AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #1 Del Skrevet 20. august 2023 Jeg hadde desssverre en MA i sommer. Fikk første mens etter 4 uker og 5 dager, litt forsinket i forhold til normal syklus, som pleier å være på 28 dager. Kommer også EL til å være forsinket, eller kan jeg forvente at EL kommer som normalt og at kroppen vil komme inn i normal syklus igjen, eller vil den bli forskjøvet permanent? Jeg har tidligere hatt svært stabil syklus. Noen erfaringer? Anonymkode: d3561...9fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #2 Del Skrevet 20. august 2023 Om du fikk første mens 4 uker og 5 fager etter MA så betyr ikke det at syklusen din var 4u 5d.. Syklusen "resettes" på en måte når HCG er under 5. Og det skjer ikke umiddelbart etter MA. Kommer ann på hvor langt på vei du var + hvordan MA ble behandlet. Kroppen kommer til å nå normal syklus igjen, men ingen kan si når - da dette er veldig individuelt. Anonymkode: 389a9...bab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #3 Del Skrevet 20. august 2023 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Om du fikk første mens 4 uker og 5 fager etter MA så betyr ikke det at syklusen din var 4u 5d.. Syklusen "resettes" på en måte når HCG er under 5. Og det skjer ikke umiddelbart etter MA. Kommer ann på hvor langt på vei du var + hvordan MA ble behandlet. Kroppen kommer til å nå normal syklus igjen, men ingen kan si når - da dette er veldig individuelt. Anonymkode: 389a9...bab Det forstår jeg. Jeg burde nok ha gitt litt mer informasjon. Jeg tok abortpillene samme dag som jeg skulle hatt menstruasjon i normal syklus, og tok EL-tester når aborten var ferdig. Den ble positiv samme dag som jeg normalt skulle hatt EL, 12 dager etter aborten startet. Derfor lurer jeg på om jeg kan anta at EL vil skje som normalt denne måneden også, eller om den vil bli forskjøvet, ettersom mensen kom seinere enn normalt? Anonymkode: d3561...9fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #4 Del Skrevet 20. august 2023 Igjen så vil det fremdeles være individuelt og noe avhengig av hvor langt du var på vei.. Men har du hatt sist EL som normalt, så kan jo det tyde på at den kommer som normalt nå også.. Anonymkode: 389a9...bab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå