AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #1 Skrevet 20. august 2023 Vert på datingsider i noen år, vert på mange dater. Nettopp betalt på tinder, har nesten 1000 likes. Jeg liker ingen. Bor i en liten by. Er over 40 år, har hjemmeboende barn/ungdommer. Så er ikke interessert i samboerskap. Vurderer nå om jeg skal sveipe de gifte/samboende mennene jeg ser på datingsider, bare for å ha litt sex innimellom. Dvs, finne en fast selvsagt. Som jeg kan ha til jeg evt treffer en annen. Noen som har gjort dette? Anonymkode: a6c39...6e3
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #2 Skrevet 20. august 2023 Nå søker jeg ikke etter sex lenger og jeg vet ikke om du er mann eller kvinne (jeg er mann), men som yngre mann hadde jeg innimellom gifte kvinner som jeg møtte for sex og som jeg hadde mye glede av rent seksuelt. Mennesker som er undernært på sex og nærhet i forholdet har ofte bygget opp mye FOMO og er ofte flinke til å slå seg løse og bare nyte. Den ekstra spenningen i hemmeligholdet hadde nok også litt å si. Det sagt, det er ikke noe jeg er stolt av og ikke noe jeg vill funnet på i dag. Det føles litt barnslig (jeg er over 40 nå) og umoralsk, selv om jeg ikke var den utro parten. Jeg har også lett for å bli betatt/få følelser om jeg har sex med noen jeg liker, og hvis jeg ikke liker de så er det som regel ikke verdt å ha sex i lengden heller. Anonymkode: 8a4ea...24f 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #3 Skrevet 20. august 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Vert på datingsider i noen år, vert på mange dater. Nettopp betalt på tinder, har nesten 1000 likes. Jeg liker ingen. Bor i en liten by. Er over 40 år, har hjemmeboende barn/ungdommer. Så er ikke interessert i samboerskap. Vurderer nå om jeg skal sveipe de gifte/samboende mennene jeg ser på datingsider, bare for å ha litt sex innimellom. Dvs, finne en fast selvsagt. Som jeg kan ha til jeg evt treffer en annen. Noen som har gjort dette? Anonymkode: a6c39...6e3 Hvorfor kan du ikke heller ha sex/FF-forhold med en som er singel? Hvis du kun liker menn som er opptatt så bør du jo heller jobbe med deg selv. 25 % av norske menn over 40 år er single, du har jo et enormt utvalg. Syns det er skikkelig patetisk av deg å ha sex med opptatte menn, det sier i så fall mye om deg som person og det er virkelig ikke positivt. Anonymkode: d77b8...851 7 6
exictence Skrevet 20. august 2023 #4 Skrevet 20. august 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det sagt, det er ikke noe jeg er stolt av . Det føles litt barnslig og umoralsk, Anonymkode: 8a4ea...24f Tenker det. Synes du da i hvert fall skal finne deg noen som er singel, og som har de samme tanker som deg på det området 3
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #5 Skrevet 20. august 2023 Senk kravene. Anonymkode: ac5bb...e94
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #6 Skrevet 20. august 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nå søker jeg ikke etter sex lenger og jeg vet ikke om du er mann eller kvinne (jeg er mann), men som yngre mann hadde jeg innimellom gifte kvinner som jeg møtte for sex og som jeg hadde mye glede av rent seksuelt. Mennesker som er undernært på sex og nærhet i forholdet har ofte bygget opp mye FOMO og er ofte flinke til å slå seg løse og bare nyte. Den ekstra spenningen i hemmeligholdet hadde nok også litt å si. Det sagt, det er ikke noe jeg er stolt av og ikke noe jeg vill funnet på i dag. Det føles litt barnslig (jeg er over 40 nå) og umoralsk, selv om jeg ikke var den utro parten. Jeg har også lett for å bli betatt/få følelser om jeg har sex med noen jeg liker, og hvis jeg ikke liker de så er det som regel ikke verdt å ha sex i lengden heller. Anonymkode: 8a4ea...24f Jeg er forresten kvinne. Ser at det var endel av de som hadde likt meg var gift. Det blir jo en enkel tilgang til sex. Må like hverandre selvsagt, og det må være kvalitet. Anonymkode: a6c39...6e3
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #7 Skrevet 20. august 2023 Ingen selvrespekt der altså 😅 Hvorfor ikke ha sex med likesinnede som er single? Anonymkode: 8287d...398 8
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #8 Skrevet 20. august 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvorfor kan du ikke heller ha sex/FF-forhold med en som er singel? Hvis du kun liker menn som er opptatt så bør du jo heller jobbe med deg selv. 25 % av norske menn over 40 år er single, du har jo et enormt utvalg. Syns det er skikkelig patetisk av deg å ha sex med opptatte menn, det sier i så fall mye om deg som person og det er virkelig ikke positivt. Anonymkode: d77b8...851 Hæ? Har vert på tinder i flere år nå, søkt etter single, VURDERER gifte menn for sex nå. Les før du kommenterer! Anonymkode: a6c39...6e3 2
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #9 Skrevet 20. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hæ? Har vert på tinder i flere år nå, søkt etter single, VURDERER gifte menn for sex nå. Les før du kommenterer! Anonymkode: a6c39...6e3 Så du tenker det er lettere å få sex av en som er gift enn en som er singel? Anonymkode: ba572...790 5
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #10 Skrevet 20. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ingen selvrespekt der altså 😅 Hvorfor ikke ha sex med likesinnede som er single? Anonymkode: 8287d...398 Det handler om tilgjengelig sex, ikke selvrespekt. Det er vel selvrespekten til mennene som kan diskuteres, og ikke minst respekten for kona. Jeg vil bare ha sex med en mann. Anonymkode: a6c39...6e3 1
Artmo3 Skrevet 20. august 2023 #11 Skrevet 20. august 2023 Det er smekkfullt med single på tinder, så hvorfor aktivt søke seg inn på de som er gift? Høres veldig merkelig ut 6 3
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #12 Skrevet 20. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så du tenker det er lettere å få sex av en som er gift enn en som er singel? Anonymkode: ba572...790 Som sagt: har vert på datingsider i flere år, det kryr av gifte menn. Har fått og mld fra mange interessenter. Jeg har aldri svart. Så ja, anser det som veldig enkelt. Anonymkode: a6c39...6e3 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #13 Skrevet 20. august 2023 Artmo3 skrev (1 minutt siden): Det er smekkfullt med single på tinder, så hvorfor aktivt søke seg inn på de som er gift? Høres veldig merkelig ut Rask og tilgjengelig sex. Finner ikke noen single som jeg liker. Anonymkode: a6c39...6e3 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #14 Skrevet 20. august 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det handler om tilgjengelig sex, ikke selvrespekt. Det er vel selvrespekten til mennene som kan diskuteres, og ikke minst respekten for kona. Jeg vil bare ha sex med en mann. Anonymkode: a6c39...6e3 Og sex med en mann kan du lett få uten å gå etter de som er opptatt, for det er mer enn nok single på disse appene, og selv for meg som mann er det lett å få god sex med single derfra, da er det ihvertfall lett for en normalt attraktiv dame. Hva er det som er så tennene med å være gift? Anonymkode: 8287d...398 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #15 Skrevet 20. august 2023 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Nettopp betalt på tinder, har nesten 1000 likes. Jeg liker ingen. 1000 likes og INGEN er interessante? Det har jeg vanskeligheter med å tro på. Anonymkode: cd5a3...dac 3
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #16 Skrevet 20. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): 1000 likes og INGEN er interessante? Det har jeg vanskeligheter med å tro på. Anonymkode: cd5a3...dac Det går mest på avstand. Min by er liten og nesten ingen, nabobyen er stor, får mange derfra. Anonymkode: a6c39...6e3
Artmo3 Skrevet 20. august 2023 #17 Skrevet 20. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): 1000 likes og INGEN er interessante? Det har jeg vanskeligheter med å tro på. Anonymkode: cd5a3...dac Det viser jo bare at hun har brukt maks to sek for å se profiler, og ikke gitt de en sjanse. At det ikke skal være mange bra å møte av 1000 er ekstremt virkelighetsfjernt, da er man skadet av all swipingen. Hva med å gi folk en sjanse, istedetfor å bruke ett par sek på å se på bilde før man gir opp.. 2 1
remix2020 Skrevet 20. august 2023 #18 Skrevet 20. august 2023 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Vert på datingsider i noen år, vert på mange dater. Nettopp betalt på tinder, har nesten 1000 likes. Jeg liker ingen. Bor i en liten by. Er over 40 år, har hjemmeboende barn/ungdommer. Så er ikke interessert i samboerskap. Vurderer nå om jeg skal sveipe de gifte/samboende mennene jeg ser på datingsider, bare for å ha litt sex innimellom. Dvs, finne en fast selvsagt. Som jeg kan ha til jeg evt treffer en annen. Noen som har gjort dette? Anonymkode: a6c39...6e3 Jeg er mann på 50. Finner ikke kjæreste jeg heller. Det hadde vært hyggelig og hatt en venn for sex av og til, så jeg kan forstå hvordan du tenker. Har aldri hatt det selv tidligere, men kjenner flere som har såkalte «venner med fordeler», eller elskerinne/elsker. Så det er nok mulig. Du sier at du bor i en liten by, så da er det kanskje vanskeligere. Tenker hvis «alle kjenner alle» er det muligens vanskeligere å være diskrè. 1
Tvist Skrevet 20. august 2023 #19 Skrevet 20. august 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Det går mest på avstand. Min by er liten og nesten ingen, nabobyen er stor, får mange derfra. Anonymkode: a6c39...6e3 Er det så langt til nabobyen da? 2
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #20 Skrevet 20. august 2023 Tvist skrev (21 minutter siden): Er det så langt til nabobyen da? To timer i bil en vei. Så ja, må beregne endel tid ja. Anonymkode: a6c39...6e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå