AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #1 Skrevet 20. august 2023 Sønnen min er 8 år, han har alltid vært aktiv. Han snakker hele tiden, han må fikle med noe, kjeder seg hele tiden selv om vi ofte er i aktivitet hele dagen, om jeg ikke er med på alt han vil så blir han super urolig. Han har mange venner, flere fritidsaktiviteter men han gjør meg sprø for med en gang vi ikke har noe planlagt er han høyt og lavt, han herjer med hunden og plager storesøsknene så mye at di gir han bank. Når jeg snakker med han og gir han beskjed hva jeg forventer roer han seg litt og er grei å ha med å gjøre, men han sliter meg ut. Har ingen avlastning men vurderer å søke, blir det noen gang bedre. Vet jo at det roer seg når han blir voksen, men jeg er sliten nå Anonymkode: ee7e4...264
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #2 Skrevet 20. august 2023 Har han noen diagnose? Anonymkode: 8a222...8a2
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #3 Skrevet 20. august 2023 Har du introdusert han for store puslespill med mange brikker? Du skriver han alltid må fikle med noe, kanskje dette er en "fikling" som kan holde han i ro i timesvis. Ta han med i butikken så han får velge eske selv. Hvis han synes det er interessant da, selvfølgelig. Kanskje kan du starte med et puslespill, typ 1000-1500 brikker, og så invitere han med på å legge noen brikker når du sitter der? Få han interessert i en rolig aktivitet på den måten? Kanskje det går, kanskje ikke. Anonymkode: e2628...14c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå