Gå til innhold

Hvor fort møte en mann fra datingapp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare jeg som opplever det som rart og masete når menn jeg har knapt utvekslet par fraser med, maser om et treff? Argumentet deres er: "Vil ikke kaste bort tiden min på lange samtaler, vil se om det er kjemi i virkeligheten og gjensidig tiltrekning". 

Jeg ønsker ikke å være noens brevvenn jeg heller over tid, men en uke bør man klare å holde ut. Så har man de som bor i annen by og skal ha nummeret ditt. Du hører ingenting fra fyren selv om han er pålogget. Plutselig etter en måned vil han treffes fordi han tilfeldigvis skal innom byen min. 

Hva er vanlig og normalt hos dere andre som er på datingapper? Jeg er litt sjenert og introvert og liker ikke å møte fremmede mennesker uten at man på forhånd har blitt litt kjent. 

Anonymkode: 5cab4...8ee

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her må du bare kreve respekt høres ut som de bare er ute etter sex. En bra mann vil være interessert i å prate med deg og bli kjent. Jeg møter aldri menn som kun er interessert i meg på et overfladisk nivå. Kun de som også virker oppriktig interessert i hvem jeg også er som menneske. 

Anonymkode: 84a35...fe2

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Virker som det er veldig forskjellig hva folk synes, men jeg er enig med deg, TS, jeg vil vite litt om en person og bli litt kjent før jeg møter en person fra en dating-app. Jeg er introvert og litt sjenert som deg, og jeg har ikke noe behov for å møte en person jeg ikke har noe til felles med. 

Anonymkode: 0592d...0b8

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Er det bare jeg som opplever det som rart og masete når menn jeg har knapt utvekslet par fraser med, maser om et treff? Argumentet deres er: "Vil ikke kaste bort tiden min på lange samtaler, vil se om det er kjemi i virkeligheten og gjensidig tiltrekning". 

Vel, jeg er igrunnen enig med deres argument, på en måte. Samtidig er jeg uenig med at det er bortkastet tid på lange samtaler. Synes jo det kan være spennende og interessant.

Men jeg foretrekker absolutt å treffes tidlig for å bli kjent. 

Jeg ønsker ikke å være noens brevvenn jeg heller over tid, men en uke bør man klare å holde ut. Så har man de som bor i annen by og skal ha nummeret ditt. Du hører ingenting fra fyren selv om han er pålogget. Plutselig etter en måned vil han treffes fordi han tilfeldigvis skal innom byen min. 

Vel, har man ikke truffet hverandre før, kan det være hyggelig å treffes når det passer? Kanskje sannsynligvis bare for et hyggelig treff, men en liten mulighet for at det kanskje er noe mer videre?

Noen liker ikke å skrive. Selv liker jeg å skrive. Men synes ikke man egentlig kan bli så mye kjent ved bare å skrive.

Hva er vanlig og normalt hos dere andre som er på datingapper? Jeg er litt sjenert og introvert og liker ikke å møte fremmede mennesker uten at man på forhånd har blitt litt kjent. 

Jeg liker å treffes ganske raskt. Men jeg er ganske utadvendt, og ser på det som hyggelig og interessant å treffe mennesker. Blir ikke skuffet om det ikke er noe gnist mellom oss. Forventer ikke det.

Skrev i presens. Men etter mange treff, fant jeg meg en kjæreste til slutt. 

Skrevet

Jeg er mann, men har oftest ventet litt med å møtes, tekstet masse først og ofte også snakket i tlf. Da vet jeg hva jeg går til, som jeg tror er en av grunnene for at jeg nesten utelukkende har gode erfaringer fra tinder. Jeg gidder ikke bruke tid på en date hvor jeg ikke er temmelig sikker på vil gå bra, og liker å ha bygget opp litt spenning først 

Anonymkode: 6355f...2e7

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Jeg er mann og har møtt kvinner på date ganske fort etter kontakt på nettet. Starter alltid med en enkel date på kafè eller en spasertur, for å prate og kjenne litt på kjemien mellom oss. En slik dage resulterte i et forhold som dessverre ble kort, men godt. Vi er fortsatt venner, men det ble ikke kjærlighet dessverre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...