Gå til innhold

Fantastisk

elle

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

er denne damea stor?? hvor?? kunne ikke se det jeg...hun så jo helt normal ut...med litt former, slik jenter skal være...Nei, det er en syk verden..... Lurer på hva skikkelige overvektige mennesker blir kalt av disse folkene jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, i forhold til vanlige modeller er hun "stor". Men helt rett, hun er en vanlig jente med pupper og et sunt utseende.

Hipp hipp!

Verre er det faktisk med norske blader som KK, som hevder de tar avstand fra den syke modellbildeverdenen, og som når det kommer til stykket viser jenter som ikke akkurat har c-cup og runde hofter for det... De tror faktisk at de bare viser sunne, normale jenter. De utenlandske motebladene sier i hvert fall ikke at de gjør det!

Tror jeg faktisk skal kjøpe Vogue jeg. Kjøper aldri sånne ting, men jeg kan fortelle bladet at jeg støtter grepet de nå har tatt. 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

hu er feit.

Kan dere ikke bare fatte det?? Feite damer kan aldri bli modeller.

Er så dritt lei av feite damer som klager over tynne modeller! Slank dere da vell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

håper virkelig det der var en dårlig spøk... ellers tror jeg kanskje du mangler en del innhold i ditt lille hode.... Men jeg skal ikke la meg irritere av slike trangsynte mennesker som deg, synes heller synd på deg jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Kan man ikke godta begge deler da? Må virkelig de som er tynne rakkes ned på fordi èn kvinnelig modell med mere former kommer frem? Javisst er jeg enig i at det finnes for stor overvekt av supertynne modeller. Men jeg er for mangfoldet, og det finnes faktisk tynne damer - også - som er tynne naturlig, og ikke har slanket seg til å bli sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De to siste innleggene er ikke underskrevet og har ikke brukernavn.....pinlig at man kommer med sære meninger, men gidder ikke vedstå seg dem.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

at man er anonym kan jo rett og slett komme av at man ikke er registrert her...trenger ikke nødvendigvis være fordi man ikke tør å stå for det man sier... Det er jo ikke akkurat så veldig mye mindre anonymt om det står et og eller anna navn som sandy eller gud vet hva der...ingen som vet hvem man er av den grunn vel.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke krangle da.

Kan vi ikke bare diskutere den tråden jeg startet?

Krangle kan dere gjøre et annet sted!

Mange klemmer fra elle12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neida, skal ikke krangle...nå har jeg registrert meg også da, så jeg ikke skal få kjeft for å være feig....icon_smile.gif

Og joda, selvølgelig er det greit at noen mennesker er tynne...naturlig tynne mener jeg.... men hvor mange av disse supermodellene har et normalt kosthold da?? jeg aner ikke, men tviler på at det er særlig mange... Men er jo selvfølgelig klar over at det finnes mennesker som har en høy forbrenning og kan spise hva de vil og fortsatt være supertynne...

Men denne motebransjen har en tendens til å få normale folk til å føle seg som elefanter.... Selv bruker jeg størrelse 40, er ikke tykk, men heller ikke en spiker...litt rund i kantene... Trives godt med det, men merker jo fra media og klesprodusentene at det er et stort press... Gjelder bare å ha guts nok til å motstå det presset og ikke la det drive en til usunne handlinger.... Men det er ikke alltid lett når en står i prøverommet og slåss med klærne...icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...