Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som kan anbefale hårfarge? Har naturlig mørk blondt hår, så er usikker på om håret tettest ved hodebunnen vil få gulskjær å se rart ut med hjemmefarge. Har noen prøvd? Ønsker sånn ca. en 8’ er i tone og så kald som mulig. Sikkert ønsketenkning med hjemmefarge. 

Anonymkode: bed18...727

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenkte det samme som deg for noen måneder siden, og brukte hjemmefarge. Resultatet var katastrofe, og fargen ble en gyselig lys brun farge. Jeg angrer skikkelig... 

Om du ønsker å freshe opp håret anbefaler jeg først og fremst frisør. Viss dette ikke er mulig ville jeg heller vurdert å stripe håret selv med bleking eller en glansvask (wella har en flere, enten golden gloss eller pearl). 

Anonymkode: da0a1...809

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg tenkte det samme som deg for noen måneder siden, og brukte hjemmefarge. Resultatet var katastrofe, og fargen ble en gyselig lys brun farge. Jeg angrer skikkelig... 

Om du ønsker å freshe opp håret anbefaler jeg først og fremst frisør. Viss dette ikke er mulig ville jeg heller vurdert å stripe håret selv med bleking eller en glansvask (wella har en flere, enten golden gloss eller pearl). 

Takk for tips! Hadde du også mørkblondt hår først? 

Skrevet

Jeg gjorde det tidligere, har relativt mørkt hår. Mørk blondt med noe rødskjær. Da måtte jeg først bleke, og etterpå farge i en kaldere tone. Sluttet etterhvert fordi jeg fikk lengre hår, og håret mitt er relativt tykt. Ble rett og slett for mye jobb, og vanskelig å få det jevnt under når jeg skulle ta ettervekst. Men frisøren min syntes selve fargejobben jeg gjorde var ganske bra. 

Anonymkode: f29b9...d89

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Som kan anbefale hårfarge? Har naturlig mørk blondt hår, så er usikker på om håret tettest ved hodebunnen vil få gulskjær å se rart ut med hjemmefarge. Har noen prøvd? Ønsker sånn ca. en 8’ er i tone og så kald som mulig. Sikkert ønsketenkning med hjemmefarge. 

Jeg har prøvd forskjellige selv men ender alltid opp med gulskjær. Dette kan fikses med lillasjampoo og kur. Men det har og begynt å brekke av på toppen av hodet på meg. Dette skremmer meg og har ikke gjort dette på 3 mnd nå.

Anonymkode: 2d09c...a64

Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Takk for tips! Hadde du også mørkblondt hår først? 

Ja, mellomblondt til mørkeblondt før jeg farget det. Jeg trodde det bare skulle bli en anelse mørkere med litt mindre spill, men det ble helbrunt.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja, mellomblondt til mørkeblondt før jeg farget det. Jeg trodde det bare skulle bli en anelse mørkere med litt mindre spill, men det ble helbrunt.

Jeg misforstod, jeg trodde du farget lysere hjemme som er min plan.

Skrevet

Jeg har. Men du kan ikke farge det lysere, da må du først bleke og så eventuelt farge over. Depend sin synes jeg er best og gir minst gulskjær (jeg har prøvd mye forskjellig opp gjennom årene).

Anonymkode: 1b59c...517

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med produkter og service fra ByBente. Bleking + toning over. 

Anonymkode: 2eacc...699

Skrevet

Bruker fargen 10.1 fra Garnier, og er veldig fornøyd. Mitt hår blir lysere av den. Liker ikke å bleke håret, så farger bare. Må friske den opp med ny farge en gang i mnd.

Anonymkode: 345ec...6f1

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...