ikke hvorfor vi måtte være sammen absolutt hele kvelden. Selvsagt må dere ikke være sammen hele tiden! Heldigvis er det du selv som bestemmer hva du skal finne deg i! Han er ikke faren din! Anonymkode: 6ec9b...0c0
Gjest WhisperingWind Skrevet 21. august 2023 #9 Skrevet 21. august 2023 (endret) Hæ? Dere er på forskjellige jobbfester og han drar med seg din der du er? Uakseptabelt. Vi hadde policy på at vi ikke hadde med kjærester etc fordi jobbfest var å bli bedre kjent utenfor jobb og preike piss. Hadde typen min dukket opp uten invitasjon og så hengt på meg som en igle og i tillegg anklaget meg for å flørte med sjefen hadde jeg avsluttet det forholdet. Endret 21. august 2023 av WhisperingWind
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #10 Skrevet 21. august 2023 WhisperingWind skrev (7 minutter siden): Hæ? Dere er på forskjellige jobbfester og han drar med seg din der du er? Uakseptabelt. Vi hadde policy på at vi ikke hadde med kjærester etc fordi jobbfest var å bli bedre kjent utenfor jobb og preike piss. Hadde typen min dukket opp uten invitasjon og så hengt på meg som en igle og i tillegg anklaget meg for å flørte med sjefen hadde jeg avsluttet det forholdet. Når du avslutter et forhold på så tynt grunnlag, trekker jeg konklusjonen om at du aldri har vært i et skikkelig forhold. Alle gjør feil. Man jobber sammen for å finne løsninger. Anonymkode: 3af03...cf4
Gjest WhisperingWind Skrevet 21. august 2023 #11 Skrevet 21. august 2023 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Når du avslutter et forhold på så tynt grunnlag, trekker jeg konklusjonen om at du aldri har vært i et skikkelig forhold. Alle gjør feil. Man jobber sammen for å finne løsninger. Anonymkode: 3af03...cf4 Dette er jo tydeligvis noe som ikke er nytt. En klengete og kontrollerende type. Om det var et engangstilfelle er det en ting, men inntrykket jeg fikk var at han var som dette og det er et jævla stort rødt flagg.
Virrevirrevapp Skrevet 21. august 2023 #12 Skrevet 21. august 2023 Var dere på samme fest eller ulike?
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #13 Skrevet 21. august 2023 Som du sier - mulig det var et engangstilfelle og at han er litt sjalu på sjefen din? Nå er aldri jeg og samboeren aldri på jobbarrangementer sammen fordi vi jobber i to forskjellige bransjer, men på andre fester og tilstelninger hvor vi begge er invitert, liker vi gjerne å være litt hver for oss og heller møtes og slå av en prat eller utveksle et kyss "mellom slagene" når det faller seg naturlig. Anonymkode: 3f019...216
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #14 Skrevet 21. august 2023 Virrevirrevapp skrev (2 timer siden): Var dere på samme fest eller ulike? Det var et stort arrangement hvor hvem som helst kunne kjøpe billetter. Men, jeg var der med min jobb og han var der med hans jobb, så samme arrangement, men med hver vår jobb (to forskjellige bransjer) Anonymkode: 747be...796 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #15 Skrevet 21. august 2023 Høres ut som han er litt usikker på deg. Stemmer det? Selvfølgelig ok at dere ikke henger sammen, men hadde gitt han en liten unnskyldning for at jeg ikke hadde lyden på. Det at han sier du hang rundt halsen på direktøren når det ikke stemmer, er gaslighting. Det er ikke greit. Virker som han sliter litt. Anonymkode: 273f4...b7e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå