AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #1 Skrevet 20. august 2023 Som kan anbefale hårfarge? Har naturlig mørk blondt hår, så er usikker på om håret tettest ved hodebunnen vil få gulskjær å se rart ut med hjemmefarge. Har noen prøvd? Ønsker sånn ca. en 8’ er i tone og så kald som mulig. Sikkert ønsketenkning med hjemmefarge. Anonymkode: bed18...727
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #2 Skrevet 20. august 2023 Jeg tenkte det samme som deg for noen måneder siden, og brukte hjemmefarge. Resultatet var katastrofe, og fargen ble en gyselig lys brun farge. Jeg angrer skikkelig... Om du ønsker å freshe opp håret anbefaler jeg først og fremst frisør. Viss dette ikke er mulig ville jeg heller vurdert å stripe håret selv med bleking eller en glansvask (wella har en flere, enten golden gloss eller pearl). Anonymkode: da0a1...809 2
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #3 Skrevet 20. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tenkte det samme som deg for noen måneder siden, og brukte hjemmefarge. Resultatet var katastrofe, og fargen ble en gyselig lys brun farge. Jeg angrer skikkelig... Om du ønsker å freshe opp håret anbefaler jeg først og fremst frisør. Viss dette ikke er mulig ville jeg heller vurdert å stripe håret selv med bleking eller en glansvask (wella har en flere, enten golden gloss eller pearl). Anonymkode: da0a1...809 Takk for tips! Hadde du også mørkblondt hår først? Anonymkode: bed18...727
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #4 Skrevet 20. august 2023 Jeg gjorde det tidligere, har relativt mørkt hår. Mørk blondt med noe rødskjær. Da måtte jeg først bleke, og etterpå farge i en kaldere tone. Sluttet etterhvert fordi jeg fikk lengre hår, og håret mitt er relativt tykt. Ble rett og slett for mye jobb, og vanskelig å få det jevnt under når jeg skulle ta ettervekst. Men frisøren min syntes selve fargejobben jeg gjorde var ganske bra. Anonymkode: f29b9...d89
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #5 Skrevet 20. august 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Som kan anbefale hårfarge? Har naturlig mørk blondt hår, så er usikker på om håret tettest ved hodebunnen vil få gulskjær å se rart ut med hjemmefarge. Har noen prøvd? Ønsker sånn ca. en 8’ er i tone og så kald som mulig. Sikkert ønsketenkning med hjemmefarge. Anonymkode: bed18...727 Jeg har prøvd forskjellige selv men ender alltid opp med gulskjær. Dette kan fikses med lillasjampoo og kur. Men det har og begynt å brekke av på toppen av hodet på meg. Dette skremmer meg og har ikke gjort dette på 3 mnd nå. Anonymkode: 2d09c...a64
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #6 Skrevet 20. august 2023 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Takk for tips! Hadde du også mørkblondt hår først? Anonymkode: bed18...727 Ja, mellomblondt til mørkeblondt før jeg farget det. Jeg trodde det bare skulle bli en anelse mørkere med litt mindre spill, men det ble helbrunt. Anonymkode: da0a1...809
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #7 Skrevet 20. august 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja, mellomblondt til mørkeblondt før jeg farget det. Jeg trodde det bare skulle bli en anelse mørkere med litt mindre spill, men det ble helbrunt. Anonymkode: da0a1...809 Jeg misforstod, jeg trodde du farget lysere hjemme som er min plan. Anonymkode: bed18...727
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #8 Skrevet 20. august 2023 Jeg har. Men du kan ikke farge det lysere, da må du først bleke og så eventuelt farge over. Depend sin synes jeg er best og gir minst gulskjær (jeg har prøvd mye forskjellig opp gjennom årene). Anonymkode: 1b59c...517 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #9 Skrevet 21. august 2023 Jeg er kjempefornøyd med produkter og service fra ByBente. Bleking + toning over. Anonymkode: 2eacc...699
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #10 Skrevet 21. august 2023 Bruker fargen 10.1 fra Garnier, og er veldig fornøyd. Mitt hår blir lysere av den. Liker ikke å bleke håret, så farger bare. Må friske den opp med ny farge en gang i mnd. Anonymkode: 345ec...6f1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå