Gjest Gjest_thea_* Skrevet 18. januar 2006 #1 Skrevet 18. januar 2006 jeg og kjæreste min har hatt det utrolig tøft i det siste. kan noen der ute være så snill å gi meg noen tips på hva jeg og han kan gjøre i hverdagen som piffer det opp litt og ikke blir den samme gamle vanen... vi går begge på skole så vi har desverre ikke råd eller tid til å reise bort sammen. jeg er åpen for det meste!
Gjest 1111 Skrevet 18. januar 2006 #2 Skrevet 18. januar 2006 Prøv å være litt mer kjærester. Enten gå ut sammen og spis på resturant eller lag til et koselig måltid hjemme med stearinlys og kanskje en fin film etterpå. Overrask med kinobiletter, gå turer sammen i mørket. Tro det eller ei så er det de små tingene som betyr mest, et kompliment her eller der, litt mer oppmerksomhet enn vanlig, å gjøre ting for hverandre i hverdagen.. Lykke til!
Gjest Gjesta Skrevet 19. januar 2006 #3 Skrevet 19. januar 2006 Skap dere noen minner dere kan le litt av. Ha sex på en do på et kjøpesenter, le av noen fjortiser på bussen, kjøp dere en sixpack og ha drikkekonkurranse mens dere står på hodet i sengen, dra sengen ut i stuen og se på film en hel helg, bestill mat dere ikke har prøvd før, gå tur i skogen med noen vedkubber og en pakke pølser, mat endene ved vannet, gå på skøyter, inviter noen hjem til dere som dere liker godt og spill et spill, finn frem en skikkelig vanskelig oppskrift og prøv den sammen, tøm hverandres klesskap og finn frem de ti mest sexy, mest åttitall, de ti styggeste og de ti mest tante Olga klærne, og byttelån etter at dere har tømt en flaske rødvin...... Det er mye man kan finne på.....
Nelle Skrevet 19. januar 2006 #4 Skrevet 19. januar 2006 Skap dere noen minner dere kan le litt av. Ha sex på en do på et kjøpesenter, le av noen fjortiser på bussen, kjøp dere en sixpack og ha drikkekonkurranse mens dere står på hodet i sengen, dra sengen ut i stuen og se på film en hel helg, bestill mat dere ikke har prøvd før, gå tur i skogen med noen vedkubber og en pakke pølser, mat endene ved vannet, gå på skøyter, inviter noen hjem til dere som dere liker godt og spill et spill, finn frem en skikkelig vanskelig oppskrift og prøv den sammen, tøm hverandres klesskap og finn frem de ti mest sexy, mest åttitall, de ti styggeste og de ti mest tante Olga klærne, og byttelån etter at dere har tømt en flaske rødvin...... Det er mye man kan finne på..... ← WOW!! Dette var imponerende kreativt!!
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2006 #6 Skrevet 19. januar 2006 Hørte Sissel Gran sa en gang at man noen ganger må handle første og så satse på at følelsene kommer som en følge av handlingene. Dvs. at selv om du kansje ikke føler at du er veldig forelsket akkurat nå, så lat som: Gi komplimenter, kjærtegn etc. Ofte vil man da framkalle følelser som en følge av handlingene og den stemningen som skapes mellom personene når man gjør slike ting med hverandre. Vi gjør jo vanligvis omvendt: Gir kjærtegn når vi føler oss forelsket!
Gjest gjest1 Skrevet 19. januar 2006 #7 Skrevet 19. januar 2006 Gode forslag! hehe Skulle ønske kjæresten min hadde lyst til å finne på ting, men han er sååå kjedelig. Liker han ikke forslaget, så gidder han ikke. Grr!
Gjest Gjesta Skrevet 20. januar 2006 #8 Skrevet 20. januar 2006 Men ikke gi han noe spillerom. Si at på fredag (oi det er jo fredag i dag ) har du lagt opp løpet, og han skal bare sørge for å stille opp. Gjør det skikkelig, handle inn mat og rødvin, ha klespoker der man kan velge mellom å bælme et eggeglass med rødvin eller ta et plagg, (etter at dere så klart har tømt en flaske til middag) finn frem yndlingsmusikken hans og sørg for at både tv-støpselet og telefonen er koblet fra. Ha på deg ditt fineste undertøy, pirr han til de ytterste grenser, hent dyna og legg på stuegulvet, finn frem sjokoladesaus (eventuellt is også) og smør han inn, gå i dusjen sammen etterpå, kjenn på alle sansene som får utfolde seg. Bli kalde, varme, opphissede, ertende, flørtende og ikke minst sørg for at døra er låst. Og nesten det viktigste, le av det sammen dagen etterpå. For det er DA og først da, at det blir ekte gode minner av det. Nå slenger jeg inn et abonnement på denne tråden, og så kommer jeg inn her i morgen utpå dagen, og da vil jeg ha saftig oppdatering......
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2006 #12 Skrevet 22. januar 2006 Hvordan har det gått,er forelskelsen på vei eller.... Har det ganske kjedelig i ekteskapet jeg også,så kanske det er forsøket verdt.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 22. januar 2006 #13 Skrevet 22. januar 2006 Wow! Jeg skjønner mer og mer av signaturen til Evelina i hvert fall! Jaggu tror jeg ikke at jeg skal kopiere den lista der og henge på kjøleskapet!
Gjest Gjesta Skrevet 24. januar 2006 #14 Skrevet 24. januar 2006 Wow! Jeg skjønner mer og mer av signaturen til Evelina i hvert fall! Jaggu tror jeg ikke at jeg skal kopiere den lista der og henge på kjøleskapet! ← *lurt*
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2006 #15 Skrevet 24. januar 2006 Må innrømme jeg ble stort imponert av Evelinas kreativitet ja! *printer ut listen og løper tidlig hjem fra jobb*
Gjest Gjesta Skrevet 24. januar 2006 #16 Skrevet 24. januar 2006 ---en skal aldri undervurdere en mann som har fått i seg en halvflaske rødvin
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2006 #17 Skrevet 24. januar 2006 ---en skal aldri undervurdere en mann som har fått i seg en halvflaske rødvin ← Men heller ikke overvurdere en som har helt i seg en helflaske whisky...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå