AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #21 Skrevet 22. august 2023 Hei! Kommer nok veldig an på hva slags miljø man er i 😊 Har 2 døtre, og hun ene er i et trenings miljø, der klarer de fleste det.. hun andre er i et miljø hvor de fleste ikke trener styrke, men mere jogging / dansing...de klarer ikke det. Selv er jeg ganske trent i 40 åra, men klarer ikke det.. Anonymkode: 7d005...316
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #22 Skrevet 22. august 2023 Tror ikke det stemmer nei. Som flere skriver, er man i et miljø hvor man trener dette eller generell styrketrening så er det annerledes. Jeg er kvinne 34 år normal/trent og greier nå 7 stk, har jobbet mye for å komme opp dit og må gjøre det jevnlig for å få det til. I januar greide jeg ingen. Anonymkode: 21542...95c
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #23 Skrevet 22. august 2023 Jeg har ikke sjans, jente mi på 15 tar flere. Jeg trener ingenting, hun trener flere ganger i uka..... Tror nok det siste det er elementært uansett hvilket kjønn vi snakker om. Anonymkode: 8e1d6...bca
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå