Gå til innhold

Hvilke serier synes du er mest overvurdert?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

On 8/20/2023 at 6:52 PM, AnonymBruker said:

Hvordan er den kvinnefiendtlig? Jeg liker serien, og at andre ikke liker den er helt greit - smak og behag. Men kvinnefiendtlig er den ikke… 

Anonymkode: 6337e...7af

Anonymkode: 2af5e...dd5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 hours ago, Kokeplate said:

The Office. Hvordan presterer en så morsom mann som Gervais å være forbundet med en så lite morsom serie?

The Office (uk) er jo en av tidenes morsomste serier

Anonymkode: c4f8d...959

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

The Office (uk) er jo en av tidenes morsomste serier

Anonymkode: c4f8d...959

Noen synes det av en eller annen merkelig grunn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suits

Bridgerton

Game of Thrones

House of cards

Prison break 

And just like that

Euphoria

+++

Anonymkode: 7ad73...2c7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

The big bang theory og Fraiser. Begge to er dørgende kjedelige etter min mening. Har ikke ledd et eneste sekund, de få gangene jeg har sett litt på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hannah80 skrev (4 minutter siden):

Enig! På nivå med Mot i brøstet. 

Mot i brystet var forferdelig 

Anonymkode: 4717a...262

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.8.2023 den 17.42):

Outlander

Game of Throndsen

Breaking bad 

Anonymkode: 724a1...b75

Breaking bad?? Nei gi deg. Den er vel ratet som en av de beste serien gjennom tidene og med god grunn! Har sett den tre ganger, den er jo helt fantastisk! 

Anonymkode: edd7f...08c

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.8.2023 den 12.34):

Jeg skjønner ikke hva folk ser i Breaking Bad. En kriminell idiot som gjør idiotiske ting gang på gang. Hva slags god følelse kan man få av å se det? Er det morsomt? Spennende? Jeg blir bare irritert.

Anonymkode: d5ace...cb0

Du er tydeligvis ikke intellektuell nok til å forstå hvorfor Walter White ender opp som kriminell. Det ligger en dyp mening bak denne historien, men tik tok generasjonen klarer ikke fange opp sånt. De kan jo knapt skrive og lese, så hva forventer man. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Du er tydeligvis ikke intellektuell nok til å forstå hvorfor Walter White ender opp som kriminell. Det ligger en dyp mening bak denne historien, men tik tok generasjonen klarer ikke fange opp sånt. De kan jo knapt skrive og lese, så hva forventer man. 

Hva er den dype meningen?

Anonymkode: 36053...3aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Breaking bad?? Nei gi deg. Den er vel ratet som en av de beste serien gjennom tidene og med god grunn! Har sett den tre ganger, den er jo helt fantastisk! 

Selv om du synes den er fantastisk, så trenger ikke alle andre synes det samme 😄 Eller skal alle ha samme smak som deg? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eneste jeg kommer på er Yellowstone. Liker i utgangspunktet serier hvor hovedpersonen ikke nødvendigis er en helt eller god person, men handlingen og flere av karakterende i serien (Beth!) var bare så sykt overdrevet. Skjønner ikke hvorfor serien har fått så mye skryt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

How I met your mother. Handler ikke om henne i det hele tatt, såvidt hun er med på slutten. Alt er om Robin som gifter seg med bestekameraten hans først.

Anonymkode: d981c...b3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Schitts Creek - har prøvd tre ganger å se denne, men klarer ikke engasjere meg, bry meg eller i det hele tatt egentlig å finne så mye morsomt. Synes den prøver for hardt å skape komikk og ender opp med å bli «bråkete».  Her blir det vel en slags «agere to disagree» mellom IMDB og meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...