Gå til innhold

Kan menn og kvinner på 40+ gi eksempler på hvem dere velger for et forhold og hvem dere velger for kun sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan dere gi eksempler på egenskaper, personlighet og utseendet?  

Anonymkode: 746dc...d19

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er mann i siste halvdel av 50-åra, så veldig ++40. Er det kun for sex, så bør det være en kvinne jeg likevel kan møte flere ganger. Har ikke det store ønsket om ons. Da vil alderen hennes være uvesentlig, men uansett må kjemien stemme for at det skal bli bra sex. Det blir jo også bedre når man lærer hverandre å kjenne. Utseendet har mindre å si, men det bør være en trivelig, blid og relativt oppegående dame. Selv om man bare skal ha sex, så er det greit at samtalene innimellom kosen flyter greit. Og ikke minst under etter-kosen. 

For fast forhold blir det mye av det samme, men det vil trolig være bedre om aldersforskjellen ikke er svært stor. Utseendemessig så må man jo like det man ser, ellers blir man ikke tiltrukket. Lys eller mørk, høy eller lav er uvesentlig. Vektmessig heller ikke vesentlig, men hun bør ikke være kraftig overvektig da de på sikt vil kunne redusere livskvaliteten. Vil imidlertid se på det som en stor fordel om hun er fysisk aktiv og liker å trene. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Mann 44. 

Kvinner for forhold: intelligent, ikke overfladisk, ikke materialistisk, opptatt av klima og er klar over alvoret vi befinner oss i. Har er godt hjerte. 

(Jeg ikke tilfeldig sex med noen, tanken byr meg imot)

Anonymkode: 8d7cf...83c

• Liker 1
  • Hjerte 9
Skrevet

For bare sex: Tiltrekkende med glimt i øyet. 

For forhold: Omsorgsfull, omgjengelig, gjensidig kjærlighet, åpen, snill, god.

Anonymkode: 86fd0...02e

• Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Kvinne 41: 

Har ikke tilfeldig sex. 

Forhold: en som over tid viser at han er til å stole på, ikke stemmer til høyre for Høyre, ikke benekter klimakrisen, respekterer at jeg ikke spiser kjøtt uten å ta seg nær av det, er min stil utseendemessig, har humor uten å være krampeaktig morsom, er snill med folk og dyr, og hvor praten mellom oss går lett og uanstrengt. 

Anonymkode: ac42d...716

• Nyttig 3
Skrevet

Velger ingen for kun sex. Det er uinteressant.

Skal jeg falle for noen så fordrer det at vedkommende har sjarm, humor og er hyggelig å være sammen med.
For å være hyggelig å bruke tid med så må vedkommende være interessant å bli kjent med, ha gode holdninger og verdier, og behandle folk rundt seg bra. 
Folk er ikke tiltrekkende for meg om de ikke imponerer meg på ett eller annet intellektuelt plan.

• Nyttig 4
Skrevet

Har ikke «tilfeldig» sex. Så den jeg vil ha et forhold med, er også den jeg vil ha sex med.

Anonymkode: 460a0...b55

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Har ikke «tilfeldig» sex. Så den jeg vil ha et forhold med, er også den jeg vil ha sex med.

Anonymkode: 460a0...b55

Og hva skal til for at du går inn i et forhold? Egenskaper og annet? 

Skrevet

Har ikke tilfeldig sex. 

Liker menn med intelligens, humor og som har fått til noe i løpet av livet. Menn med eventyrlyst, som er nysgjerrige, liker å lære noe nytt både om seg selv og verden rundt oss. Han må være trygg på seg selv og tåle min direkte stil og humor. Han må leve et selvstendig liv med egne interesser og vennekrets. 

Utseendemessig må han ta godt vare på seg selv og være fornøyd med eget utseende. 

K46

Anonymkode: 9fd14...4dc

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Hm...

For sex

Hun må ville ha sex med meg.

For forhold

Hun må ville ha sex med meg.

Dette er krav.

Så er det fint om hun er litt hyggelig å prate med.

Dette er bonus.

Så kan jeg sikkert dra på med preferanser også.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Dame i forhold: God i senga, sprelsk, røyker/vaper, «på nett» ikke stemmer til venstre for venstre,

Dame for sex: God i senga, dum og deilig.

Anonymkode: 60ce4...150

• Nyttig 1
Skrevet

K38

Har ikke tilfeldig sex.

Forhold: Intelligent og oppdatert på det som skjer. Humor. Interessert i sport. Har en stabil jobb, hjem og ryddig økonomi. Lett å snakke med. Flink med barn og dyr. Åpen og lojal. Normalt aktiv, trene noen ganger i uken og kan røre på seg i hverdagen. Liker menn som kan noe praktisk, kjøre båt og slikt.

Og reine tenner. Alfa omega. Dealbreaker. 

Anonymkode: a2566...1f1

• Nyttig 2
Skrevet

K52

Uforpliktende sex: blid, hyggelig mann ca 40-75 år, noenlunde i form, lukter godt, fin å snakke med og flørtende tone. Utseendet ellers er ikke så viktig.

Forhold: ca 47-65 år, samme som over, men vi må også ha noen felles verdier og interesser. Han må være ærlig, ha gode kommunikasjonsevner og må ikke ha problemer med sinne eller være økonomisk uansvarlig. Må ikke ha rusproblemer.

Anonymkode: 1e289...7c1

• Nyttig 1
Skrevet

K42

For sex: har ikke tilfeldig sex

for forhold: en annen kvinne ☺️

Anonymkode: bc2b7...23d

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Kvinne over 40 nå.

For bare sex: Veldig fysisk attraktiv mann.

For forhold: Sjarm, bra verdier og  å falle for hvordan de var som personer.

Så twisten: Den veldig fysisk attraktive mannen viste seg å ha bedre sjarm, bedre verdier og best personlighet, og jeg beholdt ham. 🤣

Anonymkode: fd8cc...682

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

M22

For sex: Grei utseende og grei kropp

Forhold: Feminin, chill, avslappet energi men også litt hype i tider, søt væremåte, bra/pent smil og fine øyne. 

Anonymkode: 41e89...f85

• Hjerte 1
Skrevet

Kvinne 44

Kun sex: normalt ikke intressert i tilfeldig sex. Hvis jeg gjør unntak har det vært tilfeldige møter der det bare oppstår sterk seksuell spenning der begge er for svak til å la være handle på det. Aldri opplevd dårlig sex med det utgangspunktet og har som regel lyst å utforske om der er forholdspotensial i etterkant med blandet hell. Noen menn legger ingenting i god seksuell kjemi, andre har jeg blitt sammen med etter en sånn start.

For forhold. Han må like å være med meg, like å snakke med meg, like humoren min, finne meg fysisk attraktiv, like sex med meg og  og vice versa. Med fysisk attraktiv mener jeg ikke at han må se bra ut objektivt sett, bare at han må ha noen ting jeg er svak for. Jeg er svak for pene øyne, arbeidshender og raus behåring. Hvis han i tillegg får meg til å le er jeg solgt.

Anonymkode: e2318...75f

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Kan dere gi eksempler på egenskaper, personlighet og utseendet?  

Mann 40 år.

Kvinner jeg velger bort: 

Damer som er dollete, oversminket, eller bruker restylan og botox. Det samme gjelder damer med tattoverte, eller helt spinnville tattoverte / "gredde" øyenbryn.

Damer som følger og hører på personer av typen Iselin Guttormsen og Ida Fladen.

Damer som er woke og venstreradikale. Type fri innvandring og multikulturalisme fungerer "utmerket".

Damer som er lettere fanatiske når det gjelder eget kosthold.  Det er utrolig turn of, og jo større helsefreak de er jo sjukere ser de gjerne ut.

Damer som ikke eier samvittighet, eller moral. Ingenting er svart-hvitt.

Jeg syns også det er motbydelig med folk som operer med "ja, den type mann kan jeg ha sex med, men den type mann ønsker jeg et forhold med", så de damene siles også selvfølgelig bort. Jeg har ikke sansen for tilfeldig sex, og ønsker en dame som heller ikke har sansen for tilfeldig sex.

Damer som er i 30-40 årene som heller ikke forstår at man tester seg (begge parter) før ubeskyttet sex, er også dumpegrunn deluxe. De florerer det av. Det er faen ikke rart folk har herpes både foran og bak, gjerne ispedd litt hpv, eller går rundt som hiv-positive i 8 år,  når de ikke engang gidder å teste seg før ubeskyttet sex med ny partner.

Anonymkode: 1310b...c93

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Mann 40 år.

Kvinner jeg velger bort: 

Damer som er dollete, oversminket, eller bruker restylan og botox. Det samme gjelder damer med tattoverte, eller helt spinnville tattoverte / "gredde" øyenbryn.

Damer som følger og hører på personer av typen Iselin Guttormsen og Ida Fladen.

Damer som er woke og venstreradikale. Type fri innvandring og multikulturalisme fungerer "utmerket".

Damer som er lettere fanatiske når det gjelder eget kosthold.  Det er utrolig turn of, og jo større helsefreak de er jo sjukere ser de gjerne ut.

Damer som ikke eier samvittighet, eller moral. Ingenting er svart-hvitt.

Jeg syns også det er motbydelig med folk som operer med "ja, den type mann kan jeg ha sex med, men den type mann ønsker jeg et forhold med", så de damene siles også selvfølgelig bort. Jeg har ikke sansen for tilfeldig sex, og ønsker en dame som heller ikke har sansen for tilfeldig sex.

Damer som er i 30-40 årene som heller ikke forstår at man tester seg (begge parter) før ubeskyttet sex, er også dumpegrunn deluxe. De florerer det av. Det er faen ikke rart folk har herpes både foran og bak, gjerne ispedd litt hpv, eller går rundt som hiv-positive i 8 år,  når de ikke engang gidder å teste seg før ubeskyttet sex med ny partner.

Anonymkode: 1310b...c93

Så absolutt ingen menn siler damer på denne måten, mener du? 🤔 

• Nyttig 1
Skrevet

Mann i slutten av førtiårene. 

Kvinner som velges ut for sex er de kvinnene som ikke har annet tilby. 

Anonymkode: 308dc...ab2

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...