Mariehøna Skrevet 20. august 2023 #61 Del Skrevet 20. august 2023 Bringebær med vaniljesaus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kinder Skrevet 20. august 2023 #62 Del Skrevet 20. august 2023 Veganske vafler https://www.wilfa.com/no/oppskrifter/vaffeloppskrifter/vegan-vaffel/ Bare husk å smøre vaffeljernet med vegansk smør, olje eller formfett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #63 Del Skrevet 20. august 2023 Smuldrepai med eple (annen frukt) og vegansk is funker. Det lager jeg til mine veganske venner. Smøremyk fra eldorado er vegansk og enkel å få tak i, ellers er alt vegansk. prøvde vafler en gang, men det var horribelt og smakte forferdelig…. Anonymkode: 4a40b...1d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 21. august 2023 #64 Del Skrevet 21. august 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Du bare bytter ut det som kommer fra dyr (egg, melk, smør) med veganske alternativer. Søk på det du ønsker å lage, så finner du oppskrift på nett; «vegansk kringle» «veganske boller» «veganske vafler». Bor du et sted med godt utvalg er det lett, hvis ikke kan feks eggalternativer være vanskeligere. Men ikke umulig hvis du ønsker. Eller bak et godt brød uten melk, og med olje eller melkefritt smør, og så setter du frem godt syltetøy og melkefritt smør. Anonymkode: 3c860...a00 er det ikke litt drøyt å skulle bruke så mye ekstra penger på å kjøpe inn spedialsmør og spesialsyltetøy for EN person som kommer på besøk en sjelden gang som ikke engang har allergier/intoleranser? Da hadde jeg heller kjøpt inn noe ferdig som er vegansk som man kjapt kan varme i ovnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå