AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #1 Del Skrevet 20. august 2023 Hei Jeg jobber som assistent på et sykehus i HSØ området. I går skulle jeg egentlig jobbe kveld, men ble spurt dagen før etter kl 12 om jeg kunne jobbe dagtid i stedet. Dette dukket jo da i opp i Gat som forskjøvet vakt, men jeg lurer på egentlig hva betalingen er. Er det da opprinnelig vakt + overtidsbetaling for den nye vakten? Virker sånn når jeg leser i Gat på min timeliste. Har skjønt det er to forksjellige regelsett som gjelder for når man gir beskjed om dette - derfor jeg inkluderte etter kl 12 dagen før her. SMSen kom altså i 13 tiden på fredag. Ble ikke helt klok av å lese tariffavtalen , så fint om noen har en enkel forklaring på det. Ekstra penger er jo ikke noe å klage åp tenker jeg da. Anonymkode: bc822...a90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #2 Del Skrevet 20. august 2023 Er det forsøvet vakt får du 50% overtid de timene du egentlig ikke skulle vært på jobb. Anonymkode: 4d269...3ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #3 Del Skrevet 20. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er det forsøvet vakt får du 50% overtid de timene du egentlig ikke skulle vært på jobb. Anonymkode: 4d269...3ab Dette uansett klokkeslett. Vi får det ofte en uke i forveien. Anonymkode: 4d269...3ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #4 Del Skrevet 20. august 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dette uansett klokkeslett. Vi får det ofte en uke i forveien. Anonymkode: 4d269...3ab Takk for oppklaring. Anonymkode: bc822...a90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #5 Del Skrevet 20. august 2023 50% overtid får vi i kommunen hvertfall. Anonymkode: d05b1...ffc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #6 Del Skrevet 21. august 2023 Du finner forøvrig svaret ditt i e-håndboken….(finnes også som app) Anonymkode: 56379...f27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå