AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #1 Skrevet 20. august 2023 Hei, jeg hold på men en veldig god fyr. Han er snill og alt er bare bra så langt. Vi møtes veldig ofte og har sex hver gang vi møtes. Jeg gir han BJ hver eneste gang vi har sex heilt til han kommer. Masserer han ofte og lage god mat av og til. Er det innafor eller er det litt for mye? Han gir også mye tilbake. Jeg er litt bekymret for at han tar meg for gitt allerede. Hva er deres erfaring? Anonymkode: a53c6...9ae
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #2 Skrevet 20. august 2023 Du høres ut dom drømmekjæresten. Hvorfor være manipulativ og holde tilbake? Anonymkode: 91cb3...a2a 5
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #3 Skrevet 20. august 2023 Hvis du har lyst så hvorfor ikke? Trenger ikke å holde deg tilbake. Bare at han forstår at slik blir det sikkert ikke i 20 år😂 Anonymkode: c36dd...c39 3
RockyRose Skrevet 20. august 2023 #4 Skrevet 20. august 2023 Kvifor er du bekymra for at han tek deg for gitt? 1
exictence Skrevet 20. august 2023 #5 Skrevet 20. august 2023 Det er ikke for mye dersom du føler lyst. 4
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #6 Skrevet 20. august 2023 Vel, dersom dette er noe du kommer til å gidde i 6 mnd, til den mest voldsomme forelskelsen har lagt seg, for deretter å ønske sex kun 2-3 ganger per måned og at du ikke kommer til å gi orasex 3-4 ganger i uka mer, så gir du ham jo falske forhåpninger og innleder forholdet på litt falske premisser. Jeg var faktisk tydelig fra starten av, at jeg ikke er en dame som vil ha sex daglig eller annenhver dag, slik at min mann gikk inn i det med helt åpne øyne. Du bør hvert fall være helt åpen med hvordan du fungerer i et langvarig forhold når der kommer til sex (dersom du vet det da). Anonymkode: 360ff...42e 3
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #7 Skrevet 20. august 2023 Hva gjør han med deg? Anonymkode: facd4...ea8 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #8 Skrevet 20. august 2023 Det er vel slik mange forhold er i starten, og de færreste tror at dette blir normen i årevis. Vanligvis stabiliserer seksuell aktivitet seg på et nivå som er naturlig og bærekraftig for dere begge. Bare ikke si at du liker å suge så godt at du "aldri" kommer til å slutte med det. Det gjorde eksen min, og nedturen var stor da hun etter noen år ikke orket mer. Anonymkode: 0e8ab...a86 3 2
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #9 Skrevet 20. august 2023 Bare å nyte det mens det varer. Anonymkode: 55e31...c3e 2 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #10 Skrevet 20. august 2023 Du gir han bj hver gang dere har sex helt til han kommer? Slikker han deg til du kommer da? Klart at han er en "god fyr" når du gir han absolutt alt han kan ønske seg Anonymkode: 3182f...e1c 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #11 Skrevet 20. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du gir han bj hver gang dere har sex helt til han kommer? Slikker han deg til du kommer da? Klart at han er en "god fyr" når du gir han absolutt alt han kan ønske seg Anonymkode: 3182f...e1c Han gjør alt han kan til å tilfredsstille meg❤️ Anonymkode: a53c6...9ae
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #12 Skrevet 20. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han gjør alt han kan til å tilfredsstille meg❤️ Anonymkode: a53c6...9ae Da ser jeg virkelig ikke problemet med og gi mye bj’s høres ut som gi og ta her. Om man bare gir og aldr får tilbake så blir det noe annet. Eller som meg og mannen, jeg elsker og gi oralsex, men liker ikke lengre og bli slikket. Men han gir meg tilfredsstillelse på andre måter han vet jeg liker. Ser ut som dere har det fint, også utenfor senga Anonymkode: 8fa61...d14 3
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #13 Skrevet 20. august 2023 Innafor? Selvsagt, alle liker vel å bli satt pris på ❤️ Anonymkode: 4be58...6a5
Even Tuell Skrevet 20. august 2023 #14 Skrevet 20. august 2023 Jeg er ikke noe fan av å "spille spill" i forhold, verken i starten eller når man har vært lenge sammen. Hver deg selv og gjør de tingene du syns er bra, når du syns det er bra. Drit i hva andre tenker, hva som er vanlig eller "kotyme". Om du liker å suge han, og han liker å bli sugd, så kjør på. Jeg ser heller ikke noe poeng å behandle sex som en transaksjon som andre hinter til ovenfor; du suger han ... men slikker han deg? Sex er ikke en-for-en nødvendigvis. Man bytter ikke en blowjob med en slikkejobb som om det var en vare som skulle gjøres opp. Om begge har fokus på å gi hverandre nytelse, så finner man ut av det. Og så er det stor sannsynlighet for at dere kommer til å ha god sex begge vil være fornøyd med. 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #15 Skrevet 20. august 2023 Så morsomt at du spør om dette, for jeg har nettopp diskutert dette med en venninne. Jeg er også i et nytt forhold, vært sammen siden juni, har sex så ofte det lar seg gjøre og jeg elsker å gi han nytelse. Jeg initierer glatt en kjapp blowjob om vi ikke har tid til en full pakke. Han er den første jeg er sammen med som helt og holdent, 100% er fokusert på min nytelse. Det er uvant siden jeg stort sett ikke har vært hovedpersonen. Heldigvis for meg elsker han oralsex, han smaker godt og har god hygiene. Og jeg foretrekker at han kommer i munnen min om han ikke kommer inni meg. I tillegg til dette er det lange fine samtaler, humor, erting, flørting og mye fysisk nærhet, mye god mat og godt samarbeid. Jeg håper dette er slik vi er som kjærester og at det ikke dabber av for mye etterhvert som årene går. Vi føler nok begge to at vi har møtt den vi skal bli gammel sammen med. Jeg forstår når jeg snakker med venninner om hva jeg liker og hvordan jeg er som kjæreste at jeg nok er "drømmedame" for mange menn. Ut fra erfaring så vet jeg ikke mange menn har nok selvtillit eller er trygg nok til å ta hele pakken. For når man får alt så ligger det også en forventning der om å levere, og det er det ikke mange som kan. Anonymkode: bb67a...98b
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #16 Skrevet 21. august 2023 Menn elsker bj, det blir aldri for mye, han vil aldri ta deg for gitt av den grunn. Suger du han ofte vil det helt sikkert øke sjansen for at han blir din for evig tid, ikke motsatt. Anonymkode: d2951...14c 2
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #17 Skrevet 21. august 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Menn elsker bj, det blir aldri for mye, han vil aldri ta deg for gitt av den grunn. Suger du han ofte vil det helt sikkert øke sjansen for at han blir din for evig tid, ikke motsatt. Anonymkode: d2951...14c Det er det jeg vil❤️ Anonymkode: a53c6...9ae
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #18 Skrevet 21. august 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Så morsomt at du spør om dette, for jeg har nettopp diskutert dette med en venninne. Jeg er også i et nytt forhold, vært sammen siden juni, har sex så ofte det lar seg gjøre og jeg elsker å gi han nytelse. Jeg initierer glatt en kjapp blowjob om vi ikke har tid til en full pakke. Han er den første jeg er sammen med som helt og holdent, 100% er fokusert på min nytelse. Det er uvant siden jeg stort sett ikke har vært hovedpersonen. Heldigvis for meg elsker han oralsex, han smaker godt og har god hygiene. Og jeg foretrekker at han kommer i munnen min om han ikke kommer inni meg. I tillegg til dette er det lange fine samtaler, humor, erting, flørting og mye fysisk nærhet, mye god mat og godt samarbeid. Jeg håper dette er slik vi er som kjærester og at det ikke dabber av for mye etterhvert som årene går. Vi føler nok begge to at vi har møtt den vi skal bli gammel sammen med. Jeg forstår når jeg snakker med venninner om hva jeg liker og hvordan jeg er som kjæreste at jeg nok er "drømmedame" for mange menn. Ut fra erfaring så vet jeg ikke mange menn har nok selvtillit eller er trygg nok til å ta hele pakken. For når man får alt så ligger det også en forventning der om å levere, og det er det ikke mange som kan. Anonymkode: bb67a...98b ❤️❤️ Anonymkode: a53c6...9ae
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #19 Skrevet 21. august 2023 Even Tuell skrev (18 timer siden): Jeg er ikke noe fan av å "spille spill" i forhold, verken i starten eller når man har vært lenge sammen. Hver deg selv og gjør de tingene du syns er bra, når du syns det er bra. Drit i hva andre tenker, hva som er vanlig eller "kotyme". Om du liker å suge han, og han liker å bli sugd, så kjør på. Jeg ser heller ikke noe poeng å behandle sex som en transaksjon som andre hinter til ovenfor; du suger han ... men slikker han deg? Sex er ikke en-for-en nødvendigvis. Man bytter ikke en blowjob med en slikkejobb som om det var en vare som skulle gjøres opp. Om begge har fokus på å gi hverandre nytelse, så finner man ut av det. Og så er det stor sannsynlighet for at dere kommer til å ha god sex begge vil være fornøyd med. Takk❤️ det er heilt sant Anonymkode: a53c6...9ae 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #20 Skrevet 21. august 2023 AnonymBruker skrev (På 20.8.2023 den 16.01): Vel, dersom dette er noe du kommer til å gidde i 6 mnd, til den mest voldsomme forelskelsen har lagt seg, for deretter å ønske sex kun 2-3 ganger per måned og at du ikke kommer til å gi orasex 3-4 ganger i uka mer, så gir du ham jo falske forhåpninger og innleder forholdet på litt falske premisser. Jeg var faktisk tydelig fra starten av, at jeg ikke er en dame som vil ha sex daglig eller annenhver dag, slik at min mann gikk inn i det med helt åpne øyne. Du bør hvert fall være helt åpen med hvordan du fungerer i et langvarig forhold når der kommer til sex (dersom du vet det da). Anonymkode: 360ff...42e Ingenting er falsk her❤️ jeg kommer til å være sånn som jeg er❤️ Anonymkode: a53c6...9ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå