AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #1 Skrevet 20. august 2023 Jeg lurer på hva single i Norge tenker om å være i forhold med noen som er hyperseksuell. Er det noe som hørtes slitsomt ut eller noe som er ønsket? Bør hyperseksuelle mennesker forbli singel? Anonymkode: 2a04a...7ed
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #2 Skrevet 20. august 2023 Det er jo ingen som bør forbli single om de ikke ønsker det, og treffer andre som liker det samme som de. Jeg kunne aldri vært sammen med en hyper seksuell, så da ville jeg heller vært singel, men den hyper seksuelle personen kunne jo blitt sammen med en annen enn meg. Anonymkode: 79cc9...f08 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #3 Skrevet 20. august 2023 Uff, nei takk fra meg. Jeg er selv ikke så seksuell, 1-2 ganger i uka holder lenge for meg. Nei, hvorfor bør de forbli single? De kan finne seg en annen hyperseksuell, en som kan leve med at vedkommende trenger veldig mye sex, eller vedkommende kan lære seg å leve med en som ikke selv er hyperseksuell. Slik jeg ser det, er det mange muligheter, å forbli singel, er ikke en av dem. Anonymkode: 635d0...24e 2
Gjest Elooon Skrevet 20. august 2023 #4 Skrevet 20. august 2023 Jeg og hyperseksuelle passer utmerket godt sammen så ja selvfølgelig. Nei hyperseksuelle skal ikke forbli singel. Kun de som vil det selv. Da er det heller de som hater sex som bør være singel eller finne noen som er aseksuell.
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #5 Skrevet 20. august 2023 De bør jo som alle andre fortrinnsvis finne seg noen med omtrent samme ønsker og behov som dem selv. Selv er jeg aseksuell, det ville neppe vært en god match... Skjønt, hvis alt annet klaffet kunne jeg vært åpen for en løsning hvor han fant tilfredsstillelse andre steder. Anonymkode: c8002...21a 2 2
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #6 Skrevet 20. august 2023 Nei, det er noe primitivt over det, fortrekker noe mer sofistikert. Anonymkode: d0b70...a65 1 2
Rosakatt Skrevet 20. august 2023 #7 Skrevet 20. august 2023 Kan være lurt å finne noen med relativt likt behov som en selv. Ytterkantene av spekteret sliter kanskje mer en de som ligger nærmere normalen, men alle finner vel noen. Sikkert mange som er hyperseksuelle.
Fremmed fugl Skrevet 20. august 2023 #8 Skrevet 20. august 2023 Som ved annen psykisk lidelse kan det nok være krevende å være partner med dem som har denne lidelsen. Bør nok søke behandling, og være åpen om lidelsen med folk dem dater. 2
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #9 Skrevet 20. august 2023 Jeg har snakket med kvinner som blir hyperseksuelle i forbindelse med maniske perioder. Jeg hadde ikke fungert sammen med dette, uten å akseptere, eller kanskje tenne på at hun har spontan sex med fremmede. Hvis ts bare beskriver en veldig sexglad person, så er det noe annet. Anonymkode: b0db9...c3b
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #10 Skrevet 20. august 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg har snakket med kvinner som blir hyperseksuelle i forbindelse med maniske perioder. Jeg hadde ikke fungert sammen med dette, uten å akseptere, eller kanskje tenne på at hun har spontan sex med fremmede. Hvis ts bare beskriver en veldig sexglad person, så er det noe annet. Anonymkode: b0db9...c3b Tenker mer på sånne som trenger lange sesjoner med sex minst daglig for å kunne fungere i hverdagen. Kanskje det vare er en sexglad person? Anonymkode: 2a04a...7ed
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #12 Skrevet 20. august 2023 Kun kjent to og hun hadde store psykiske problemer og utsatt for overgrep i barndommen mens mannen var en psykopat (han innrømmet det selv at han er iskald og følelsesløs og var konstant utro med god samvittighet). Men som en sexglad kvinne MÅ jeg ha en frisk og kåt mann som partner. Men hyperseksuell, nei. Som med mye annet er en gylden middelvei ideelt Anonymkode: 7ca9d...8dd
ClausSaus Skrevet 20. august 2023 #13 Skrevet 20. august 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg lurer på hva single i Norge tenker om å være i forhold med noen som er hyperseksuell. Er det noe som hørtes slitsomt ut eller noe som er ønsket? Bør hyperseksuelle mennesker forbli singel? Anonymkode: 2a04a...7ed For min del: Ikke interessert. Lukter «Oisann…!» på julebord lang vei. Blander meg ikke i hva andre velger. 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #14 Skrevet 20. august 2023 Hyperseksuell det blir vel noe manisk over det og at man må ha er det ikke slik? Det hadde jeg ikke orket, er glad i sex og har i forhold som regel hatt sex en gang og to om dagen men fordi vi hadde lyst ikke fordi vi måtte. Anonymkode: 59dd5...acb
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #15 Skrevet 21. august 2023 Hyperseksuell er vel bare et annet ord for arbeidsløs og barnløs? Har man jobb og barn så orker man ikke og har ikke tid til sex flere ganger daglig. Anonymkode: ba6a0...6f1 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #16 Skrevet 21. august 2023 Spørs vel litt hva det innebærer. Jeg kan tilpasse meg alt fra daglig sex til 2 ganger per uke. Sex mange ganger for dagen eller 4 ganger per mnd og mindre er irriterende for meg. Anonymkode: b1eda...06e
Paneera Skrevet 21. august 2023 #17 Skrevet 21. august 2023 Absolutt ikke. Jeg er nærmest aseksuell, så han hadde følt seg kronisk avvist og jeg kronisk kvelt. Hadde på ingen måte funket. 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #18 Skrevet 21. august 2023 At noen ikke har noen som helst styring på sin egen kropp, er ikke akkuratt fristende. Da kan man like gjerne være sammen med en programmert robot. Det må foregå en viss dynamikk i et forhold. Anonymkode: 9e928...fda
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #19 Skrevet 21. august 2023 Hadde vært en drøm. M55 Anonymkode: 39bfa...284
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #20 Skrevet 21. august 2023 Jeg kunne ha tenkt meg å være i forhold med noen som var seksuell. Anonymkode: 20ff8...064
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå