AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #1 Skrevet 20. august 2023 Sliter med å gi slipp, opplever lite glede og savner eksen. Hva kan jeg gjøre? Anonymkode: 6861d...e19
Frk Midnattsol Skrevet 20. august 2023 #3 Skrevet 20. august 2023 Vel, jeg tenker at du må få nye impulser. Treffe nye mennesker (ikke nødvendigvis søken etter ny kjæreste), finne nye hobbyer, kose deg med små gleder i hverdagen. Fokuser på hva som gjør deg lykkelig og som gir lykkefølelse. Kjøp deg friske blomster til å ha hjemme, kjøp kanelboller (😄), gå en kjapp tur så du kjenner at kroppen fungerer og at du har en sterk og utholden kropp, gå på kunstgalleri/utstillinger, lag deg gode middager med masse smak, ring en venninne for å høre hvordan hun har det, ta deg en kjøretur til plasser du ikke har vært før, dra på gårdsbutikk, se om du kan gjøre frivillig arbeid i ditt nærmiljø, kjøp en pakke is og ferske jordbær, osv.... Ja, du skjønner. Gjør gode ting for deg selv, og aksepter at det gjør vondt å miste de man er glad i, men det er prisen for kjærlighet ❤️ Når du begynner å sette pris på deg selv, så opplever du også at du blir mer glad i deg selv, og skjønner at din lykke ikke skal være avhengig av noen andre. Andre mennesker kan forsvinne, og det skal som sagt gjøre vondt, men det skal ikke ta ifra deg gleden over deg selv og livet. 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #4 Skrevet 20. august 2023 Hvorfor ble det slutt? Du må gi oss litt mer å gå på for å kunne hjelpe deg. Anonymkode: 06c9f...c44 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #5 Skrevet 20. august 2023 Om han allerede har fått seg en ny kjæreste så synes jeg du burde holde deg unna. Anonymkode: 97f0f...f88 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå