Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lover å ringe før han legger seg. Ringer på vei hjem i 3 tiden, så går tlf tom for strøm. Er da snart hjemme (godt påseila). Blir liggende våken og er redd noe har skjedd han.  Tlf kommer ikke på før i dag tidlig. Har ftemdeles ikke ringt eller sendt melding.  Kjenner jeg blir forbanna. Ble liggende hele natta å være redd noe har skjedd med han. Og syns det er respektkøst når han ikke passer på å gi meg et lite pling. Har også sendt en melding og bedt han ringe.  Skal sies at han er på hyttetur med trygge folk (og bsre gutter). Så ikke redd for utroskap elns. 

Er det innafor å bli irritert? 

Anonymkode: 37d03...009

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han ringte jo i 3-tiden? 
Nei, det er ikke innafor å bli irritert.

Anonymkode: 561ec...137

• Liker 18
  • Nyttig 2
Skrevet

Nei, egentlig ikke. 

• Liker 4
Skrevet

Nei egentlig ikke så lenge han er på hyttetur bare med gutter uti skauen. Han er vel dårlig eller har sovet lenge.

• Liker 4
Skrevet

Nei. Han er jo på hyttetur. La han være på hyttetur. Syns du krever litt for mye, han er ikke en tenåring..

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Nei. Hadde jeg vært han så hadde jeg blitt borte enn natt til så du hadde fått sutra deg ferdig.

Anonymkode: df4da...66e

• Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet

Rødt flagg for han. Du er kontrollfreak. 

Anonymkode: d1712...fce

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet

Nei, synes egentlig ikke det. 

Anonymkode: 5477a...073

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Lover å ringe før han legger seg. Ringer på vei hjem i 3 tiden, så går tlf tom for strøm. Er da snart hjemme (godt påseila). Blir liggende våken og er redd noe har skjedd han.  Tlf kommer ikke på før i dag tidlig. Har ftemdeles ikke ringt eller sendt melding.  Kjenner jeg blir forbanna. Ble liggende hele natta å være redd noe har skjedd med han. Og syns det er respektkøst når han ikke passer på å gi meg et lite pling. Har også sendt en melding og bedt han ringe.  Skal sies at han er på hyttetur med trygge folk (og bsre gutter). Så ikke redd for utroskap elns. 

Er det innafor å bli irritert? 

Anonymkode: 37d03...009

Her har du noe du kan jobbe med hos deg selv. 

Anonymkode: 43bb1...19f

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvorfor blir du liggende og være redd? Det er jo DET som er problemet her, og noe du burde jobbe med. Den angsten er ikke sunn,

Anonymkode: 8450d...55f

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg skjønner deg, sliter selv når min er på fylla. men du er urimelig. Og jeg er det. 

Anonymkode: cc76f...53e

• Nyttig 2
Skrevet

Han er på hyttetur, så la han kose seg. Hvorfor skulle han absolutt ringe? 

Anonymkode: 351c5...9cb

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet

Ikke innafor, nei. 

Anonymkode: 88ace...fd3

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor skuldrene noe skje ham?

Anonymkode: 30c72...9bb

• Liker 2
Skrevet

Nei. Det er ikke hans feil at du ligger våken fordi du ikke har kontroll på det mentale.

Anonymkode: ffae5...0c1

• Liker 3
Skrevet

Men han holdt jo avtalen og ringte? Jeg skjønner ingenting, og det gjør sikkert ikke han heller om du velger å lage en sak ut av dette. Jeg hadde aldri giddet å sitte opp til midt på natta, fordi noen andre var på fylla.

Anonymkode: f4a4b...8c4

• Liker 2
  • Nyttig 5
Gjest WhisperingWind
Skrevet

For å snu på det. Om jeg hadde vært på hytta med venninner og typen krevde oppmerksomhet hvert 5 min hadde jeg klikka. 

Når jeg er med vennene min dedikerer jeg meg til dem.

Hadde nok sendt god morgen og godnatt, kanskje en tlf samtale i ny og ne et par snapper. Men han hadde også skjønt om det plutselig hadde blitt stille om vi hadde tatt oss en fest og plutselig sovnet 🤷🏻‍♀️

Skrevet

Hvorfor skal han ringe før han legger seg på hyttetur med gutta?

Han er vel voksen nok til å passe på seg selv eller?

Anonymkode: 1cbf1...3e9

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...