AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #1 Skrevet 20. august 2023 Jeg deler 1 barn 50/50 med barnefar! Vi har et godt sammarbeid, og jeg strekker meg langt for å holde på det for barnet si skyld! Men nå i det siste, så har far flyttet til en annen kommune, en annen by, til et sted som ikke er barnevennlig, må kjøre 20 min en vei for å levere på skolen, det kan jo ikke jeg si noe på, men har ikke støttet det, og nå når han skal ha samvær, har han bestilt sydentur til seg selv og kjæreste, og jeg skal reise på jobbtur, så er 3 dager der som barnet trenger barnevakt, han har familie langt vekke, som han da har fikset en tante til barnevakt, som barnet ikke kjenner, har kanskje sett henne 1 gang i året eller 1 gang annen hvert år! Og dette barnet er et barn som trenger trygghet, og er veldig sjenert og litt redd av seg.. synes far tar altfor lett på ting, uten å tenke barnet oppi det hele, setter seg selv først… så hva kan en gjøre i slike situasjoner? Prøver å ta det opp med han, men kommer ingen vei… Anonymkode: 7e60e...d2d
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #2 Skrevet 20. august 2023 Ring å prat med tante og treff henne med barnet før barnepass. Anonymkode: 18b96...5d4 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #3 Skrevet 20. august 2023 Er enig med deg. Men du har vel ikke så mye å si så lenge han har samvær? Er det noen mulighet for at far ig datter reiser en helg til tanten i forkant? Eller at tanten kommer og overnatter hos de et par dager før pass når far er hjemme? For litt tilvenning. Kan noen i din familie som er nærmere passe? Vet det ikke er ditt problem, men barnet trenger jo kanskje noen kjente. Anonymkode: 74206...ef8
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #4 Skrevet 20. august 2023 Kanskje ungen har godt av å bli trygg på noen nye personer også. Så om tante er en skikkelig dame så går nok det bra. Anonymkode: eff29...927 1 2
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #5 Skrevet 20. august 2023 Hva er alderen på barnet ditt? Anonymkode: 6e949...17f 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #6 Skrevet 20. august 2023 En tante er jo nær familie, og barnet er så stort at går på skolen? Da tenker jeg at dette går seg til, kanskje de får et veldig bra forhold etterpå. Men enig i at kanskje det hadde vært greit å besøkt henne litt i forkant, en lørdag eller noe? Anonymkode: 81816...2a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå