Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk til deg som gidder å lese eller gi meg noen tips.

Da jeg var 16 var jeg sammen med en gutt i ca tre måneder. Han var to år eldre enn meg. Det ble slutt, jeg var knust og vet fra hans kompiser at han var ganske lei seg å. Grunnen til at det ble slutt var at han skulle i førstegangstjenesten, sa han vertfall. Selvom det ble slutt endte vi av og til hjem til hverandre etter fester. 
Nå har det gått åtte år siden den gang, jeg fikk ny kjæreste for fem år siden og har ett barn. Vi var stup forelsket i starten og jeg kunne ikke se for meg og være sammen med noen andre enn han de første årene. Men jeg har tidvis tenkt mye på eksen å hva vi kunne vært, savnet, drømt, stalket sist når han var aktiv på Messenger osv. De gangene jeg har møtt han på butikken, føler jeg vi har den samme kjemien som vi hadde for åtte år siden. 
Meg og barnefar har vært inni en krevende periode etter barnet ble født, med bla kolikk. Han tror også han kan leve livet som før barnet kom, ønsker å dra vekk mye i helgene osv. Så i det siste har jeg tenkt enda mer på eksen, så og si hele tiden. Føler jeg både er fortsatt forelsket i han og har en intens kjærlighetssorg. Vet ikke om dette grunner i at meg og barnefar er inni en dårlig periode eller ikke. Føler meg helt lost og håper noen har noen gode tips/ eller noen av de samme erfaringene. 
Btw jeg er vokst opp som et skilsmisse barn og ønsker virkelig ikke dette for mitt barn. Noen som har erfaring med en parterapaut/familierådgivning? 

Anonymkode: a72a6...0c6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjemi er ikke nok, dessverre. Det har du og eksen erfart. Istedet for å ha abstandsforhold noen mnd, slo dere opp. Så hvorfor skulle han være tålmodig gjennom brudd og barn? 

Om du vil løse ting med nåværende, vil jeg anbefale Familievernkontoret. 

Anonymkode: c003b...8e2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...