BobbySocks Skrevet 20. august 2023 #1 Skrevet 20. august 2023 Ser kjøper må bekrefte at de har fått baren før jeg får pengene, men hva skjer om de ikke gjør det?
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #2 Skrevet 20. august 2023 Nei, det må de vel ikke. Har handlet en del på Finn i det siste og aldri opplevd det. Det er vel heller sånn at man må ta kontakt med Finn hvis man ikke har mottatt varen, så fryser de betalingen. Anonymkode: 9af40...4d0 1
Gjest CSe0gvmY2b Skrevet 20. august 2023 #3 Skrevet 20. august 2023 De må ikke bekrefte. Etter frakt selskapet har levert så må de ta kontakt med Finn om noe er galt med varen innen 24 timer, gjør de ikke får du pengene av Finn. Veldig trygt og greit synes jeg, brukt det mange ganger.
Million Skrevet 20. august 2023 #4 Skrevet 20. august 2023 Det har stått om dette i andre tråder her inne om Finn og Finn-brukere. Noen opplever at kjøper bare tar varen og klager til Finn så betalingen ikke blir sendt til selger, selv om det er ingenting feil. Finn sier at kjøper da må returnere varen siden det var feil, men kjøper gjør ikke det... og så sitter bare Finn på pengene og kan ikke gjøre noe fra eller til. De har jo ingen makt til å pålegge kjøperne å sende noe tilbake. Hvor lenge pengene egentlig blir stående, vet jeg ikke, det må du spørre Finn om. Og spør samtidig hvem av partene pengene egentlig havner hos i en sånn uenighet... går de tilbake til selger? Eller til kjøper som grunnløst påsto å være misfornøyd eller å ha mottatt feil vare eller ødelagt vare? Jeg ville aldri benyttet meg av Fiks Ferdig. Jeg skal ha pengene på kontoen MIN før jeg sender fra meg noe som helst. Jeg vil ikke sitte å vente en halv evighet på betalingen min, som en dustete frekk kjøper kan tilbakeholde ved å påstå ting som ikke er sant til Finn! 2
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #5 Skrevet 20. august 2023 Million skrev (8 minutter siden): Jeg ville aldri benyttet meg av Fiks Ferdig. Jeg skal ha pengene på kontoen MIN før jeg sender fra meg noe som helst. Jeg vil ikke sitte å vente en halv evighet på betalingen min, som en dustete frekk kjøper kan tilbakeholde ved å påstå ting som ikke er sant til Finn! Samme her. Om kjøper ikke godtar dette, så greit, da venter jeg heller til noen kan komme å hente det her. Ikke mitt problem at kjøper evt. bor langt unna. Anonymkode: 03b70...9cd
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #6 Skrevet 20. august 2023 Jeg har kanskje solgt rundt 80 ting med fiks ferdig. Pengene kommer senere ja, men null problem. Ikke møtt på noen uærlige folk så langt. Har kjøpt også via fiks ferdig, enkelt og greit. Anonymkode: 8297a...788 3
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #7 Skrevet 20. august 2023 Million skrev (36 minutter siden): Det har stått om dette i andre tråder her inne om Finn og Finn-brukere. Noen opplever at kjøper bare tar varen og klager til Finn så betalingen ikke blir sendt til selger, selv om det er ingenting feil. Finn sier at kjøper da må returnere varen siden det var feil, men kjøper gjør ikke det... og så sitter bare Finn på pengene og kan ikke gjøre noe fra eller til. De har jo ingen makt til å pålegge kjøperne å sende noe tilbake. Hvor lenge pengene egentlig blir stående, vet jeg ikke, det må du spørre Finn om. Og spør samtidig hvem av partene pengene egentlig havner hos i en sånn uenighet... går de tilbake til selger? Eller til kjøper som grunnløst påsto å være misfornøyd eller å ha mottatt feil vare eller ødelagt vare? Jeg ville aldri benyttet meg av Fiks Ferdig. Jeg skal ha pengene på kontoen MIN før jeg sender fra meg noe som helst. Jeg vil ikke sitte å vente en halv evighet på betalingen min, som en dustete frekk kjøper kan tilbakeholde ved å påstå ting som ikke er sant til Finn! Holder meg også unna Fiks Ferdig. Anonymkode: 686ae...eaa 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #8 Skrevet 20. august 2023 Den eneste grunnen til at "fiks ferdig" har gått såpass greit, er jo selvfølgelig fordi de aller fleste er ærlige folk. Dersom en svindler forsøker å svindle noen, så kommer de mest sannsynlig til å klare dette. Fiks Ferdig er selvfølgelig ikke verdt en forbanna dritt mot svindlere. Anonymkode: 17159...9c9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå