imi Skrevet 20. august 2023 #1 Skrevet 20. august 2023 Er det noen her som har hatt kikhoste? Hvor lenge varte det før du ble helt frisk igjen? Og hvor lang tid tok det fra du begynte å bli bedre (hanglet) til du ble frisk?
enkefru Skrevet 20. august 2023 #2 Skrevet 20. august 2023 Husker ikke hvor lenge jeg var syk-syk, men hosten satt jo i + at jeg var pjusk/smådårlig i 3 mnd eller så….
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #3 Skrevet 20. august 2023 Jeg hadde det for 5 år siden, helt for jævlig. Hostet hele døgnet til jeg spydde og måtte dra tykt slim ut av halsen før jeg holdt på å kveles 🤮 det verste varte ca 1 måned, og deretter tok det vel totalt 3 måneder før hosten roet seg litt. Husker jeg enda hostet etter 5 måneder. Anonymkode: 24e8f...cab 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #4 Skrevet 20. august 2023 Jeg var borte fra skolen i nesten 6 uker. Var redusert lenge. Men det verste var de første ukene hvor jeg hostet til jeg kastet opp, og til jeg tisset og bæsjet på meg. Ikke stas som 18åring! Mine barn skal få booster når dosen fra vaksinasjonsprogrammet går ut når de begynner på videregående. Vi var 5 stk i klassen som mistet halve høsten i vg3. (Unge og dumme og drakk av samme øl på pre-russefest 🤪). Anonymkode: 8e522...3ed
Plutselig_gravid Skrevet 20. august 2023 #5 Skrevet 20. august 2023 Jeg hadde det for noen år siden. Det er noe av det verste jeg har opplevd. Anfallene ble færre etter ca. 1 mnd og jeg kunne gå på jobb. Kikingen varte i ca 6 mnd, men jeg hostet i ca 1 år etterpå. Anbefaler alle å booste regelmessig!
imi Skrevet 20. august 2023 Forfatter #6 Skrevet 20. august 2023 Fjugur skrev (4 timer siden): . Ja det er helt forferdelig! Er syk nå,på 6.uke håper da snart blir bedre! Er så slitten i kroppen .Kaster opp av hoste anfallene noen gang føler også at skal bæsje på meg ! 🥴 Jeg har ikke tatt vaksine som voksen,men nå anbefaler alle,det er det verste jeg har hatt noen gang ! ☹️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå