AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #1 Skrevet 20. august 2023 Jeg har nettopp lastet ned tinder igjen etter flere års pause. Jeg syntes det er greit å møte folk i nærområdet da jeg ikke ser poenget med å møte menn som bor langt unna i tilfelle det skulle bli noe seriøst. Det som ovverasker meg litt er at mange unge menn trykker liker på meg ( alt fra 19-24 år) jeg er selv 28. Er det veldig drøyt å møte disse? flere er 21 og 22 år? Hvis jeg går på veldig mye eldre menn enn meg er jeg redd de tenker jeg er en taper. Har for tiden ikke jobb eller barn eller noe. Også er jeg litt barnslig av meg. Derfor føler jeg kankje jeg passer mer mentalt med noen som er 20 eller tidlig i 20 årene. Hvis jeg finner noen i 30 årene er jeg redd han rett og slett skal syntes jeg er barnslig og umoden. Anonymkode: fc55d...15c 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #2 Skrevet 20. august 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har nettopp lastet ned tinder igjen etter flere års pause. Jeg syntes det er greit å møte folk i nærområdet da jeg ikke ser poenget med å møte menn som bor langt unna i tilfelle det skulle bli noe seriøst. Det som ovverasker meg litt er at mange unge menn trykker liker på meg ( alt fra 19-24 år) jeg er selv 28. Er det veldig drøyt å møte disse? flere er 21 og 22 år? Hvis jeg går på veldig mye eldre menn enn meg er jeg redd de tenker jeg er en taper. Har for tiden ikke jobb eller barn eller noe. Også er jeg litt barnslig av meg. Derfor føler jeg kankje jeg passer mer mentalt med noen som er 20 eller tidlig i 20 årene. Hvis jeg finner noen i 30 årene er jeg redd han rett og slett skal syntes jeg er barnslig og umoden. Anonymkode: fc55d...15c Jeg tror at det at du er barnslig og ikke har barn er en fordel for mange menn. Anonymkode: 159ac...879 4 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #3 Skrevet 20. august 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg har nettopp lastet ned tinder igjen etter flere års pause. Jeg syntes det er greit å møte folk i nærområdet da jeg ikke ser poenget med å møte menn som bor langt unna i tilfelle det skulle bli noe seriøst. Det som ovverasker meg litt er at mange unge menn trykker liker på meg ( alt fra 19-24 år) jeg er selv 28. Er det veldig drøyt å møte disse? flere er 21 og 22 år? Hvis jeg går på veldig mye eldre menn enn meg er jeg redd de tenker jeg er en taper. Har for tiden ikke jobb eller barn eller noe. Også er jeg litt barnslig av meg. Derfor føler jeg kankje jeg passer mer mentalt med noen som er 20 eller tidlig i 20 årene. Hvis jeg finner noen i 30 årene er jeg redd han rett og slett skal syntes jeg er barnslig og umoden. Anonymkode: fc55d...15c Tenk at du skal please deg sjøl og ikke menn, dvs gå for de unge gutta hvis du føler dere er mer på samme planeten. Anonymkode: 272b4...c6a 6
Amalie95 Skrevet 20. august 2023 #4 Skrevet 20. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg tror at det at du er barnslig og ikke har barn er en fordel for mange menn. Anonymkode: 159ac...879 Denne må du utdype? 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #5 Skrevet 20. august 2023 Husker lunsjen som 20åring hvor gutta skrøyt av gamle damer på rundt 28 var best og mest gærne i senga. Så ville ikke forventet noe veldig balansert og seriøst forhold. Anonymkode: 65450...52a 2
Lt.Dan Skrevet 20. august 2023 #6 Skrevet 20. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Husker lunsjen som 20åring hvor gutta skrøyt av gamle damer på rundt 28 var best og mest gærne i senga. Så ville ikke forventet noe veldig balansert og seriøst forhold. Anonymkode: 65450...52a "gamle damer"...😭 5 2 3
Eryn Skrevet 20. august 2023 #7 Skrevet 20. august 2023 Gjør det du føler for uten å tenke på hva andre mener om det!! Det er jo ditt liv! 😉 2 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #8 Skrevet 20. august 2023 28 år er du ikke så mye eldre en disse 😅 mellom meg og mannen min er det 9 år og noen mnd i mellom han er yngst. Traff han rett før 30, 2 år unna deg. minner meg om før jeg traff mannen typ 1 år før, så var det en på Tinder han var 19, like gammel som min datter. Prøvde og sjekke meg opp, sa han var på alderen til mitt eget barn. Han ble så fornærmet og mente alder var bare et tall osv. måtte blokken tilslutt jeg 😅🤣 da var jeg vel 38 Anonymkode: 327b0...eaa 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #9 Skrevet 20. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 28 år er du ikke så mye eldre en disse 😅 mellom meg og mannen min er det 9 år og noen mnd i mellom han er yngst. Traff han rett før 30, 2 år unna deg. minner meg om før jeg traff mannen typ 1 år før, så var det en på Tinder han var 19, like gammel som min datter. Prøvde og sjekke meg opp, sa han var på alderen til mitt eget barn. Han ble så fornærmet og mente alder var bare et tall osv. måtte blokken tilslutt jeg 😅🤣 da var jeg vel 38 Anonymkode: 327b0...eaa Han var 30 da 😅 kunne missforstås Anonymkode: 327b0...eaa
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #10 Skrevet 20. august 2023 Lt.Dan skrev (4 minutter siden): "gamle damer"...😭 Ja for 20åringer er det gamle damer 😅 Anonymkode: 65450...52a
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #11 Skrevet 20. august 2023 Amalie95 skrev (16 minutter siden): Denne må du utdype? De fleste menn ønsker ikke å oppdra andre menn sine barn, og vil ha minst mulig "baggasje" i en ny relasjon. Ellers liker menn damer som er åpne, lekne, har humor og kan tulle. Damer som er for seriøse og rigide kan skremme bort mange menn. Anonymkode: 159ac...879 3
Lt.Dan Skrevet 20. august 2023 #12 Skrevet 20. august 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): De fleste menn ønsker ikke å oppdra andre menn sine barn, og vil ha minst mulig "baggasje" i en ny relasjon. Ellers liker menn damer som er åpne, lekne, har humor og kan tulle. Damer som er for seriøse og rigide kan skremme bort mange menn. Anonymkode: 159ac...879 Nå kommer du til å få dagens incelpokal😝 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #13 Skrevet 20. august 2023 Lt.Dan skrev (6 minutter siden): Nå kommer du til å få dagens incelpokal😝 Garantert, men den tar jeg! 😉 Anonymkode: 159ac...879 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #14 Skrevet 20. august 2023 Jeg tenker at alt over 20 er fair game. Å date en tenåring blir litt mer creepy. Anonymkode: e6cad...0d1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #15 Skrevet 20. august 2023 Hvis du synes at det er gøy å date en yngre mann, og mannen synes det samme så synes jeg ikke at du skal bry deg med hva jeg eller andre måtte mene om det. Anonymkode: 433ae...9d5 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #16 Skrevet 20. august 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Garantert, men den tar jeg! 😉 Anonymkode: 159ac...879 Incelen burde ta et rettskrivningskurs: "Bagasje" har enkel g. Hvorfor er inceler alltid så dumme? Vent, det er kanskje derfor de er inceler? Tips: Ingen damer vil være sammen med en dum fyr som later som han er en smart fyr. Anonymkode: 272b4...c6a 3
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #17 Skrevet 20. august 2023 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Incelen burde ta et rettskrivningskurs: "Bagasje" har enkel g. Hvorfor er inceler alltid så dumme? Vent, det er kanskje derfor de er inceler? Tips: Ingen damer vil være sammen med en dum fyr som later som han er en smart fyr. Anonymkode: 272b4...c6a Vel, Vedum er jo gift så så meget for den teorien din... Anonymkode: e12ba...9ed
Rotemor Skrevet 20. august 2023 #18 Skrevet 20. august 2023 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har nettopp lastet ned tinder igjen etter flere års pause. Jeg syntes det er greit å møte folk i nærområdet da jeg ikke ser poenget med å møte menn som bor langt unna i tilfelle det skulle bli noe seriøst. Det som ovverasker meg litt er at mange unge menn trykker liker på meg ( alt fra 19-24 år) jeg er selv 28. Er det veldig drøyt å møte disse? flere er 21 og 22 år? Hvis jeg går på veldig mye eldre menn enn meg er jeg redd de tenker jeg er en taper. Har for tiden ikke jobb eller barn eller noe. Også er jeg litt barnslig av meg. Derfor føler jeg kankje jeg passer mer mentalt med noen som er 20 eller tidlig i 20 årene. Hvis jeg finner noen i 30 årene er jeg redd han rett og slett skal syntes jeg er barnslig og umoden. Anonymkode: fc55d...15c Er du mer opptatt av å finne en som liker deg enn en du liker selv?? For hvis ikke så trenger du ikke overtente alt det der. Endret 20. august 2023 av Rotemor 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #19 Skrevet 20. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har nettopp lastet ned tinder igjen etter flere års pause. Jeg syntes det er greit å møte folk i nærområdet da jeg ikke ser poenget med å møte menn som bor langt unna i tilfelle det skulle bli noe seriøst. Det som ovverasker meg litt er at mange unge menn trykker liker på meg ( alt fra 19-24 år) jeg er selv 28. Er det veldig drøyt å møte disse? flere er 21 og 22 år? Hvis jeg går på veldig mye eldre menn enn meg er jeg redd de tenker jeg er en taper. Har for tiden ikke jobb eller barn eller noe. Også er jeg litt barnslig av meg. Derfor føler jeg kankje jeg passer mer mentalt med noen som er 20 eller tidlig i 20 årene. Hvis jeg finner noen i 30 årene er jeg redd han rett og slett skal syntes jeg er barnslig og umoden. Anonymkode: fc55d...15c Jeg tror det kommer litt an på hva du ser etter. Om du bare er ute etter noe uforpliktende så betyr neppe hans alder eller din livssituasjon så veldig mye. Også nok av menn i trettiåra som er barnslige av seg. Anonymkode: 774a0...2ca
Navnet Mitt Skrevet 20. august 2023 #20 Skrevet 20. august 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har nettopp lastet ned tinder igjen etter flere års pause. Jeg syntes det er greit å møte folk i nærområdet da jeg ikke ser poenget med å møte menn som bor langt unna i tilfelle det skulle bli noe seriøst. Det som ovverasker meg litt er at mange unge menn trykker liker på meg ( alt fra 19-24 år) jeg er selv 28. Er det veldig drøyt å møte disse? flere er 21 og 22 år? Hvis jeg går på veldig mye eldre menn enn meg er jeg redd de tenker jeg er en taper. Har for tiden ikke jobb eller barn eller noe. Også er jeg litt barnslig av meg. Derfor føler jeg kankje jeg passer mer mentalt med noen som er 20 eller tidlig i 20 årene. Hvis jeg finner noen i 30 årene er jeg redd han rett og slett skal syntes jeg er barnslig og umoden. Anonymkode: fc55d...15c Til og med jeg som er godt oppi 50-åra synes det er bra om en dame er litt barnslig. Mange vil nok også være godt fornøyd med at du ikke har barn. Det at du ikke har jobb kan jo kanskje virke negativt på noen, men det kommer jo naturligvis helt an på årsaken. Du skal iallefall ikke ta sorgene på forskudd. Føler du for å møte noen yngre (de er vel stort sett ute etter et ligg når de jakter "eldre" damer) så hvorfor ikke? Følg magefølelsen. Vil du heller ha eldre, så er det neppe manko på kandidater der heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå