Gå til innhold

Hvorfor veier jeg «lite»?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er liten, 160 høy, og veier 50kg. Har ikke flat mage, har faktisk endel fett rundt magen. Er derfor ikke veldig tynn. Har ikke mye muskler heller, men opplever at jenter på min høyde allikevel kan veie 20kg mer enn jeg gjør, og er hverken trent eller «feitere» enn meg??? Hva er grunnen?

Anonymkode: df127...a3e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel folk bærer vekten sin forskjellig. Hvor man lagrer mest fett kan variere, hos noen er det på lår og hos andre er det på mage. Og som du sier så har du ikke mye muskler, men ser andre jenter som veier mye mer men ser nogenlunde det samme ut. Det kan være at disse jentene selv om de ikke "ser trent ut" faktisk har mer muskelmasse i kroppen enn du har. Muskler veier jo mer enn det fett gjør. Derfor kan to personer veie det samme og ha samme høyde, men se helt forskjellige ut siden de har ikke like mye muskler, og har annen kroppsbygning.

Anonymkode: e84dc...f94

Skrevet

Vekt bærer man utrolig forskjellig.

Jeg er 174 cm høy. 58-59kg. Er på grensen til mager nå og ribbein synes såvidt,normalt veier jeg 69 og er da slank...(vil opp).

Andre med den vekten ser mye større ut,jeg har alltid veid mer enn det ser ut til. Blir fort hengslete 😕

Anonymkode: 6fa53...9de

Skrevet

Jeg har opplevd det samme. Hun jeg delte rom med på folkehøgskolen var 10 kg tyngre enn meg, men jeg hadde ikke sjans på å få på meg hennes bukser 😅 Men hun var trent og hadde mye mer muskler.

Anonymkode: 7e190...f93

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...