Gå til innhold

Hva liker menn at kvinner gjør i sengen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nettopp begynt å date en mann og er litt nervøs med dette rundt samleie fordi jeg har ikke like mye erfaring som han. Hva er det menn liker at kvinner gjør under samleie?

Anonymkode: 447c9...d20

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer helt an på hvem man spør, en ting som funker på en, kan være helt feil for en annen. Så å ha noen "triks" som man tror funker på alle blir bare feil, så skal du lære deg hva man liker så er beste måten å prate om sex og preferanser, og er vel spennende det også😊

Vis tydelig at du liker han, vis at du er opptatt av hans nytelse, og prøv å les hans signaler, så er du ett godt stykke på vei, men prat om det! 

• Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nettopp begynt å date en mann og er litt nervøs med dette rundt samleie fordi jeg har ikke like mye erfaring som han. Hva er det menn liker at kvinner gjør under samleie?

Snakk med han. Vær ærlig og spør. Kommunikasjon er viktig for å skape et godt sexliv. Han forteller hva han liker og du forteller hva du liker. Det er også lurt å være åpen om ting man kar lyst til å prøve og hva man ikke vil.

• Liker 2
Skrevet
remix2020 skrev (3 minutter siden):

Snakk med han. Vær ærlig og spør. Kommunikasjon er viktig for å skape et godt sexliv. Han forteller hva han liker og du forteller hva du liker. Det er også lurt å være åpen om ting man kar lyst til å prøve og hva man ikke vil.

For meg er dette fasit. En kvinne som tør å kommunisere, er sexy. 

Anonymkode: 82acb...665

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Hvorfor spør du fremmede folk her? spør HAN! alle har forskjellige preferanser. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Sug han, er han ung og uerfaren kommer han før du får den i munnen. Å ta initiativ og ri han er heller aldri feil.

Anonymkode: ea19f...f2b

Skrevet
remix2020 skrev (1 time siden):

Kjempehard skrev (1 time siden):

Hvorfor spør du fremmede folk her? spør HAN! alle har forskjellige preferanser. 

Både ja og nei. Kommunikasjon er veldig viktig, så klart. Men så er jeg uenig i at man skal spørre hverandre hva man liker og fortelle om det. Dvs det er fint å fortelle om hvor godt man liker det nåværende partner har gjort/gjør. Men ellers synes jeg man skal holde for seg selv hva man liker, for det vil jo si at man snakker av tidligere erfaring med andre. 

Jeg synes det er mye bedre å etter hvert lære av hverandre hva som er godt og fokusere på hva dere to har sammen. Det lærer man fint etter hvert og kjenne hva som er godt med partneren.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

En kvinne som lar meg få lov til å gjøre det jeg har lyst til, og ikke bestemmer at enkelte stillinger osv. ikke går. 

Anonymkode: 88e41...5f6

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

En kvinne som lar meg få lov til å gjøre det jeg har lyst til, og ikke bestemmer at enkelte stillinger osv. ikke går. 

Det var vel nokså ego, eller? Hvis begge skal ha god sex er det best å snakke sammen og respektere partnerens ønsker, tenker jeg.

• Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
remix2020 skrev (7 minutter siden):

Det var vel nokså ego, eller? Hvis begge skal ha god sex er det best å snakke sammen og respektere partnerens ønsker, tenker jeg.

Joa, men hvis partneren er så rigid, så går det også utover din egen opplevelse. Nå snakker jeg ikke om crazy, eksperimentelle stillinger, men om misjonær er utelukket kan det fort bli krevende på sikt. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Joa, men hvis partneren er så rigid, så går det også utover din egen opplevelse. Nå snakker jeg ikke om crazy, eksperimentelle stillinger, men om misjonær er utelukket kan det fort bli krevende på sikt. 

Jeg tenker at i et forhold skaper man god sex sammen. Da prøver og feiler man sammen. Er det noe den ene ikke liker, så respekterer man det. 

• Hjerte 1
Skrevet
exictence skrev (10 timer siden):

Både ja og nei. Kommunikasjon er veldig viktig, så klart. Men så er jeg uenig i at man skal spørre hverandre hva man liker og fortelle om det. Dvs det er fint å fortelle om hvor godt man liker det nåværende partner har gjort/gjør. Men ellers synes jeg man skal holde for seg selv hva man liker, for det vil jo si at man snakker av tidligere erfaring med andre. 

Jeg synes det er mye bedre å etter hvert lære av hverandre hva som er godt og fokusere på hva dere to har sammen. Det lærer man fint etter hvert og kjenne hva som er godt med partneren.

Det er jo nettopp av erfaring man lærer. Og om man forteller partneren at man liker en bestemt ting, så betyr jo ikke det automatisk at man har hatt mange andre partnere før. Skaper slikt problem heller enn  å virke opplysende for noen, så er det tvilsomt om forholdet har livets rett. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...