Gå til innhold

Blir ikke kvitt eksen. Skrevet om han før om at han hjelper mine gamle foreldre.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir lei meg og oppgitt. Denne mannen har ikke vært god mot meg. Nå var han sist uke og klippet gresset hos mine foreldre. 

De vet hvordan han har vært mot meg og jeg føler de svikter meg.

Hadde det vært meg som var forelder her så hadde jeg jaget han.

Synes det er så trist. 

Anonymkode: 805b1...f85

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du fortalt til foreldrene dine at de velger han fremfor deg? At du begynner å føle deg sviktet av dem og at du mister tilliten til dem? Hvis de blåser av det og sier at det ikke er ment slikt og at du ikke må føle slik, må du si at det spiller ingen rolle hva de sier, for slik føler du og de faktiske konsekvensene blir større avstand i forholdet til deg. De velger mellom datter og ekssvigersønn.

Anonymkode: 8dfbd...581

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Har du fortalt til foreldrene dine at de velger han fremfor deg? At du begynner å føle deg sviktet av dem og at du mister tilliten til dem? Hvis de blåser av det og sier at det ikke er ment slikt og at du ikke må føle slik, må du si at det spiller ingen rolle hva de sier, for slik føler du og de faktiske konsekvensene blir større avstand i forholdet til deg. De velger mellom datter og ekssvigersønn.

Anonymkode: 8dfbd...581

Har sagt det meste av  det han har gjort og sagt. De sier at de er så takknemlig for hjelp og klarer ikke hagen selv lenger.

Ganske ille altså han kalte meg for en gammel hore til sin eks, dette mens vi var sammen. Utro så det holdt. Lot meg i stikken flere ganger. Noe så ille at jeg ikke vil skrive om det het, men mine foreldre vet.

Skrevet

Hvilke andre muligheter har de til å få hjelp. Er du villig til å stille opp? Hvis ikke, vær takknemlig for at de får hjelp.

Jeg synes du rett og slett skal heve deg over det. De velger hvem de omgås. Unngå å komme til dem hvis han er der.

Anonymkode: 66938...647

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg opplevde noe av det samme. Foreldrene mine skjønte ikke hvor mye det såret. Det er lenge siden nå og foreldrene mine er døde. De skjønte aldri at dette var en del av hans måte å fortsatt prøve å ha kontroll over meg. Mennesker som ikke har opplevd slikt skjønner det bare ikke. 

Anonymkode: d3472...d59

• Liker 2
  • Hjerte 4
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hvilke andre muligheter har de til å få hjelp. Er du villig til å stille opp? Hvis ikke, vær takknemlig for at de får hjelp.

Jeg synes du rett og slett skal heve deg over det. De velger hvem de omgås. Unngå å komme til dem hvis han er der.

Mener du det? Og hvordan vet jeg når han er der eller kommer? Koselig om jeg får ny type og vi er i hagen med foreldrene mine.Jeg har sagt jeg kan hjelpe,  men de vet jeg har mye. Hva om de aldri hadde møtt han? 

De kan betale for å få det gjort, flytte til leilighet, kjøpe robot gressklipper. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg opplevde noe av det samme. Foreldrene mine skjønte ikke hvor mye det såret. Det er lenge siden nå og foreldrene mine er døde. De skjønte aldri at dette var en del av hans måte å fortsatt prøve å ha kontroll over meg. Mennesker som ikke har opplevd slikt skjønner det bare ikke. 

Anonymkode: d3472...d59

Du har så rett. Kontroll og penger. 

Skrevet

Gi ham ei kule 🤣

Anonymkode: 1ca84...32a

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

De kan betale for å få det gjort, flytte til leilighet, kjøpe robot gressklipper. 

Men det vil de tydeligvis ikke. Og du har ikke tid.

Anonymkode: c6dcb...23d

• Nyttig 1
Skrevet

Hold deg unna dem en stund..

Anonymkode: b2cb7...387

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Men det vil de tydeligvis ikke. Og du har ikke tid.

Er det bare min eks på denne jord som kan hjelpe da? Hadde virkelig du synes det var greit?

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hold deg unna dem en stund..

Anonymkode: b2cb7...387

Ja ihvertfall på solrike dager, og når snøen faller for da skal han vel måke.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det bare min eks på denne jord som kan hjelpe da? Hadde virkelig du synes det var greit?

Det vet vel du bedre enn meg, hvor mange som kan hjelpe dem med ting. Men det virker ikke som de ser etter andre.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det vet vel du bedre enn meg, hvor mange som kan hjelpe dem med ting. Men det virker ikke som de ser etter andre.

De gjør ikke det når det blir så enkelt. Tro meg han har mer enn en baktanke med dette.

De kommer til å reagere negativt om jeg gjør det også da spesielt min far vil beholde han som en god venn.

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Seriøst? Tviler han her gjør det for og være snill, men har nok en baktanke med det. Om du selv ikke har blitt dårlig behandlet av en x, tror jeg ikke du vet hva du prater om. Noen gjør alt for og trenge seg tilbake, eller og komme innpå andre veier som her. Hadde mine barn blitt så dårlig behandlet skulle han aldri fått så mye som og tråkket over tomtegrensen her

Anonymkode: dd049...ff9

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

De gjør ikke det når det blir så enkelt. Tro meg han har mer enn en baktanke med dette.

De kommer til å reagere negativt om jeg gjør det også da spesielt min far vil beholde han som en god venn.

Du har lov og kutte dem ut, det at dem er dine foreldre vet hva han har gjort, og forsatt synes det er helt greit og ta i mot hjelp fra han, og i tillegg vil være kompisen hans. Sorry dem har ingen medfølelse for deg som datter, da trekker du deg unna. Mange tror dem må godta alt fordi dem er familie. Jeg hadde en x som heller ikke var så snill, han hadde en god relasjon med pappa. Så han også prøvde og komme tilbake og skulle besøke faren min, han prøvde på det bare engang for og si det sånn. Stå opp for deg selv

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Seriøst? Tviler han her gjør det for og være snill, men har nok en baktanke med det. Om du selv ikke har blitt dårlig behandlet av en x, tror jeg ikke du vet hva du prater om. Noen gjør alt for og trenge seg tilbake, eller og komme innpå andre veier som her. Hadde mine barn blitt så dårlig behandlet skulle han aldri fått så mye som og tråkket over tomtegrensen her

Som jeg selv skulle skrevet det. 

Ts

Skrevet

Hvor ofte er du sammen med dine foreldre?

Anonymkode: b634e...b7d

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvor ofte er du sammen med dine foreldre?

Anonymkode: b634e...b7d

Er der ca 1 gang i uka, av og til annenhver uke

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Det har han sikkert. Men da er det eneste som er enklere enn hans tjenester faktisk at du gjør det. Ellers må du nok finne deg i at han henger med familien din.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...