AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #21 Skrevet 20. august 2023 Jeg kjøpte en i Costa Rica. Luktet herlig! Anonymkode: e7a76...954 1
Undrer meg på Skrevet 20. august 2023 #22 Skrevet 20. august 2023 Jeg bruker fast den med aloe og avokado. Ingenting funker bedre på håret mitt. Stripes fire ganger i året, er langt men må sjelden trimmes mener frisøren fordi det er så lite slitt. Bruker en god hårkur to-tre ganger i måneden i tillegg. 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #23 Skrevet 20. august 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg brukte denne. https://www.fruugonorge.com/herbal-essenser-sjampo-glatt-samling-135-oz/p-66691495-133908690?language=no&ac=ProductCasterAPI&asc=pmax&gclid=EAIaIQobChMI-fuItpDsgAMVDoVoCR2mLwOeEAQYBCABEgLLG_D_BwE Anonymkode: fc354...c25 Den har blitt rå-dyr! Er den opprinnelig amerikansk? Anonymkode: 53e7d...8d7
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #24 Skrevet 20. august 2023 Undrer meg på skrev (1 minutt siden): Jeg bruker fast den med aloe og avokado. Ingenting funker bedre på håret mitt. Stripes fire ganger i året, er langt men må sjelden trimmes mener frisøren fordi det er så lite slitt. Bruker en god hårkur to-tre ganger i måneden i tillegg. Så den er som frisør-sjampo, bra for håret? Anonymkode: 53e7d...8d7
Laraa Skrevet 20. august 2023 #25 Skrevet 20. august 2023 Yes yes yes, det er klart jeg husker herbal essences. De hadde dem på normal i fjor, men usikker på om det fortsatt er inne 1
Undrer meg på Skrevet 20. august 2023 #26 Skrevet 20. august 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Så den er som frisør-sjampo, bra for håret? Anonymkode: 53e7d...8d7 Det aner jeg ikke. Min frisør trekker på skuldrene og sier jeg bør bruke det som fungerer for meg. Har prøvd dyre produkter, men får ikke like mykt hår. Har som sagt lite slitasje og har langt hår. Tør ikke anbefale alle å bruke det. 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #27 Skrevet 20. august 2023 Undrer meg på skrev (1 minutt siden): Det aner jeg ikke. Min frisør trekker på skuldrene og sier jeg bør bruke det som fungerer for meg. Har prøvd dyre produkter, men får ikke like mykt hår. Har som sagt lite slitasje og har langt hår. Tør ikke anbefale alle å bruke det. Kjøper du den på nett? Anonymkode: 53e7d...8d7 1
Korsihalsen Skrevet 20. august 2023 #28 Skrevet 20. august 2023 (endret) jukkapalme skrev (51 minutter siden): Jeg husker også de. Brukte dem på barneskolen. Mener det fantes en lilla og? De luktet utrolig godt, men tror ikke selve sjampoen og balsamen var særlig bra. Og apropos duft, flere som brukte Date? Jeg hadde den på barneskolen både i rollon og deospray. Eller var det eau de cologne? Jeg husker neimen ikke. Begynner jo å bli endel år siden. Likte den røde og den ferskenfargede best. Enten den eller Mum 21 var min første deo. Alle hadde Date parfymen, men alle snakka høyt om at den skulle man ikke kjøpe fordi de teste på dyr. Så kom man hjem med noen som hadde den så svarte de, nei den fikk jeg til bursdagen min så kan nesten ikke kaste den 😄😄 Endret 20. august 2023 av Korsihalsen 2 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #29 Skrevet 20. august 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Sjampo og balsam fra merket Herbal Essences var en STOR favoritt hos meg i tenårene, og nå er de forsvunnet. Kom plutselig på de, de luktet så utrolig godt. Husker fargen rosa og gul, får kun opp grønne når jeg søker etter de nå. Er det noen som vet om det er mulig å få tak i disse igjen? Legger ved bilde. Anonymkode: a7f93...e07 Elsket den!! Luktet så sykt godt!! Synd de ikke selger den lenger! Anonymkode: b57cb...62c 1
jukkapalme Skrevet 20. august 2023 #30 Skrevet 20. august 2023 Korsihalsen skrev (1 minutt siden): Alle hadde Date parfymen, men alle snakka høyt om at den skulle man ikke kjøpe fordi de teste på dyr. Så kom man hjem med noen som hadde den så svarte de, nei den fikk jeg til bursdagen min så kan nesten ikke kaste den 😄😄 Å, det husker jeg ikke, for hadde jeg visst da at den testet på dyr da ville jeg ikke brukt den. Hehe, ja, noe måtte de jo finne på for å unnskylde seg 😂
Bacteria Skrevet 20. august 2023 #31 Skrevet 20. august 2023 (endret) AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jaaaa, jeg elsket den rosa!! 😃😃 Jeg er sikkert eldre enn dere, for denne brukte jeg i min ungdom. Den rosa. Fy søren, beste shampoen ever. 😅 Var overbevist om at jeg hadde alle gutta etter meg pga lukten denne shampoen ga håret mitt. 😅 Anonymkode: e52b4...621 Hehe… De hadde sminke også Endret 20. august 2023 av Bacteria 3
Undrer meg på Skrevet 20. august 2023 #32 Skrevet 20. august 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Kjøper du den på nett? Anonymkode: 53e7d...8d7 Har kjøpt med fra Sverige. Kjøper fem flakser når jeg kommer over. To med balsam for den varer jo evig lenge 😅 2
Bacteria Skrevet 21. august 2023 #33 Skrevet 21. august 2023 Noen som husker Maxelle? I den delikate, grønne emballasjen. Fra når jeg begynte å interessere meg for sminke på tidlig 80-tall
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #34 Skrevet 22. august 2023 Herlig tråd😁 Den lukta kjempegodt, skulle ønske (som en annen her) at den fantes i dusjsåpe. Noen som husker den Timotei- shampooen? Mamma brukte kun den, men jeg husker ikke helt hvordan den luktet😄 - og honningshampoo! Den var også en favoritt hos meg og venninnene mine på midten av 90- tallet. Anonymkode: 3e987...ad1 2
MyMichelle Skrevet 22. august 2023 #35 Skrevet 22. august 2023 Ja! Jeg elsket lukten, og at den alltid var «redningen» hvis det begynte å klø i hodebunnen av andre sjampoer. Og når jeg kjøpe sjampo med divsere oljer, for da så håret tungt og fett ut etter noen uker. Hadde alltid Herbal E. i skapet i tilfelle dyre produkter gjorde håret mitt verre. Nå fikk jeg lyst å kjøpe den igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå